#1
Ik vind het zeker een mooi nummer. Maar ook een zielige teint hebben, vooral door het verhaal erachter. Gecondoleerd, man.
(daar heb je toch niets op tegen hé?)Exceptional Insight zei:Klinkt alsof het pijn doet.

Pandaboy zei:Gecondoleerd met je kat
De muziek vind ik overigens best goed, ff rippen van youtube en op de ipod voor de volgende trip(daar heb je toch niets op tegen hé?)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."