Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoner/Doom fans?

Stoner/Doom fans?

29 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Complicity zei:
ZI09 zei:
Gave shit.
Favoriete bands binnen het genre:

Toner Low
Heavy Lord
Electric Wizard
Klik om te vergroten...
Eerst twee toevallig afgelopen week live gezien. Toner Low was echt fucking oorpijn :grin: Maar wel vet hehe.
Klik om te vergroten...

Toner Low is heerlijk, althans, voor de laatste line-up verandering. Hoe het nu is weet ik nog niet. Ligt er aan wie er nu zingt wss :P .





Overigens de 12e september ook wel present bij de elektrische magier. Een van de weinige gigs die ze volgens mij spelen en al helemaal in europa, dusyeah, het er maar eens op wagen om zeeland ervoor uit te komen. De bewoonde wereld in. :mrgreen:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwam dit toevallig tegen op YT,,vind het wel tof klinken.

Gört - View of the Cyclops

http://nl.youtube.com/watch?v=MZ2MgyLSD ... re=related

Myspace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=25144844

:stoned: :rock:

als er meerdere mensen 12 sept naar Electric Wizard gaan mischien kleine meeting houden?
leek mij wel leuk plan.

:wave:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel te langzaam voor mij.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog mensen naar de 013 geweest vrijdag?

Zo ja, meningen?
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewaagd om bij zulke bands je eerste gig te doen.

Ik zou bagger schijten.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik was er ook, echt mooie avond vooral electric wizard en radio moscow.
Ik had zelf het idee dat the freeks er zelf ook meer van hadden verwacht, maar ja het was hun eerste show :beer:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
kyuss vind ik heel goed :rock: (mijn favoriet"and the circus leaves town"),zijn er nog interessante bands(vergelijkbaar) als kyuss? :wave:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vraag was dus zijn hier nog wat aanbidders te vinden van deze twee legendarische muziek stromingen. :wave: zo ja wat zij je favo bands natuurlijk.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#9
doe mij ze alle 2 maar :hearteyes: :smoke:

Electric wizard.
Tonerlow.
Bottom.
Kyuss.
Aardtmann op Vuurtopberg.
SUN0)))
etc etc etc

:wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
jeej, stoner metal \\o/ Ik heb overigens voor Doom gekozen bij de poll (logisch...).

Heerlijk trage muziek waar je echt super lekker in mee kan gaan. Favoriete bands:

Candlemass (natuurlijk, aanbid Candlemass! :rockband: )
Electric Wizard
Orange Goblin
Bongzilla
-Meer bands die ik vergeet...

Wat ik overigens echt helemaal niets vind is bijvoorbeeld Type O Negative, dat is echt niet aan mij besteed. Er moeten wel lekkere diepe gitaren en gitaarsolos in zitten.

Weet iemand overigens nog vette Drone Metal bands?
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Electric Wizard en Kyuss zijn mijn all time-favs :) Vooral Green Machine van kyuss kan ik compleet op uit mn dak gaan.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doom!
Candlemass, November's Doom en Kyuss doen 't heel goed :)
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alletwee uiteraard :sunglasses:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kyuss
Goatsnake
YOB
Pentagram
Datura
Boris
Electric wizard
Fu manchu
nog vele meer natuurlijk

De stoner-doom van eigen bodem:
Heavy lord
Toner Low
Beaver, al lang gestopt helaas
7ZUMA7
Repoman

En die keine hoeveelheid Drone die door het huis trilt is vooral:
SUN0)))
Black mayonaise

Dit is we een handige site voor als je ens een nieuwe band wilt kennen http://www.stonerrock.com Stoner, Doom en Drone en alle wat daar maar tussen mag zitten is wel zo`n beetje te vinden op deze site.
(ik weet niet of deze link hier mag staan, zo niet verwijder ik hem direct)

Gegroet, Mokerman
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15


WEEDEATER! :rock:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
BlackRobBlunt zei:


WEEDEATER! :rock:
Klik om te vergroten...

Ze speelden tijdje geleden nog hier in het voor progamma van Heavy lord :rock:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan dat soms wel waarderen ja.

Boris vind ik erg cool. Maar Melvins kan ik ook wel waarderen. :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gave shit.
Favoriete bands binnen het genre:

Toner Low
Heavy Lord
Electric Wizard
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben toch meer een Doom fan,
maar laatste tijd luister ik erg veel stonerrock.

Kyuss, Mondo Generator, Atomic Bitchwax enz.

Vind het wel fijn om te zien dat er nog old-school mensen zijn :wink:.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kent iemand hier Repomen uit eindhoven? Ik weet niet precies wat voor stijl hun muziek is maar DAMN het klinkt lekker. Wacht ik pak even wat samples van hun site. http://www.the-repomen.com/ Klik op Sounds en luister dan naar All systems go! of Orange Country Raceway.

Lekker lomp geluid. Het is een side-project van Peter van peter pan speedrock trouwens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."