Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Let er wel op dat je geen glazen waterpijp mee neemt, als ze deze tijdens de tassen controlle bij de ingang vinden mag je hem inleveren :wink:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Let er wel op dat je geen glazen waterpijp mee neemt, als ze deze tijdens de tassen controlle bij de ingang vinden mag je hem inleveren :wink:
Klik om te vergroten...
f*ck, goed dat je zegt.. Wou eerst wel mijn glazen waterpijp meenemen, maar dan ga ik er binnenkort maar eentje van hout of kunststof kopen, bedankt! :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles :mrgreen:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick de Neger zei:
Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Hmm, das wel een idee.. Ik ga dr eens mee aan de gang binnenkort, misschien kan ik van een kunststof gloeilamp nog iets moois in elkaar draaien :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon eentje fixen desnoods.

flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zazuu. zei:
gewoon eentje fixen desnoods.

flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar
Klik om te vergroten...
Hmm, dan nog liever een kunststof gloeilamp, dan heb je tenminste nog een beetje de sfeer er in zitten :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou zeggen die meet houden wanneer er geen bands spelen, dus of op de donderdag. Of gewoon smorges/savonds in de 24uurs. :grin:

Ik hoop dat er weer M kristalle zijn te vinden voor lowlands, ziet er somber uit. :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
nog meer namen bekend... :)

The Aggrolites
Calexico
Wilco
Dizzee Rascal
Speedy J
The Gaslamp Killer
Hank III and Assjack
Collie Buddz
The New Kingston Band
Lily Allen
The Whitest Boy Alive
Fall Out Boy
Kasabian

Dizzee Rascal :rock:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nice, nice. Nieuwe namen.

BENGA!! PEACHES!! :grin: :grin: :grin: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Kheb er zin in zin in zin in zin in zin in zin in. :rockband: :rock:
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoop Dogg :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: in de line up :stoned: :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
maffiamastah zei:
Snoop Dogg :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: in de line up :stoned: :grin:
Klik om te vergroten...

WHHooooow, what the shit. Ik was het al weer bijna vergeten. Kreeg vanmiddag een wazig smsje van een maat. Snoop dog op lowlands. Ik geloofde het eerst niet, maar toen gechekt. Wazig he? Had echt niet verwacht dat snoop op lowlands zou komen.

Gaat echt wel lachen worden, snoop staat natuurlijk met een dikke blunt on stage. Lekkere zak van 50 gram uit A'dam. De ouwe smokerd. :stoned:
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha ja en ik sta sowieso vooraan met een NOG grotere joint :stoned: :stoned: :hearteyes: doe je mee? :grin:
:wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maybe. :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste Lowlands gang(st)ers!

Vorig jaar (en wat ik begrepen heb elk jaar) was er een DF LL Meeting op donderdag avond. Gewoon elkaar een handje schudden en de gezichten achter de namen bekijken... Het leek mij wel een dope idee om deze gewoonte voort te zetten, dus vroeg ik me af of er nog meer geïntereseerde zijn in zo'n lowtastische gebeurtenis! Ik zou zeggen, als het je wat lijkt kan je je naam droppen in dit lijstje. Verder beloften maken geen schuld aangezien je je ook al 3 dagen aan dat strakke tijdschema moet houden. :beer:

Genodigden:
NickDeNeger
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nick de Neger zei:
Genodigden:
NickDeNeger
DrippTone
Klik om te vergroten...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
als iemand zorgt dat ik vrij krijg dat weekend en een kaartje voor mij regelt dan ben ik ook bij die meeting :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie nog kaarten wil moet zich aanmelden voor een mailing lijst van mojo. Zwarte kaarten komen weer vrij. Check www.lowlands.nl voor meer info.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick de Neger zei:
Beste Lowlands gang(st)ers!

Vorig jaar (en wat ik begrepen heb elk jaar) was er een DF LL Meeting op donderdag avond. Gewoon elkaar een handje schudden en de gezichten achter de namen bekijken... Het leek mij wel een dope idee om deze gewoonte voort te zetten, dus vroeg ik me af of er nog meer geïntereseerde zijn in zo'n lowtastische gebeurtenis! Ik zou zeggen, als het je wat lijkt kan je je naam droppen in dit lijstje. Verder beloften maken geen schuld aangezien je je ook al 3 dagen aan dat strakke tijdschema moet houden. :beer:

Genodigden:
NickDeNeger
Allolalie (in een grijs verleden Johannes de Tripper)
Klik om te vergroten...

Nick! man lijkt me leuk. LL07 was de meeting geregeld om 23.45 bij camping2paal tegenover 24uurstent. Sowieso om met lui van Df te meeten weer. Lang geleden.

Later
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Allolalie zei:
Nick de Neger zei:
Beste Lowlands gang(st)ers!

Vorig jaar (en wat ik begrepen heb elk jaar) was er een DF LL Meeting op donderdag avond. Gewoon elkaar een handje schudden en de gezichten achter de namen bekijken... Het leek mij wel een dope idee om deze gewoonte voort te zetten, dus vroeg ik me af of er nog meer geïntereseerde zijn in zo'n lowtastische gebeurtenis! Ik zou zeggen, als het je wat lijkt kan je je naam droppen in dit lijstje. Verder beloften maken geen schuld aangezien je je ook al 3 dagen aan dat strakke tijdschema moet houden. :beer:

Genodigden:
NickDeNeger
Allolalie (in een grijs verleden Johannes de Tripper)
Klik om te vergroten...

Nick! man lijkt me leuk. LL07 was de meeting geregeld om 23.45 bij camping2paal tegenover 24uurstent. Sowieso om met lui van Df te meeten weer. Lang geleden.

Later
Klik om te vergroten...

VAN DE PARTIJ!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
Nick de Neger zei:
Genodigden:
NickDeNeger
DrippTone
Allolalie
Delirium
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zo, Hoe wat en waar en hoe laat. Blokken schema maar even chekken dan? http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."