Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe Steen Album !!!

Nieuwe Steen Album !!!

50 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#1
Weer een heerlijk kankerhard album 14 Heerlijke harde nummers ofja 15 want vanaf 5.00 op de laatste track begint Steenpuist. Favo van mij is toch wel Los van de Vloer !!!

Muziek voor je moeder !!!

Tracklist :
1.Dope
2.Blanke Rapper
3.De spot
4.Muziek voor je moeder
5.Los van de vloer ft. Spinal en Skillseen
6.Tik
7.Utrecht aan zee ft. MP
8.Zeg
9.Terror ft. Metz
10. Ramptoeristen ft. Fur
11.Euro
12.Utrecht Jong
13.Nog een keer
14.Emmer 1
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
onrespectvol dit voor mensen met kanker, maar dat is mijn mening.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Steen is koning!
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#4
Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe anders ff normaal ofzo..

En steen is wel leuk ja :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
Klik om te vergroten...

Wat is jou probleem :confused:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.
Er zijn genoeg mensen voor wie kanker niks betekend, en daarbij is het een vrij ingeburgerd scheldwoord. Ik kan het begrijpen als je er van baalt als iemand je persoonlijk uitscheld voor kankernogwat... maar zoals hier op een forum kan ik er persoonlijk niet wakker van liggen
(en ja... ik weet helaas iets te goed dat kanker een kankerziekte is :rolleyes: )

OT: ik zie 2 keer Utrecht.. goeie zaack! :P
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aking zei:
Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.
Klik om te vergroten...
Ik snap best dat kanker een scheldwoord is wat lekker in de mond ligt, maar om er het nou elke keer maar weer te zeggen vind ik wel heel irritant :rolleyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aking zei:
Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.
Er zijn genoeg mensen voor wie kanker niks betekend, en daarbij is het een vrij ingeburgerd scheldwoord. Ik kan het begrijpen als je er van baalt als iemand je persoonlijk uitscheld voor kankernogwat... maar zoals hier op een forum kan ik er persoonlijk niet wakker van liggen
(en ja... ik weet helaas iets te goed dat kanker een kankerziekte is :rolleyes: )

OT: ik zie 2 keer Utrecht.. goeie zaack! :P
Klik om te vergroten...

en daar komt nog is bij dat ''kankeren'' gewoon in de dikke Van Daale staat... (=schelden)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
Aking zei:
Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.
Er zijn genoeg mensen voor wie kanker niks betekend, en daarbij is het een vrij ingeburgerd scheldwoord. Ik kan het begrijpen als je er van baalt als iemand je persoonlijk uitscheld voor kankernogwat... maar zoals hier op een forum kan ik er persoonlijk niet wakker van liggen
(en ja... ik weet helaas iets te goed dat kanker een kankerziekte is :rolleyes: )

OT: ik zie 2 keer Utrecht.. goeie zaack! :P
Klik om te vergroten...

en daar komt nog is bij dat ''kankeren'' gewoon in de dikke Van Daale staat... (=schelden)
Klik om te vergroten...

het woord kankeren werd zelfs in de vlaamse versie van shrek gebruikt... en da's een fucking kinderfilm.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
http://rapidshare.com/files/142615575/Steen_-_Muziek_Voor_Je_Moeder.rar
Klik om te vergroten...

Dit is de eerste keer van m'n leven dat ik rap download. Ben benieuwd. :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Ellesdee zei:
http://rapidshare.com/files/142615575/Steen_-_Muziek_Voor_Je_Moeder.rar
Klik om te vergroten...

Dit is de eerste keer van m'n leven dat ik rap download. Ben benieuwd. :P
Klik om te vergroten...

Mmmm best wel vet. 100 keer beter dan de rap op tv.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
Klik om te vergroten...

Wat is jou probleem :confused:
Klik om te vergroten...

Ik heb geen probleem ik geef je eentje omdat het kind in mezelf nog steeds een fokkin beest is.

nou hier een voorbeeld Aking verwoord precies hoe ik er ook over denk.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toch mag ik die Kareltje wel.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
KNIFTIGEKARELTJE zei:
caatje zei:
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
Klik om te vergroten...

Wat is jou probleem :confused:
Klik om te vergroten...

Ik heb geen probleem ik geef je eentje omdat het kind in mezelf nog steeds een fokkin beest is.

nou hier een voorbeeld Aking verwoord precies hoe ik er ook over denk.
Klik om te vergroten...

Dan had je dat toch ook zoals Aking kunnen laten weten. Ik vond jou manier erg kinderachtig. Hoe oud ben je?
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Toch mag ik die Kareltje wel.
Klik om te vergroten...

En hoe komt dat dan Deranged ? !
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged liegt graag.... :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Deranged zei:
Toch mag ik die Kareltje wel.
Klik om te vergroten...

En hoe komt dat dan Deranged ? !
Klik om te vergroten...
Zoals je dat hier doet vind ik wel lachen. En ik ben het met je eens wat betreft het gebruik van het kk woord.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja kijk zoiets leg je 1 keer uit. Het onzinnig posten van comments zoals die van jouw (caatje) wekt zulke reacties op bij mensen.
Het gaat hier om het album van Steen als je het kent weet je dat hij gewoon het woord kanker graag in zijn vocabulair gebruikt.
Oke kende je het nog niet eerst ff diep gaan schamen dan , Maar gewoon het gezeur over het gebruik van het woord kanker irriteert mij enorm. zo erg dat ik er niet meer normaal op wil reageren,
Je hebt zo de mensen die het niet erg , leuk, of hip vinden om het woord kanker te gebruiken. En de politiek correcte mierenneukers die vallen erover en dat zal je blijven zien. Steen zegt nog meer dingen op dat album maar weer is er een woord over gevallen word en dat is nu juist het woord KANKER !!!
Zo i rest my case en nu opkankeren met het gekanker over het woord kanker !!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buh buh....

Steen is kewl....

En kanker kan gebruikt worden als scheldwoord
of
Zinversterker... want het is een wordt wat je bijna overal kunt bijvoegen :wink:
en daarom wordt het ook zoveel gebruikt door de jongeren BV:

Hij is dik
Hij is Kanker dik

Wat klinkt naar jou mening meer hard aankomend?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."