tip'2: zoek ook beelden van het kralingen festival dat in rotterdam is gehouden
yep heb die net bekeken(is volledig te zien op you tube
![:wink:]()
),maar toch met gemengde gevoelens
![:confused:]()
lechte audiokwaliteit(is wat typisch voor die jaren,ze hadden nu 1maal niet de apparatuur waar ze tegenwoordig wel over beschikken
![:(]()
),leuke beelden hoor(hippie's,drugs,naaktheid,...en dat het van landgenoten komt,maakt het nog wat extra leuker
![:wink:]()
)...maar ietske te woodstockachtig(santana,canned heat,country joe & jefferson airplane),ondanks de audiokwaliteit valt het mij op dat jefferson airplane terug mij het meeste boeit(toch vind ik het mooiste liedje van country joe,maar ik ken het niet
![:(]()
...enorm mooi...het raakte mij direct
![:hearteyes:]()
),jammer dat de minder bekendere bands(

),geen goeie songs op deze muziek(documentaire)film krijgt...family("Music in a Doll's House" en "Family Entertainment" zijn 2 lp's/cd's,waar heus goeie of mooie songs staan) & its a beautiful day(hun eerste lp is bijna volledig goed)...en nog maar te zwijgen over die enorm overschatte groep "the byrds"(persoonlijk ken ik maar 2 goeie liedjes van hun:"eight miles high"
![:tearsofjoy:]()
en "So You Want to Be a Rock & Roll Star"en de beste versie moet je dan NOG vinden op monterey pop festival

,toch bedankt voor de tip om de film te bekijken...nota ik heb hem uitgekeken dus zo slecht is hij nu ook niet hé