#1
MOH? Medal of Honor Lan-Party ofzo?
DreamWeaver zei:Puur om mijn brandende nieuwsgierigheid te blussen; Hoe oud ben je? Ikzelf zal overigens niet op masters aanwezig zijn.
Eier zei:MOH? Medal of Honor Lan-Party ofzo?
Eier zei:Ah, rommel dus.
lot zei:minne saampjes dan
spiet spiet spiet spiet
Serenity zei:lot zei:minne saampjes dan
spiet spiet spiet spiet
Samen naar MOH2008 vinnik best, maar niet op de spiet![]()
Pilleeuuuh
Ga je dan mee met de tsjechiegang? Durf je dat wel?
Ja tuurlijk die moet je niet vergeten-spaceman- zei:2008??? ik nog een belangrijke zomer voor me hoor!![]()

Crusher zei:misschien omdat je de muziek niks vind
en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen
maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes
![]()

-spaceman- zei:Crusher zei:misschien omdat je de muziek niks vind
en boeie speed of pillen je kunt er allebei de nacht mee doorkomen
maar pillen ga ik ook een keer gwn doen op een paar feestjes
![]()
ik weet er alles van! hardcore vind ik ook zo op z'n tijd lekker! zeker niet elke week... lijkt me logisch dat je met speed en pillen de nacht doorkomt maar dat kan ook zonder hoor! maarja, zie volgend jaar![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."