#1
Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!
OMFG, Witchcraft speelt!!
Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up.![:wink:]()
Edit: ik ga dus naar allebij
. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.
maar ben er dus zeker bij!
OMFG, Witchcraft speelt!!
Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up.
Edit: ik ga dus naar allebij
en nog meer natuurlijk, maar is nog niet bekend :P




)