Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe Steen Album !!!

Nieuwe Steen Album !!!

50 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
KNIFTIGEKARELTJE zei:
caatje zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ja kijk zoiets leg je 1 keer uit. Het onzinnig posten van comments zoals die van jouw (caatje) wekt zulke reacties op bij mensen.
Klik om te vergroten...

Waar staat het dan dat ik je daar op aankijk? Het enige wat ik zei is; wat is jou probleem. Joritt reageert op jou gekanker, jij reageert daar behoorlijk para op terug en t enige wat ik vraag; Wat is jou probleem.....
Kijk kanker jij maar lekker door, mij stoort t niet zelfs niet als je t krijgt.


Ik weet al wat jou probleem is: speedpara

Goed gegokt?
Klik om te vergroten...
Oke het was Jorrit die me aanviel over de kanker oke en ik reageer er lekker zo op als ik dat wil doe ik dat.

Cause i'm the Lizard King I can do anything (sorry net The doors gekeken)


Maar omdat ik zo reageer denk jij dat ik een probleem heb nou niet dus .

Mijn probleem speedpara ja hoor daarom heb ik nu al 3 weken ofzo niet gebruikt. Mijn reactie is volgens jou dus te wijten aan drugs, je basseert je kennis over mij aan een opmerking die ik plaats knap van je hoor, ik leg het ook nog uit gewoon een shurfthekel aan zeikende mensen die ook weer ff iets te zeggen willen hebben oh hij zegt kanker dat soort volk.

En op vandaag hoor je niks meer als die sterft aan kanker die sterft aan kanker het lijkt wel of iedereen sterft aan kanker, ook in mijn omgeving. Aangezien ik een zware roker ben etc. zal ik ook wel een vorm van kanker krijgen, maarja jij hoogstwaarschijnlijk ook wel al is het niet door de drugs die je al dan niet gebruikt komt het wel door de lucht of door conserveringsmiddelen die in het voedsel zit wat je eet.
Kanker is in feite een luxe-ziekte gecreerd door de mens zelf door b.v conserveringsmiddelen in etenswaren Kijk naar derde wereld landen daar zie je wel andere ziektes maar bijna geen kankergevallen.

Maarja op vandaag mag je gewoon niks meer op je eigen manier zeggen. Want je zou mensen kunnen kwetsen ermee, Damn de wereld is gewoon een poel van zielige mieterige principe-neukertjes aan het worden en jij helpt er erg in mee !!
Klik om te vergroten...

Gast mag ik raden wat voor een opleiding je doet?

PS: Of nee, dat doe ik toch maar liever niet.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
gezellig hier..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tjemig dit is een "discussie" van oktober 2008....niemand die zich dit nog herinnert.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet zoveel aan die cd...begint een beetje oud te worden al dat haat op alles en iedereen...net een emo...
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#5
Die show van em @ nieuwe Nor was behoorlijk dik !!! En wat Jorrit betreft met je makkelijke kutopmerking over opleidingen erg triest en ondermaats je mag van mij best raden. \\
Ik zeg je ik heb er al 2 succsevol afgemaakt zonder er bijna iets voor hoeven te doen oh ja wat dan nog dat het mbo niveau is maarja, sommige mensen kunnen niet meer origineel zijn en gooien er maar voor de zoveelste keer de opmerking over opleidingen in.
Hier de vergrotende trap : Triest , Triester , Het Trieste !!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
KNIFTIGEKARELTJE zei:
mbo niveau
Hier de vergrotende trap : Triest , Triester , Het Trieste !!!
Klik om te vergroten...

Is het niet triest, triester, het triest?
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#7
idd u had gelijk caatje bedankt voor de verbetering :). Achja t maakt ook niet veel uit.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
underworld zei:
steen is lachen, paar weken geleden nog gesproke, wat een waus :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb m ook gesproken en vind m echt een randebiel...
maarja hij doet wel gewoon lekker waar die zelf zin in heeft...
dat is ook goed...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nog nooit het woord kanker zo vaak in een topic gezien :mrgreen:

Veder wel een toffe CD. Ik geef hem 5 kanker steentjes! :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Straks steen in watt @ rotterdam
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Die show van em @ nieuwe Nor was behoorlijk dik !!! En wat Jorrit betreft met je makkelijke kutopmerking over opleidingen erg triest en ondermaats je mag van mij best raden. \\
Ik zeg je ik heb er al 2 succsevol afgemaakt zonder er bijna iets voor hoeven te doen oh ja wat dan nog dat het mbo niveau is maarja, sommige mensen kunnen niet meer origineel zijn en gooien er maar voor de zoveelste keer de opmerking over opleidingen in.
Hier de vergrotende trap : Triest , Triester , Het Trieste !!!
Klik om te vergroten...

Dat zie je verkeerd, dat doe ik enkel en alleen omdat dat je aan te zien valt, jij weet namelijk niet wat goed beargumenteren is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."