#1
Heerlijke muziek
OOk Velvet Underground vond/vind ik heel goed
Dzy zei:Just a perfect day..
Usha zei:Belgie: Brussel
Fishhead07 zei:hehe hij kan inderdaad niet zingen en ze stem in niet zo mooi maar de combinatie van zang en muziek geeft bij sommige nummers een geweldig resultaat.
Take a walk on the wild side.
Alleen die tekst al geniaal toch![]()

Usha zei:Moet hij nu echt in juni naar hier komen?
Er zijn weinig periodes die vervelender zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."