Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNuchter naar een party tot 's morgens, do or don't?

Nuchter naar een party tot 's morgens, do or don't?

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
3uur voor het feest is afgelopen nog pakken, vind ik zoiezo zinloos, behalve als er een after bekent is.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was ook nuchter op MOH, vond prima te doen:)
Ook na andere feesies was ik gewoon nuchter. Tsja dat hebbie als je gestopt bent met drugs :)
Maar het is wel uit te houden. Als de sfeer goed en gezellig is tenminste:wink:

:wave:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben tot nu toe altijd nuchter op feestjes geweest. Ik moet ook nog van 7.00 tot 18.00 werken iedere zaterdag (dus voordat ik naar een feestje ga), ok de laatste uurtjes kunnen wel eens zwaar zijn, maar ook zonder drugs is zoiets vol te houden.
Zeker, zoals al werd gezegd, als de sfeer goed is, en je met gezellige mensen bent.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
voor mij is 3 puntjes genoeg om de hele nacht op te stampen, maar dan wil ik er wel een kratje bier bij hebben...
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben gister voor het eerst nuchter naar zo'n feest ,masters of hardcore, geweest en ik kan het zeker aanraden. Ik neem normaal altijd pep om wakker te blijven maar ik wilde een keer proberen of ik nuchter ook zolang wakker kon blijven en het ging me vrij makkelijk af moet ik zeggen, Ik heb gewoon veel red bull gedronken. Ook voelde ik me niet zo opgefokt, hoefde ik niet steeds water te halen of naar de wc als ik net lekker los aan het gaan was midden in de zaal en was ik niet zo paranoide ; 'iedereen hier in de zaal kijkt me steeds aan/straks gooit de security me eruit'. En ik ben na het feest gewoon lekker in slaap gevallen ipv zwetend in bed liggen de rest v/d dag. En het belangrijkste ik heb nog veel meer genoten en ben helemaal los gegaan haha. In tegenstelling tot mijn vrienden die wel pep gebruikten en stil stonden, om zich heen aant kijken in de zaal en heel de tijd para waren omdat 'iedereen hun aankeek' wat dus niet zo was. EN continue duizelig waren en koppijn hadden van de uitdroging Ook hebben hun niet meer geslapen vandaag en zijn ze hartstikke brak, terwijl ik lekker lag te dromen. Hmm. ik denk dat ik vaker nuchter ga!!

En jullie? gaan jullie nuchter naar party's die tot vroeg in de morgen duren (6.00/7.00/8.00), bijv. Q-base, Masters of Hardcore, Latin Brutality, Hardbass en dat soort feesten? Of vind je er dan niks aan?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Een feestje zoals MOH kun je zeker nuchter naartoe gaan. En als jij je prima nuchter kan vermaken is dat echt top! Maar zoals illegale feesten die een stuk langer doorgaan is het toch wat verleidelijker, maar leuk dat je je gewoon heb vermaakt, doe dit gewoon vaker, is des te beter.
En gebruik dan iets als er echt iets heel leuks is waar je een extra toevoeging aan wilt hebben.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja het was erg goede pep, die heb ik ook wel ooit gehad van die dealer zegmaar. En ze zijn gewoon para aangelegd :P
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga ook altijd naar hardcore feestjes maar ben tegenwordig aleen nog maar stoned
vind geweldig als smorchends die drug koppies zie en ik een vette lachkick heb
word nooit moe op hardcore feest komt dnek doordat ze toch stiekum wat door de drank gooien


dit jaar groundzero LSD in de goa tent :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doe het vaak genoeg eigenlijk feitelijk, music is my drug of choice. Zeker op core/tek feesjes man man man dan blijf ik maar op en neer stuiteren. Ik word altijd met de grappigste dingen aangesproken van mensen onder drugs :tearsofjoy: .

Ik vind het trouwens leuker om tussen mensen te staan met drugs op, al ben ik nuchter.

Deze vrijdag ben ik gaan feesten en ging ik oorspronkelijk eigenlijk niets van drugs gebruiken behalve als ik misschien wat speed vond.

Natuurlijk na veel gezaag & getrek van de vriendenkring toch maar weer bier gaan zuipen :rolleyes: kan er niet tegen als ze speed afkeuren en me dan nog aanzetten tot drinken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."