#1
haha kan nu de slaap niet vatten
,ben gewoon weeral aan het fantaseren(zoals veel),wat had ik de sixties & seventies graag meegemaakt
,die optredens...man,man,man...hippievrouwkes
,die fuiven met die bewegende lichteffecten(ik weet niet juist hoe ze het deden,was het niet met inkt op een soort van lichtgevende plaat?),man,wat zou ik leuk kunnen trippen
...ik vraag mij af of ze in belgië of eventueel in nederland geen kroegen hebben,waar ze sixties & seventies muziek draaien?wat zou ik mij gelukkig voelen,en dan mij dan volgieten met dat heerlijk schuimend bier
,
![:grin:]()
,ben gewoon weeral aan het fantaseren(zoals veel),wat had ik de sixties & seventies graag meegemaakt
,
),ik lees trouwens(op "all music") dat norah een dochter is van ravi shankar,allez de groeten hé 