#1
PrivéFeesje
Vrijdag een zalig feesje gehad met mijn vaste vriendengroep en 2 kameraden van mijn neef, hemzelf inclusief! We zijn een Fles lachgas van 100 € gaan halen en hebben die samen gekraakt tot ze helemaal leeg was! Kwijtgaan van de balonnen in de living van ne maat is wel Chill want ge hoeft niet te vrezen voor reacties als ge op u zak gaat :d , meestal is ene toch niet aan het leuren aan een ballon en kan die je meestal nog net tegenhouden als je dreigt te vallen.
Conclusie van die avond : Beregoed geamuseerd ( van 19:00 tot 03:00 ) met een Fles lachgas van 100 € voor 7 man + een bakske Jup van 33cl en tssndoor nog een G'ke da valt zo op'n 30 €, ik weet als ik ga stappen en amuseer me goed dat er ook snel 40 € uitgegeven is !
Zo'n feesje met ballonnen is echt wel de moeite om eens te proberen !
Welke ervaring hebben jullie met Lachgas ?
Vrijdag een zalig feesje gehad met mijn vaste vriendengroep en 2 kameraden van mijn neef, hemzelf inclusief! We zijn een Fles lachgas van 100 € gaan halen en hebben die samen gekraakt tot ze helemaal leeg was! Kwijtgaan van de balonnen in de living van ne maat is wel Chill want ge hoeft niet te vrezen voor reacties als ge op u zak gaat :d , meestal is ene toch niet aan het leuren aan een ballon en kan die je meestal nog net tegenhouden als je dreigt te vallen.
Conclusie van die avond : Beregoed geamuseerd ( van 19:00 tot 03:00 ) met een Fles lachgas van 100 € voor 7 man + een bakske Jup van 33cl en tssndoor nog een G'ke da valt zo op'n 30 €, ik weet als ik ga stappen en amuseer me goed dat er ook snel 40 € uitgegeven is !
Zo'n feesje met ballonnen is echt wel de moeite om eens te proberen !
Welke ervaring hebben jullie met Lachgas ?
