ja kan mij best wel voorstellen dat je nerveus komt van gong
![:tearsofjoy:]()
,mijn zoon zou zeggen"wat voor muziek is dit?"
![:tearsofjoy:]()
,maar gong zijn heus wel goeie muzikanten hoor
![:grin:]()
.ik ben begonnen in mijn tienerjaren met hardrock,daarna heb ik the doors ontdekt en dat was echt een openbaring voor mij,maar ik kon (vind ik persoonlijk) niet altijd dezelfde sixties of seventies groepen beluisteren (woodstock,crosby,stills,nash & young,doors,stones,beatles,....),ik heb zo langzamerhand sixties en seventies (underground) bands leren kennen die best wel te pruimen zijn
![:wink:]()
,ik luister tevens niet steeds naar sixties of seventies bands hoor,ik hoor vele genres graag

.aan diegene die graag spacerock horen,beluister eens de eerste 2 van UFO(daarna zijn ze de hardrocktour opgegaan).
sgt peppers van de beatles vind ik zwaar overschat(ik vind het niet slecht hé,begrijp mij niet verkeerd
![:hearteyes:]()
),maar beluister eens voorbeeld "rumours" van fleetwood mac of "everyone is everybody else" van barclay james harvest(beiden rustigere muziek,met amper slechte nummers),allez de groeten hé