#1
wat is er zo anders aan dan?knolselderij zei:godverdomme ik heb zin, tenminste ns n feest met n heel andere line-up als andere feesten
wat is er zo anders aan dan?knolselderij zei:godverdomme ik heb zin, tenminste ns n feest met n heel andere line-up als andere feesten
als er alleen maar bekende dj's op de line up zouden staan was een kaartje ook een stuk duurder...Skippy zei:Er komen wel vrij veel onbekende dj's ...
SperSIZEboon zei:wat is er zo anders aan dan?knolselderij zei:godverdomme ik heb zin, tenminste ns n feest met n heel andere line-up als andere feesten
omdat q-dance weet dat Defqon toch wel uitverkocht gaat...Skippy zei:Dat is nou de grap , er zijn al heel veel bekende dj's , het is gewoon elk jaar weer een stukje uitgebreid, wat ik goed vind aan dat feest, in tegenstelling tot Defqon , die naar mijn mening nooooit verbeteringen heeft.
SperSIZEboon zei:omdat q-dance weet dat Defqon toch wel uitverkocht gaat...Skippy zei:Dat is nou de grap , er zijn al heel veel bekende dj's , het is gewoon elk jaar weer een stukje uitgebreid, wat ik goed vind aan dat feest, in tegenstelling tot Defqon , die naar mijn mening nooooit verbeteringen heeft.
sommige organisaties doen het voor de mensen, sommige voor het geld...Skippy zei:SperSIZEboon zei:omdat q-dance weet dat Defqon toch wel uitverkocht gaat...Skippy zei:Dat is nou de grap , er zijn al heel veel bekende dj's , het is gewoon elk jaar weer een stukje uitgebreid, wat ik goed vind aan dat feest, in tegenstelling tot Defqon , die naar mijn mening nooooit verbeteringen heeft.
Ja, maar neem nou Awakenings, is ook altijd uitverkocht maar op 1 of andere manier wel altijd perfect, dan heeft het een beetje met de organisatie te maken vind ik![]()
nouuuuuuuu, niet altijdSkippy zei:Jij hebt ook altijd gelijk he :P
SperSIZEboon zei:nouuuuuuuu, niet altijdSkippy zei:Jij hebt ook altijd gelijk he :P
SperSIZEboon zei:wat is er zo anders aan dan?knolselderij zei:godverdomme ik heb zin, tenminste ns n feest met n heel andere line-up als andere feesten
SperSIZEboon zei:misschien als ik een kaartje krijg maar voor deze line up ga ik echt niet betalen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."