Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOde aan Lou Reed

Ode aan Lou Reed

43 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heerlijke muziek :) OOk Velvet Underground vond/vind ik heel goed
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Just a perfect day..
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
dit topic maakt mijn dag weer goed :)
hier kan ik echt elke dag naar luisteren..
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh, and I guess that I just don't know
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
But remember the princess who lived on the hill
Who loved you even though she knew you was wrong
And right now she just might come shining through
And the -

- glory of love, glory of love
Glory of love, just might come through
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Velvet Underground *hail*

Fantastisch artiest!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
de man die niet kan zingen, maar toch heel mooie muziek maakt :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
inderdaad lou reed is wel vet
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
I am the water boy, the real games not over here
But my heart is overflowin anyway
I'm just a tired man, no words to say
But since she lost her daughter
It's her eyes that fill with water
And I am much happier this way.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
hij kan niet zingen? :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
niet echt nee.. hij heeft wel een goede stem, maar echt heel goe zingen doet hij nie e

tis niet storend ofzo, maar zeker geen zangtalent
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#12
I don't know just where I'm going...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dzy zei:
Just a perfect day..
Klik om te vergroten...

Zo'n super geniaal nummer :grin: ik ga hem meteen weer ff downloaden. Heb hem op me andere comp in veel verschillende uitvoeringen staan echt super liedje en origineel natuurlijk geniaal :wink:

toppie hier word inderdaad mijn dag weer goed van :sunglasses:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
Usha zei:
Belgie: Brussel
Klik om te vergroten...

Oh dat is dan weer klote zeg.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe hij kan inderdaad niet zingen en ze stem in niet zo mooi maar de combinatie van zang en muziek geeft bij sommige nummers een geweldig resultaat.

Take a walk on the wild side.

Alleen die tekst al geniaal toch :sunglasses:
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moet hij nu echt in juni naar hier komen?
Er zijn weinig periodes die vervelender zijn.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead07 zei:
hehe hij kan inderdaad niet zingen en ze stem in niet zo mooi maar de combinatie van zang en muziek geeft bij sommige nummers een geweldig resultaat.

Take a walk on the wild side.

Alleen die tekst al geniaal toch :sunglasses:
Klik om te vergroten...

wát een onzin om te zeggen dat Lou Reed niet kan zingen :confused: hij heeft misschien niet zo'n gemaakt gouden zaad keeltje als de jongentjes die backstage gratis blowjobs geven aan managers voor een platen contract, maar hij kan echt wél zingen, en als je zegt van niet, dan snap je waarschijnlijk niet wat een rock'n roll voice is, kom op zeg, je zegt toch ook niet dat david bowie niet kan zingen? :rolleyes:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
Usha zei:
Moet hij nu echt in juni naar hier komen?
Er zijn weinig periodes die vervelender zijn.
Klik om te vergroten...

België of der niederlanden?
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Belgie: Brussel
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb ff gekeken.
Het is 18 juni in Brussel
en 20 juni in Amsterdam.
Hij gaat de volledige plaat Berlin brengen, met kinderkoor (!) op de achtergrond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."