#1
KNIFTIGEKARELTJE zei:Oke het was Jorrit die me aanviel over de kanker oke en ik reageer er lekker zo op als ik dat wil doe ik dat.caatje zei:KNIFTIGEKARELTJE zei:Ja kijk zoiets leg je 1 keer uit. Het onzinnig posten van comments zoals die van jouw (caatje) wekt zulke reacties op bij mensen.
Waar staat het dan dat ik je daar op aankijk? Het enige wat ik zei is; wat is jou probleem. Joritt reageert op jou gekanker, jij reageert daar behoorlijk para op terug en t enige wat ik vraag; Wat is jou probleem.....
Kijk kanker jij maar lekker door, mij stoort t niet zelfs niet als je t krijgt.
Ik weet al wat jou probleem is: speedpara
Goed gegokt?
Cause i'm the Lizard King I can do anything (sorry net The doors gekeken)
Maar omdat ik zo reageer denk jij dat ik een probleem heb nou niet dus .
Mijn probleem speedpara ja hoor daarom heb ik nu al 3 weken ofzo niet gebruikt. Mijn reactie is volgens jou dus te wijten aan drugs, je basseert je kennis over mij aan een opmerking die ik plaats knap van je hoor, ik leg het ook nog uit gewoon een shurfthekel aan zeikende mensen die ook weer ff iets te zeggen willen hebben oh hij zegt kanker dat soort volk.
En op vandaag hoor je niks meer als die sterft aan kanker die sterft aan kanker het lijkt wel of iedereen sterft aan kanker, ook in mijn omgeving. Aangezien ik een zware roker ben etc. zal ik ook wel een vorm van kanker krijgen, maarja jij hoogstwaarschijnlijk ook wel al is het niet door de drugs die je al dan niet gebruikt komt het wel door de lucht of door conserveringsmiddelen die in het voedsel zit wat je eet.
Kanker is in feite een luxe-ziekte gecreerd door de mens zelf door b.v conserveringsmiddelen in etenswaren Kijk naar derde wereld landen daar zie je wel andere ziektes maar bijna geen kankergevallen.
Maarja op vandaag mag je gewoon niks meer op je eigen manier zeggen. Want je zou mensen kunnen kwetsen ermee, Damn de wereld is gewoon een poel van zielige mieterige principe-neukertjes aan het worden en jij helpt er erg in mee !!
Gast mag ik raden wat voor een opleiding je doet?
PS: Of nee, dat doe ik toch maar liever niet.

