#1
Donder op man.
en nog meer natuurlijk, maar is nog niet bekend :PMoker zei:repoman leuke band is dat ja, ga ze binnenkort 2 keer zien.
nog mensen bekend met het festival roadburn? een stoner/doom festival in tilburg. Dit jaar komt electric wizard en The freeksen nog meer natuurlijk, maar is nog niet bekend :P
Kigh zei:Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!
OMFG, Witchcraft speelt!!
Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up.
Edit: ik ga dus naar allebij. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.

Moker zei:in het burgerweeshuis in Deventer: Clutch + Repomen + Year Long Disaster
dinsdag 19 augustus 2008
En op kempenerpop vlak bij eindhoven (gratis festival): Peter pan speedrock, Repomen, Bang Bang bazooka`s en nog wel wat.
Eerst twee toevallig afgelopen week live gezien. Toner Low was echt fucking oorpijnZI09 zei:Gave shit.
Favoriete bands binnen het genre:
Toner Low
Heavy Lord
Electric Wizard
Moker zei:Kigh zei:Ik wist nog niks van Roadburn,
maar ben er dus zeker bij!
OMFG, Witchcraft speelt!!
Maar je hebt je vergist,
in september spelen Electric Wizard & the freeks in de 013 om de site te vieren ofzoiets,
op het festival, komend jaar in april, niet. Tenminste staan ze niet in de line-up.
Edit: ik ga dus naar allebij. Mss kan men iets afspreken als er meerdere mensen gaan ofzo.
hmm, even verkeerd gezien ja. Lijkt me wel goed plan, in sebtember ben ik er wel bij denk ik Wil de Wizards niet weer missen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."