Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoner/Doom fans?

Stoner/Doom fans?

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Donder op man.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
repoman leuke band is dat ja, ga ze binnenkort 2 keer zien.

nog mensen bekend met het festival roadburn? een stoner/doom festival in tilburg. Dit jaar komt electric wizard en The freeks :rock: en nog meer natuurlijk, maar is nog niet bekend :P
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!

OMFG, Witchcraft speelt!!

Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up. :wink:


Edit: ik ga dus naar allebij :wink:. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
in het burgerweeshuis in Deventer: Clutch + Repomen + Year Long Disaster
dinsdag 19 augustus 2008

En op kempenerpop vlak bij eindhoven (gratis festival): Peter pan speedrock, Repomen, Bang Bang bazooka`s en nog wel wat.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Moker zei:
repoman leuke band is dat ja, ga ze binnenkort 2 keer zien.

nog mensen bekend met het festival roadburn? een stoner/doom festival in tilburg. Dit jaar komt electric wizard en The freeks :rock: en nog meer natuurlijk, maar is nog niet bekend :P
Klik om te vergroten...

Gaaf man, waar ga je repomen precies zien? Ben te lui om hun tourdates op te zoeken :) Ik vind, nadat ik ze als voorprogramma bij Hermano gezien heb, ze zeker voor herhaling vatbaar!
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kigh zei:
Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!

OMFG, Witchcraft speelt!!

Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up. :wink:


Edit: ik ga dus naar allebij :wink:. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.
Klik om te vergroten...

hmm, even verkeerd gezien ja. Lijkt me wel goed plan, in sebtember ben ik er wel bij denk ik Wil de Wizards niet weer missen :beer:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Moker zei:
in het burgerweeshuis in Deventer: Clutch + Repomen + Year Long Disaster
dinsdag 19 augustus 2008

En op kempenerpop vlak bij eindhoven (gratis festival): Peter pan speedrock, Repomen, Bang Bang bazooka`s en nog wel wat.
Klik om te vergroten...

Gaaf man, ik denk dat ik kempenerpop wel eventjes moet gaan bezoeken sinds ik Roadburn gemist heb. Clutch wil ik ook wel erg graag zien!
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZI09 zei:
Gave shit.
Favoriete bands binnen het genre:

Toner Low
Heavy Lord
Electric Wizard
Klik om te vergroten...
Eerst twee toevallig afgelopen week live gezien. Toner Low was echt fucking oorpijn :grin: Maar wel vet hehe.
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voornamelijk stonerrock. :sunglasses: Witchcraft, Kyuss, Wooden Shjips.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moker zei:
Kigh zei:
Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!

OMFG, Witchcraft speelt!!

Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up. :wink:


Edit: ik ga dus naar allebij :wink:. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.
Klik om te vergroten...

hmm, even verkeerd gezien ja. Lijkt me wel goed plan, in sebtember ben ik er wel bij denk ik Wil de Wizards niet weer missen :beer:
Klik om te vergroten...



Wil Electric Wizard ook zien,,dus ben er ook wel te vinden :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."