Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoner/Doom fans?

Stoner/Doom fans?

29 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!

OMFG, Witchcraft speelt!!

Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up. :wink:


Edit: ik ga dus naar allebij :wink:. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
in het burgerweeshuis in Deventer: Clutch + Repomen + Year Long Disaster
dinsdag 19 augustus 2008

En op kempenerpop vlak bij eindhoven (gratis festival): Peter pan speedrock, Repomen, Bang Bang bazooka`s en nog wel wat.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Moker zei:
repoman leuke band is dat ja, ga ze binnenkort 2 keer zien.

nog mensen bekend met het festival roadburn? een stoner/doom festival in tilburg. Dit jaar komt electric wizard en The freeks :rock: en nog meer natuurlijk, maar is nog niet bekend :P
Klik om te vergroten...

Gaaf man, waar ga je repomen precies zien? Ben te lui om hun tourdates op te zoeken :) Ik vind, nadat ik ze als voorprogramma bij Hermano gezien heb, ze zeker voor herhaling vatbaar!
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kigh zei:
Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!

OMFG, Witchcraft speelt!!

Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up. :wink:


Edit: ik ga dus naar allebij :wink:. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.
Klik om te vergroten...

hmm, even verkeerd gezien ja. Lijkt me wel goed plan, in sebtember ben ik er wel bij denk ik Wil de Wizards niet weer missen :beer:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Moker zei:
in het burgerweeshuis in Deventer: Clutch + Repomen + Year Long Disaster
dinsdag 19 augustus 2008

En op kempenerpop vlak bij eindhoven (gratis festival): Peter pan speedrock, Repomen, Bang Bang bazooka`s en nog wel wat.
Klik om te vergroten...

Gaaf man, ik denk dat ik kempenerpop wel eventjes moet gaan bezoeken sinds ik Roadburn gemist heb. Clutch wil ik ook wel erg graag zien!
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZI09 zei:
Gave shit.
Favoriete bands binnen het genre:

Toner Low
Heavy Lord
Electric Wizard
Klik om te vergroten...
Eerst twee toevallig afgelopen week live gezien. Toner Low was echt fucking oorpijn :grin: Maar wel vet hehe.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voornamelijk stonerrock. :sunglasses: Witchcraft, Kyuss, Wooden Shjips.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moker zei:
Kigh zei:
Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!

OMFG, Witchcraft speelt!!

Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up. :wink:


Edit: ik ga dus naar allebij :wink:. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.
Klik om te vergroten...

hmm, even verkeerd gezien ja. Lijkt me wel goed plan, in sebtember ben ik er wel bij denk ik Wil de Wizards niet weer missen :beer:
Klik om te vergroten...



Wil Electric Wizard ook zien,,dus ben er ook wel te vinden :rock:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Complicity zei:
ZI09 zei:
Gave shit.
Favoriete bands binnen het genre:

Toner Low
Heavy Lord
Electric Wizard
Klik om te vergroten...
Eerst twee toevallig afgelopen week live gezien. Toner Low was echt fucking oorpijn :grin: Maar wel vet hehe.
Klik om te vergroten...

Toner Low is heerlijk, althans, voor de laatste line-up verandering. Hoe het nu is weet ik nog niet. Ligt er aan wie er nu zingt wss :P .





Overigens de 12e september ook wel present bij de elektrische magier. Een van de weinige gigs die ze volgens mij spelen en al helemaal in europa, dusyeah, het er maar eens op wagen om zeeland ervoor uit te komen. De bewoonde wereld in. :mrgreen:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwam dit toevallig tegen op YT,,vind het wel tof klinken.

Gört - View of the Cyclops

http://nl.youtube.com/watch?v=MZ2MgyLSD ... re=related

Myspace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=25144844

:stoned: :rock:

als er meerdere mensen 12 sept naar Electric Wizard gaan mischien kleine meeting houden?
leek mij wel leuk plan.

:wave:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel te langzaam voor mij.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog mensen naar de 013 geweest vrijdag?

Zo ja, meningen?
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewaagd om bij zulke bands je eerste gig te doen.

Ik zou bagger schijten.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik was er ook, echt mooie avond vooral electric wizard en radio moscow.
Ik had zelf het idee dat the freeks er zelf ook meer van hadden verwacht, maar ja het was hun eerste show :beer:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
kyuss vind ik heel goed :rock: (mijn favoriet"and the circus leaves town"),zijn er nog interessante bands(vergelijkbaar) als kyuss? :wave:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn vraag was dus zijn hier nog wat aanbidders te vinden van deze twee legendarische muziek stromingen. :wave: zo ja wat zij je favo bands natuurlijk.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#17
doe mij ze alle 2 maar :hearteyes: :smoke:

Electric wizard.
Tonerlow.
Bottom.
Kyuss.
Aardtmann op Vuurtopberg.
SUN0)))
etc etc etc

:wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
jeej, stoner metal \\o/ Ik heb overigens voor Doom gekozen bij de poll (logisch...).

Heerlijk trage muziek waar je echt super lekker in mee kan gaan. Favoriete bands:

Candlemass (natuurlijk, aanbid Candlemass! :rockband: )
Electric Wizard
Orange Goblin
Bongzilla
-Meer bands die ik vergeet...

Wat ik overigens echt helemaal niets vind is bijvoorbeeld Type O Negative, dat is echt niet aan mij besteed. Er moeten wel lekkere diepe gitaren en gitaarsolos in zitten.

Weet iemand overigens nog vette Drone Metal bands?
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Electric Wizard en Kyuss zijn mijn all time-favs :) Vooral Green Machine van kyuss kan ik compleet op uit mn dak gaan.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doom!
Candlemass, November's Doom en Kyuss doen 't heel goed :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."