Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe track geschreven voor mijn overleden kat

Nieuwe track geschreven voor mijn overleden kat

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het zeker een mooi nummer. Maar ook een zielige teint hebben, vooral door het verhaal erachter. Gecondoleerd, man.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi liedje, ik zou het ook klote vinden als mijn kat dood zou gaan. Ben enorm gehecht aan dat beest.

Gecondoleerd met je kat.

Heb je nog meer liedjes gemaakt ?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een track geschreven voor mijn overleden kat. Emotie omgezet in hoorbare energie. Ik ben er een maand mee bezig geweest. :(

To you, 'Sammy'
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JGEPFNJTyDE&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JGEPFNJTyDE&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Downloadlink: Trip to heaven-616bit+tussenstuk.mp3
Rechtermuisknop op link, koppeling als..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een stuk of 40 songs. Er staan op myspace nog wat:
http://www.myspace.com/ayersberry

En op youtube staat er nog 1.
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UofIVTsk2xM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UofIVTsk2xM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jaaa, niet slecht! Zelfs zeer goed die muziek van je! :grin:

Wel een mooi gebaar om een liedje te maken voor je kat! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt alsof het pijn doet.
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gecondoleerd met je kat

De muziek vind ik overigens best goed, ff rippen van youtube en op de ipod voor de volgende trip :beer: (daar heb je toch niets op tegen hé?)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed om zulke gevoelens op zo 'n manier eruit te gooien. Mijn kat is in oktober vorig jaar verdronken op 2 jarige leeftijd. Zij was echt mijn kindje en ik snap jou dus heel goed dat je zoiets doet.

Ik vin d het wel een vrolijk nummer met een tikje trieste ondertoon. Ik vind het erg leuk!.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Klinkt alsof het pijn doet.
Klik om te vergroten...

Daar hoef je geen melomaan voor te zijn. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
He man dat nummer is erg mooi!! Vind het wel triest klinken, maar dat is ook mooi. Het is ook een mooi gebaar.

Ik doe even die andere stuff van jou checken :rock:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pandaboy zei:
Gecondoleerd met je kat

De muziek vind ik overigens best goed, ff rippen van youtube en op de ipod voor de volgende trip :beer: (daar heb je toch niets op tegen hé?)
Klik om te vergroten...

Je, gaat je gang maar.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad een mooie manier om je verdriet te uiten! Veel sterkte!

& het liedje is natuurlijk hardstikke chill!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
klinkt een beetje als zo 'n polyfoon ringtone
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
tnx mensen!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, dat doet het zeker. Time will heal..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."