Hij was eens gabber ![:grin:]()
KNIFTIGEKARELTJE zei:Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
)Ik snap best dat kanker een scheldwoord is wat lekker in de mond ligt, maar om er het nou elke keer maar weer te zeggen vind ik wel heel irritantAking zei:Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.

Aking zei:Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.
Er zijn genoeg mensen voor wie kanker niks betekend, en daarbij is het een vrij ingeburgerd scheldwoord. Ik kan het begrijpen als je er van baalt als iemand je persoonlijk uitscheld voor kankernogwat... maar zoals hier op een forum kan ik er persoonlijk niet wakker van liggen
(en ja... ik weet helaas iets te goed dat kanker een kankerziekte is)
OT: ik zie 2 keer Utrecht.. goeie zaack! :P
-spaceman- zei:Aking zei:Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.
Er zijn genoeg mensen voor wie kanker niks betekend, en daarbij is het een vrij ingeburgerd scheldwoord. Ik kan het begrijpen als je er van baalt als iemand je persoonlijk uitscheld voor kankernogwat... maar zoals hier op een forum kan ik er persoonlijk niet wakker van liggen
(en ja... ik weet helaas iets te goed dat kanker een kankerziekte is)
OT: ik zie 2 keer Utrecht.. goeie zaack! :P
en daar komt nog is bij dat ''kankeren'' gewoon in de dikke Van Daale staat... (=schelden)
Ellesdee zei:http://rapidshare.com/files/142615575/Steen_-_Muziek_Voor_Je_Moeder.rar
Immo zei:Ellesdee zei:http://rapidshare.com/files/142615575/Steen_-_Muziek_Voor_Je_Moeder.rar
Dit is de eerste keer van m'n leven dat ik rap download. Ben benieuwd. :P
caatje zei:KNIFTIGEKARELTJE zei:Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
Wat is jou probleem![]()
KNIFTIGEKARELTJE zei:caatje zei:KNIFTIGEKARELTJE zei:Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
Wat is jou probleem![]()
Ik heb geen probleem ik geef je eentje omdat het kind in mezelf nog steeds een fokkin beest is.
nou hier een voorbeeld Aking verwoord precies hoe ik er ook over denk.
Deranged zei:Toch mag ik die Kareltje wel.
Zoals je dat hier doet vind ik wel lachen. En ik ben het met je eens wat betreft het gebruik van het kk woord.KNIFTIGEKARELTJE zei:Deranged zei:Toch mag ik die Kareltje wel.
En hoe komt dat dan Deranged ? !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."