Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vinden jullie van jumpstyle?

Wat vinden jullie van jumpstyle?

60 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom zou je in vredesnaam jumpstyle willen luisteren als er baltimore club bestaat..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het een trieste bedoeling. Kereltjes van 6 jaar die gaan staan jumpen. Tering toen ik 6 was ging ik playbacken op de spice girls en niet staan springen op beats waarmee je helemaal niet te maken moet krijgen op zo'n leeftijd. Laat kinderen kennis maken met échte muziek en niet met die fucking rotzooi.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
jumpstyle is cool, als ik het 6 jarige kereltjes op men stage zie doen, anders dikke bagger sneu, maar voor iedere debiel moet er iets zijn, welke debielen luisteren nou naar goa :mrgreen: :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
was nog niet klaar xD
Zoals DJ Porny met dat kutnummer Me So Horney. Moet een kind weten wat dat betekent?
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
was nog niet klaar xD
Zoals DJ Porny met dat kutnummer Me So Horney. Moet een kind weten wat dat betekent?
Klik om te vergroten...

nou het doet zich zo voor, ik doe spw, moet activiteiten organiseren en begeleiden voor kids en jeugd, we draaien normale muziek voor een activiteit (fm radio dus) en onder tussen beginnen die kotertjes te jumpen, dan lig ik in een deuk, die dj porny ken ik niet verder ken ik ook geen andere jump dj's maar de titel zegt wel genoeg, ik hoef ze ten eerste niks over muziek te leren, maar ik vind het belangrijk (als welzijns werker) dat de kinderen op de juiste manier het naar hun zin hebben, en da was geslaagd die dag :wink:

groetjes,
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind het hele idee van: JIJ kan WEL jumpen en jij NIET zo overdreven. iedereen moet dus hetzelfde danspasje doen, als je je eigen ding doet met jumpen kan je het niet dus hoor je er niet bij. :rolleyes:
D
DistortionLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het niet echt een style het is meer wannabee hardcore :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Serenity zei:
was nog niet klaar xD
Zoals DJ Porny met dat kutnummer Me So Horney. Moet een kind weten wat dat betekent?
Klik om te vergroten...

Helemaal gelijk!

Ik vermaakte me nog altijd prima met Kinderen voor Kinderen! :wave:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Distortion zei:
Ik vind het niet echt een style het is meer wannabee hardcore :wave:
Klik om te vergroten...

Het komt niet eens in de buurt .. En als het al wel in de buurt zou komen, als ik over 10 jaar kids heb, laat ik ze echt géén muziek horen wat verwant is aan hardcore. Dan haal ik de oude spice girls wel weer uit de doos.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoezo, is hardcore zo slecht dan? (en dan bedoel ik slecht VOOR je)
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
was nog niet klaar xD
Zoals DJ Porny met dat kutnummer Me So Horney. Moet een kind weten wat dat betekent?
Klik om te vergroten...

ik denk ook niet dat dit echt onder jump valt.. ofja jumpstyle is sowieso maar een kutbegrip omdat iedereen dan gelijk met die achterlijke dansjes begint..

maar zoals al eerder gezegt zijn er heel veel verschillende soorten waar helaas of gelukkig niet iedereen van af weet..

er zit natuurlijk ook een boel bagger tussen en dat is wat de meeste mensen horen (ik snap ook niet waarom die nummers zo populair worden).
maar er zit ook genoeg tussen wat ik wel kan waarderen, wat ook moeilijk echt in hokjes te proppen is (ik zou ook niet weten hoe ik het moet noemen).. maar het swingt in ieder geval wel als een tiet

dan heb ik het over:
- manu kenton
- max walder
- radium
- binum
etc etc

ik vind het gewoon achterlijk om gelijk alles uit te kotsen (en zo zie ik hier veel mensen reageren) en uberhaupt vergelijkingen met hardcore te maken.. enigste overeenkomst is dat het electronische muziek is (en sommige kicks en melodietjes worden gejat maar dan kom ik weer terug bij die bagger waar ik het eerder over had)

cheers :beer:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#12
xpressurself zei:
hoezo, is hardcore zo slecht dan? (en dan bedoel ik slecht VOOR je)
Klik om te vergroten...

owja dat vind ik ook achterlijk.. mensen die hier gelijk zo negatief over doen, je wilt niet weten hoe breed het is en hoeveel "normale" mensen hier van kunnen genieten

wat mij betreft ben je dan gewoon een beetje kortzichtig
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is? ik vind juist dat je gelijk hebt, muziek is niet verbonde aan een persoonlijkheid/levensstijl toch?
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#14
was ook niet tegen jou bedoelt :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
El_V zei:
Serenity zei:
was nog niet klaar xD
Zoals DJ Porny met dat kutnummer Me So Horney. Moet een kind weten wat dat betekent?
Klik om te vergroten...

ik denk ook niet dat dit echt onder jump valt.. ofja jumpstyle is sowieso maar een kutbegrip omdat iedereen dan gelijk met die achterlijke dansjes begint..

maar zoals al eerder gezegt zijn er heel veel verschillende soorten waar helaas of gelukkig niet iedereen van af weet..

er zit natuurlijk ook een boel bagger tussen en dat is wat de meeste mensen horen (ik snap ook niet waarom die nummers zo populair worden).
maar er zit ook genoeg tussen wat ik wel kan waarderen, wat ook moeilijk echt in hokjes te proppen is (ik zou ook niet weten hoe ik het moet noemen).. maar het swingt in ieder geval wel als een tiet

dan heb ik het over:
- manu kenton
- max walder
- radium
- binum
etc etc

ik vind het gewoon achterlijk om gelijk alles uit te kotsen (en zo zie ik hier veel mensen reageren) en uberhaupt vergelijkingen met hardcore te maken.. enigste overeenkomst is dat het electronische muziek is (en sommige kicks en melodietjes worden gejat maar dan kom ik weer terug bij die bagger waar ik het eerder over had)

cheers :beer:
Klik om te vergroten...

eindelijk iemand die het door heeft :)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
El_V zei:
Serenity zei:
was nog niet klaar xD
Zoals DJ Porny met dat kutnummer Me So Horney. Moet een kind weten wat dat betekent?
Klik om te vergroten...

ik denk ook niet dat dit echt onder jump valt.. ofja jumpstyle is sowieso maar een kutbegrip omdat iedereen dan gelijk met die achterlijke dansjes begint..

maar zoals al eerder gezegt zijn er heel veel verschillende soorten waar helaas of gelukkig niet iedereen van af weet..

er zit natuurlijk ook een boel bagger tussen en dat is wat de meeste mensen horen (ik snap ook niet waarom die nummers zo populair worden).
maar er zit ook genoeg tussen wat ik wel kan waarderen, wat ook moeilijk echt in hokjes te proppen is (ik zou ook niet weten hoe ik het moet noemen).. maar het swingt in ieder geval wel als een tiet

dan heb ik het over:
- manu kenton
- max walder
- radium
- binum
etc etc

ik vind het gewoon achterlijk om gelijk alles uit te kotsen (en zo zie ik hier veel mensen reageren) en uberhaupt vergelijkingen met hardcore te maken.. enigste overeenkomst is dat het electronische muziek is (en sommige kicks en melodietjes worden gejat maar dan kom ik weer terug bij die bagger waar ik het eerder over had)

cheers :beer:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

in your face :wave:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#17
De dans vind ik marginaal, belachelijk gewoon.

French tek en hardjump kan ik soms wel apprecieeren.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#18
het is gewoon weer 's 'n hype die iedereen leuk vind alleen omdat het op tv komt, 'ja! laten we mee doen! dan horen we er OOK bij!'
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet zo geweldig...

Ongeinspireerde commerciele tering muziek voor intellectueel minder bedeelden in de samenleving (daarentegen hebben ze wel weer een extra chromosoom, dat is ook wat waard).
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#20
jumpstyle is gewoon grandioos achterlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."