#1
Haha, heb totaal niks met rap maar kan wel om hem lachen vooral dat die gaat solliciteren voor politieagent in het 2e filmpje ![:tearsofjoy:]()
KNIFTIGEKARELTJE zei:Oke het was Jorrit die me aanviel over de kanker oke en ik reageer er lekker zo op als ik dat wil doe ik dat.caatje zei:KNIFTIGEKARELTJE zei:Ja kijk zoiets leg je 1 keer uit. Het onzinnig posten van comments zoals die van jouw (caatje) wekt zulke reacties op bij mensen.
Waar staat het dan dat ik je daar op aankijk? Het enige wat ik zei is; wat is jou probleem. Joritt reageert op jou gekanker, jij reageert daar behoorlijk para op terug en t enige wat ik vraag; Wat is jou probleem.....
Kijk kanker jij maar lekker door, mij stoort t niet zelfs niet als je t krijgt.
Ik weet al wat jou probleem is: speedpara
Goed gegokt?
Cause i'm the Lizard King I can do anything (sorry net The doors gekeken)
Maar omdat ik zo reageer denk jij dat ik een probleem heb nou niet dus .
Mijn probleem speedpara ja hoor daarom heb ik nu al 3 weken ofzo niet gebruikt. Mijn reactie is volgens jou dus te wijten aan drugs, je basseert je kennis over mij aan een opmerking die ik plaats knap van je hoor, ik leg het ook nog uit gewoon een shurfthekel aan zeikende mensen die ook weer ff iets te zeggen willen hebben oh hij zegt kanker dat soort volk.
En op vandaag hoor je niks meer als die sterft aan kanker die sterft aan kanker het lijkt wel of iedereen sterft aan kanker, ook in mijn omgeving. Aangezien ik een zware roker ben etc. zal ik ook wel een vorm van kanker krijgen, maarja jij hoogstwaarschijnlijk ook wel al is het niet door de drugs die je al dan niet gebruikt komt het wel door de lucht of door conserveringsmiddelen die in het voedsel zit wat je eet.
Kanker is in feite een luxe-ziekte gecreerd door de mens zelf door b.v conserveringsmiddelen in etenswaren Kijk naar derde wereld landen daar zie je wel andere ziektes maar bijna geen kankergevallen.
Maarja op vandaag mag je gewoon niks meer op je eigen manier zeggen. Want je zou mensen kunnen kwetsen ermee, Damn de wereld is gewoon een poel van zielige mieterige principe-neukertjes aan het worden en jij helpt er erg in mee !!
KNIFTIGEKARELTJE zei:mbo niveau
Hier de vergrotende trap : Triest , Triester , Het Trieste !!!
underworld zei:steen is lachen, paar weken geleden nog gesproke, wat een waus![]()


KNIFTIGEKARELTJE zei:Die show van em @ nieuwe Nor was behoorlijk dik !!! En wat Jorrit betreft met je makkelijke kutopmerking over opleidingen erg triest en ondermaats je mag van mij best raden. \\
Ik zeg je ik heb er al 2 succsevol afgemaakt zonder er bijna iets voor hoeven te doen oh ja wat dan nog dat het mbo niveau is maarja, sommige mensen kunnen niet meer origineel zijn en gooien er maar voor de zoveelste keer de opmerking over opleidingen in.
Hier de vergrotende trap : Triest , Triester , Het Trieste !!!
)Ik snap best dat kanker een scheldwoord is wat lekker in de mond ligt, maar om er het nou elke keer maar weer te zeggen vind ik wel heel irritantAking zei:Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.

Aking zei:Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.
Er zijn genoeg mensen voor wie kanker niks betekend, en daarbij is het een vrij ingeburgerd scheldwoord. Ik kan het begrijpen als je er van baalt als iemand je persoonlijk uitscheld voor kankernogwat... maar zoals hier op een forum kan ik er persoonlijk niet wakker van liggen
(en ja... ik weet helaas iets te goed dat kanker een kankerziekte is)
OT: ik zie 2 keer Utrecht.. goeie zaack! :P
-spaceman- zei:Aking zei:Ik snap dat er mensen gekwetst kunnen worden door het woord kanker... maar om dr nou elke keer over te gaan lopen mekkeren vind ik zelf ook redelijk irritant.
Er zijn genoeg mensen voor wie kanker niks betekend, en daarbij is het een vrij ingeburgerd scheldwoord. Ik kan het begrijpen als je er van baalt als iemand je persoonlijk uitscheld voor kankernogwat... maar zoals hier op een forum kan ik er persoonlijk niet wakker van liggen
(en ja... ik weet helaas iets te goed dat kanker een kankerziekte is)
OT: ik zie 2 keer Utrecht.. goeie zaack! :P
en daar komt nog is bij dat ''kankeren'' gewoon in de dikke Van Daale staat... (=schelden)
Ellesdee zei:http://rapidshare.com/files/142615575/Steen_-_Muziek_Voor_Je_Moeder.rar
Immo zei:Ellesdee zei:http://rapidshare.com/files/142615575/Steen_-_Muziek_Voor_Je_Moeder.rar
Dit is de eerste keer van m'n leven dat ik rap download. Ben benieuwd. :P
caatje zei:KNIFTIGEKARELTJE zei:Ow ja en we hebben weer een kankerkoning die ff komt kankeren over het woord kanker.
Wat is jou probleem![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."