#1
jimi zei:het heeft wel iets, vooral dat je nog eens extra goed ziet hoe vernacheld iedereen erbij loopt en jij stiekem in je vuistje kunt gniffelen om je vrienden.
Dat doe ik zowiezo al gezien ik meestal enkel pep snuif, en mijn omgeving meestal iets vager is..

kan er niet tegen als ze speed afkeuren en me dan nog aanzetten tot drinken.