Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe Steen Album !!!

Nieuwe Steen Album !!!

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
Klik om te vergroten...

Wat is jou probleem :confused:
Klik om te vergroten...

Ik heb geen probleem ik geef je eentje omdat het kind in mezelf nog steeds een fokkin beest is.

nou hier een voorbeeld Aking verwoord precies hoe ik er ook over denk.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch mag ik die Kareltje wel.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
KNIFTIGEKARELTJE zei:
caatje zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
Klik om te vergroten...

Wat is jou probleem :confused:
Klik om te vergroten...

Ik heb geen probleem ik geef je eentje omdat het kind in mezelf nog steeds een fokkin beest is.

nou hier een voorbeeld Aking verwoord precies hoe ik er ook over denk.
Klik om te vergroten...

Dan had je dat toch ook zoals Aking kunnen laten weten. Ik vond jou manier erg kinderachtig. Hoe oud ben je?
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Toch mag ik die Kareltje wel.
Klik om te vergroten...

En hoe komt dat dan Deranged ? !
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged liegt graag.... :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Deranged zei:
Toch mag ik die Kareltje wel.
Klik om te vergroten...

En hoe komt dat dan Deranged ? !
Klik om te vergroten...
Zoals je dat hier doet vind ik wel lachen. En ik ben het met je eens wat betreft het gebruik van het kk woord.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja kijk zoiets leg je 1 keer uit. Het onzinnig posten van comments zoals die van jouw (caatje) wekt zulke reacties op bij mensen.
Het gaat hier om het album van Steen als je het kent weet je dat hij gewoon het woord kanker graag in zijn vocabulair gebruikt.
Oke kende je het nog niet eerst ff diep gaan schamen dan , Maar gewoon het gezeur over het gebruik van het woord kanker irriteert mij enorm. zo erg dat ik er niet meer normaal op wil reageren,
Je hebt zo de mensen die het niet erg , leuk, of hip vinden om het woord kanker te gebruiken. En de politiek correcte mierenneukers die vallen erover en dat zal je blijven zien. Steen zegt nog meer dingen op dat album maar weer is er een woord over gevallen word en dat is nu juist het woord KANKER !!!
Zo i rest my case en nu opkankeren met het gekanker over het woord kanker !!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buh buh....

Steen is kewl....

En kanker kan gebruikt worden als scheldwoord
of
Zinversterker... want het is een wordt wat je bijna overal kunt bijvoegen :wink:
en daarom wordt het ook zoveel gebruikt door de jongeren BV:

Hij is dik
Hij is Kanker dik

Wat klinkt naar jou mening meer hard aankomend?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ja kijk zoiets leg je 1 keer uit. Het onzinnig posten van comments zoals die van jouw (caatje) wekt zulke reacties op bij mensen.
Klik om te vergroten...

Waar staat het dan dat ik je daar op aankijk? Het enige wat ik zei is; wat is jou probleem. Joritt reageert op jou gekanker, jij reageert daar behoorlijk para op terug en t enige wat ik vraag; Wat is jou probleem.....
Kijk kanker jij maar lekker door, mij stoort t niet zelfs niet als je t krijgt.


Ik weet al wat jou probleem is: speedpara

Goed gegokt?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een nutteloze toevoeging aan dit topic wat al vrij offtopic gaat: Steen is mijn achternaam. :grin:
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kankervet! Steen is hard. Z'n items op tv (2 weken terug was er nog eentje) zijn ook erg grappig.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ja kijk zoiets leg je 1 keer uit. Het onzinnig posten van comments zoals die van jouw (caatje) wekt zulke reacties op bij mensen.
Klik om te vergroten...

Waar staat het dan dat ik je daar op aankijk? Het enige wat ik zei is; wat is jou probleem. Joritt reageert op jou gekanker, jij reageert daar behoorlijk para op terug en t enige wat ik vraag; Wat is jou probleem.....
Kijk kanker jij maar lekker door, mij stoort t niet zelfs niet als je t krijgt.


Ik weet al wat jou probleem is: speedpara

Goed gegokt?
Klik om te vergroten...
Oke het was Jorrit die me aanviel over de kanker oke en ik reageer er lekker zo op als ik dat wil doe ik dat.

Cause i'm the Lizard King I can do anything (sorry net The doors gekeken)


Maar omdat ik zo reageer denk jij dat ik een probleem heb nou niet dus .

Mijn probleem speedpara ja hoor daarom heb ik nu al 3 weken ofzo niet gebruikt. Mijn reactie is volgens jou dus te wijten aan drugs, je basseert je kennis over mij aan een opmerking die ik plaats knap van je hoor, ik leg het ook nog uit gewoon een shurfthekel aan zeikende mensen die ook weer ff iets te zeggen willen hebben oh hij zegt kanker dat soort volk.

En op vandaag hoor je niks meer als die sterft aan kanker die sterft aan kanker het lijkt wel of iedereen sterft aan kanker, ook in mijn omgeving. Aangezien ik een zware roker ben etc. zal ik ook wel een vorm van kanker krijgen, maarja jij hoogstwaarschijnlijk ook wel al is het niet door de drugs die je al dan niet gebruikt komt het wel door de lucht of door conserveringsmiddelen die in het voedsel zit wat je eet.
Kanker is in feite een luxe-ziekte gecreerd door de mens zelf door b.v conserveringsmiddelen in etenswaren Kijk naar derde wereld landen daar zie je wel andere ziektes maar bijna geen kankergevallen.

Maarja op vandaag mag je gewoon niks meer op je eigen manier zeggen. Want je zou mensen kunnen kwetsen ermee, Damn de wereld is gewoon een poel van zielige mieterige principe-neukertjes aan het worden en jij helpt er erg in mee !!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
^Kanker is altijd al aanwezig geweest, vroeger wisten we gewoon niet wat het was.

En over afrika, daar worden de meesten niet oud genoeg om kanker te krijgen, of is de medische zorg te slecht om het te herkennen.


Terug naar Steen : Helemaal naar de kanker! :rock:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
KNIFTIGEKARELTJE zei:
caatje zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ja kijk zoiets leg je 1 keer uit. Het onzinnig posten van comments zoals die van jouw (caatje) wekt zulke reacties op bij mensen.
Klik om te vergroten...

Waar staat het dan dat ik je daar op aankijk? Het enige wat ik zei is; wat is jou probleem. Joritt reageert op jou gekanker, jij reageert daar behoorlijk para op terug en t enige wat ik vraag; Wat is jou probleem.....
Kijk kanker jij maar lekker door, mij stoort t niet zelfs niet als je t krijgt.


Ik weet al wat jou probleem is: speedpara

Goed gegokt?
Klik om te vergroten...
Oke het was Jorrit die me aanviel over de kanker oke en ik reageer er lekker zo op als ik dat wil doe ik dat.

Cause i'm the Lizard King I can do anything (sorry net The doors gekeken)


Maar omdat ik zo reageer denk jij dat ik een probleem heb nou niet dus .

Mijn probleem speedpara ja hoor daarom heb ik nu al 3 weken ofzo niet gebruikt. Mijn reactie is volgens jou dus te wijten aan drugs, je basseert je kennis over mij aan een opmerking die ik plaats knap van je hoor, ik leg het ook nog uit gewoon een shurfthekel aan zeikende mensen die ook weer ff iets te zeggen willen hebben oh hij zegt kanker dat soort volk.

En op vandaag hoor je niks meer als die sterft aan kanker die sterft aan kanker het lijkt wel of iedereen sterft aan kanker, ook in mijn omgeving. Aangezien ik een zware roker ben etc. zal ik ook wel een vorm van kanker krijgen, maarja jij hoogstwaarschijnlijk ook wel al is het niet door de drugs die je al dan niet gebruikt komt het wel door de lucht of door conserveringsmiddelen die in het voedsel zit wat je eet.
Kanker is in feite een luxe-ziekte gecreerd door de mens zelf door b.v conserveringsmiddelen in etenswaren Kijk naar derde wereld landen daar zie je wel andere ziektes maar bijna geen kankergevallen.

Maarja op vandaag mag je gewoon niks meer op je eigen manier zeggen. Want je zou mensen kunnen kwetsen ermee, Damn de wereld is gewoon een poel van zielige mieterige principe-neukertjes aan het worden en jij helpt er erg in mee !!
Klik om te vergroten...

Om jou lang verhaal een stuk in te kortent; fout gegokt dan.

Zit jij altijd gelijk boven op de kast? Zo ja kom dan eens hier naar toe, er moet driftig worden schoongemaakt bij mij bovenop de kasten. PB me maar :wave:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Worstenjongen zei:
Buh buh....

Steen is kewl....

En kanker kan gebruikt worden als scheldwoord
of
Zinversterker... want het is een wordt wat je bijna overal kunt bijvoegen :wink:
en daarom wordt het ook zoveel gebruikt door de jongeren BV:

Hij is dik
Hij is Kanker dik

Wat klinkt naar jou mening meer hard aankomend?
Klik om te vergroten...
Daar gaat het dus niet om. Het gaat erom dat iedereen weet dat veel mensen zich storen aan het woord kanker door iets wat ze mee heben gemaakt. En dat ze dit dus ook echt pijn doet.

Nou is het nooit mijn intentie om mensen pijn te doen of verdrietig te maken, dus zeg ik zo'n woord gewoon niet. Is een kleine moeite en zoals jij het stelt kun je ook tientallen andere woorden gebruiken zoals fucking of wat dan ook.

Ik zag die Steen vorige week bij Statetv (wat een troep zeg ) en vond hem er echt niet normaal bij zitten. Zijn toestand (pep) en taalgebruik deden hem lijken alsof hij echt een klap op zijn kop heeft gehad, wat dus ook waar bleek te zijn (scooter ongeluk).

Ik heb het sowieso meer op de wat rustigere normale rappers dan van die pipo's die de hele tijd zo ongelovelijk stoer willen doen als Steen, Negativ en die Amerikaanse troep als 50 cent. Doe mij dan maar een Brainpower die ook nog een beetje stijl heeft.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mensen wat een discussie over het woord kanker. Ik moet zeggen dat ik het zelf nooit gebruik als scheldwoord omdat er om me heen verschillende mensen zijn geweest die kanker hebben gehad of aan kanker zijn overleden. Eigenlijk puur uit respect voor mijn ouders o.a. gebruik ik het daarom ook niet.
Neemt niet weg dat we met z'n allen eigenlijk best wel hypocriet bezig zijn. Want als we kijken naar woorden als tering en kolere dan valt niemand daar over. Terwijl tering staat voor tuberculose, toch ook een ernstige ziekte waaraan jaarlijks ook miljoenen mensen overlijden. En kolere staat voor cholera, ook niet bepaald een lieverdje.

Maar ff OT: Het nieuwe Steen album klink "steengoed" of er nou het woord kanker vaak gebezigd wordt of niet, vooral de beats zijn echt gruwelijk.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
het is een woord waar je af en toe nog wel eens iemand kan shockeren ja, maar over het algemeen word het vaak gebruikt, ik vind niet dat je er een waarde aan moet hechten,, de mens is sterk genoeg dat niet te overwegen, en spotten met ziektes kan je niet doen, hoe kan je een ziekte als kanker nou bespotten :confused: als ik het zelf zou krijgen zou ik het ook alleen amar vaker zeggen denkik
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
OT steen is kanker geniaal,, blanke rapper, los van de vloer en steenpuist zijn t mooist, owja en utrecht jong
:rock:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja psycho dat denk ik ook want als je zegt dat je ziek bent en mensen vragen wat je hebt moet je dan toch antwoorden : Tsjaah ja allemaal best verkankerd enzo maarja ik heb kanker.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Steen bij urban :P . Kan er wel om lachen.

Ik ben trouwens niet echt fan van steen. Ik houd dan meer van opgezwolle, typhoon, DAC, duvelduvel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."