#1
Pfoeh, 't was me het nachtje wel. Was al bekaf voordat ik arriveerde maar heb toch nog redelijk uit m'n naad kunnen gaan.
En godver, wat was Radium een teleurstelling. Beetje z'n nieuwe shit draaien en dan nog een track van Angerfist erbij ook. Hopelijk kan ik ooit nog een frenchcore setje van 'm bijwonen.
The Speed Freak was ook nogal mager vond ik.
Helden van de avond waren The Sickest Squad en Delta 9. Pfoeh, die gingen hard!
Olle
En godver, wat was Radium een teleurstelling. Beetje z'n nieuwe shit draaien en dan nog een track van Angerfist erbij ook. Hopelijk kan ik ooit nog een frenchcore setje van 'm bijwonen.
The Speed Freak was ook nogal mager vond ik.
Helden van de avond waren The Sickest Squad en Delta 9. Pfoeh, die gingen hard!
Olle
Voor mij was ook Kai Tracid heerlijk met veel acid 