#1
Ik weet niet eens hoe die muziek klinkt, heb er alleen over gehoord.... Ik zit blijkbaar niet in de "goede" scene...

neej gein vind de muziek niksraizeredge zei:wees geen stumper stompt een jumper![]()
SperSIZEboon zei:kutmuziek met nog mongolere dansjes![]()
shokora zei:Ongeinspireerde commerciele tering muziek voor intellectueel minder bedeelden in de samenleving (daarentegen hebben ze wel weer een extra chromosoom, dat is ook wat waard).

De klompendans is zooo vorige eeuw trouwensPsy High zei:Jump haten is zooo 2007 trouwens
Gisteren met zijn oordeel over Bruce Springsteen komen en vandaag met dit. Wat ik daarvan denk is net als wat ik over jumpstyle in het algemeen denk ongeschikt bevonden voor plaatsing op dit forum.Lauu zei:er zijn verschillende soorten jump...ik hou van 2 genres
Deranged zei:Gisteren met zijn oordeel over Bruce Springsteen komen en vandaag met dit. Wat ik daarvan denk is net als wat ik over jumpstyle in het algemeen denk ongeschikt bevonden voor plaatsing op dit forum.Lauu zei:er zijn verschillende soorten jump...ik hou van 2 genres
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."