#1
Complicity zei:Eerst twee toevallig afgelopen week live gezien. Toner Low was echt fucking oorpijnZI09 zei:Gave shit.
Favoriete bands binnen het genre:
Toner Low
Heavy Lord
Electric WizardMaar wel vet hehe.
Toner Low is heerlijk, althans, voor de laatste line-up verandering. Hoe het nu is weet ik nog niet. Ligt er aan wie er nu zingt wss :P .
Overigens de 12e september ook wel present bij de elektrische magier. Een van de weinige gigs die ze volgens mij spelen en al helemaal in europa, dusyeah, het er maar eens op wagen om zeeland ervoor uit te komen. De bewoonde wereld in.





)