Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vinden jullie van jumpstyle?

Wat vinden jullie van jumpstyle?

60 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet zo geweldig...

Ongeinspireerde commerciele tering muziek voor intellectueel minder bedeelden in de samenleving (daarentegen hebben ze wel weer een extra chromosoom, dat is ook wat waard).
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
one day fly



nee meestal zijn die vreemde dansjes iets wat zo voorbij gaat als een nachtkaars....


http://www.youtube.com/watch?v=1Z4qiChoyaI
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Leuke naam ook.. ik hoop dat ze weten wat het betekent. Of niet eigenlijk, dat zou het nog een beetje leuk maken
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
kutmuziek met nog mongolere dansjes :wave:
Klik om te vergroten...

jumpen is voor losers ..... Patrick !! ik hoop dat je snel al je knieschijven kapot jumpt !!

Gabbers en jumpers ... die moeten later dit land gaan regeren mijn God een drama ....
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
dramatisch... luister dan naar hardcore.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
shokora zei:
Ongeinspireerde commerciele tering muziek voor intellectueel minder bedeelden in de samenleving (daarentegen hebben ze wel weer een extra chromosoom, dat is ook wat waard).
Klik om te vergroten...

:stoned:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben er ook niet wild van, maar als hun het leuk vinden wie ben ik dan om dat af te keuren?

Jump haten is zooo 2007 trouwens
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8


Psy High zei:
Jump haten is zooo 2007 trouwens
Klik om te vergroten...
De klompendans is zooo vorige eeuw trouwens
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
er zijn verschillende soorten jump...ik hou van 2 genres
l
lucideLid
01-01-2024, 00:00
#10
naah niks voor mij dat jumpen
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verbieden..


NU!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
er zijn verschillende soorten jump...ik hou van 2 genres
Klik om te vergroten...
Gisteren met zijn oordeel over Bruce Springsteen komen en vandaag met dit. Wat ik daarvan denk is net als wat ik over jumpstyle in het algemeen denk ongeschikt bevonden voor plaatsing op dit forum.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Lauu zei:
er zijn verschillende soorten jump...ik hou van 2 genres
Klik om te vergroten...
Gisteren met zijn oordeel over Bruce Springsteen komen en vandaag met dit. Wat ik daarvan denk is net als wat ik over jumpstyle in het algemeen denk ongeschikt bevonden voor plaatsing op dit forum.
Klik om te vergroten...

Ik heb de grenzen van fatsoenlijkheid hier een beetje getest en je kan redelijk ver gaan zo blijkt ^_^
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja maar ik ben gewoon te aardig voor deze wereld.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Of je gaat op een dag als vandaag hard dergelijke rotzooi door mijn muziek heen draaien. Dan kan je lachen.
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
Gabbers en jumpers ... die moeten later dit land gaan regeren mijn God een drama ....
Klik om te vergroten...

Haha geestig ^--


Ik vind de muziek echt verschrikkelijk, en ik krijg plaats vervangende schaamte als ik iemand zie jumpen. Get, wat een stom, onaantrekkelijk dansje vind ik dat toch.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
echt klotezooi
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het begon zo leuk..
http://www.youtube.com/watch?v=OrLR6e_Ap0A

En toen kwamen de belgen :beer:

http://www.youtube.com/watch?v=kWy3Qaze ... re=related

En toen kreeg je dit soort NL idioten.

http://www.youtube.com/watch?v=tyAvaLsLFl8

Tijd voor deze muziekstijl om dood te gaan.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kansloze kutmuziek met debiele dansjes
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Te belachelijk voor woorden eigenlijk. Gewoon.. vreselijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."