Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGround Zero - 3 Juli

Ground Zero - 3 Juli

94 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pfoeh, 't was me het nachtje wel. Was al bekaf voordat ik arriveerde maar heb toch nog redelijk uit m'n naad kunnen gaan.

En godver, wat was Radium een teleurstelling. Beetje z'n nieuwe shit draaien en dan nog een track van Angerfist erbij ook. Hopelijk kan ik ooit nog een frenchcore setje van 'm bijwonen.

The Speed Freak was ook nogal mager vond ik.

Helden van de avond waren The Sickest Squad en Delta 9. Pfoeh, die gingen hard!

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
The sickest squad waren idd heerlijk hard :rock: Voor mij was ook Kai Tracid heerlijk met veel acid :grin:

De industrial vond ik wat slapjes, terwijl ik er toch tot 5:00 heb gestaan...had het harder verwacht.
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi allemaal,

Ground Zero ligt achter ons.. geweldig genoten.. ik dan met name op de Patrol Boat en bij de Bonfire. Waar de onderstaande artiesten hun geluid lieten horen. Trance, techno, HardTrance... heerlijk.... Hou je daar ook van ? En wil je het nog eventjes dunnetjes over doen. EN is IJmuiden niet te ver voor je ??? PB me dan voor een gastlijstplek voor a.s. zaterdag.

CAREFREE ZONE – BONFIRE
21.00 – 22.00 RAUL MUNIZ
22.00 – 23.00 FUNK VILLAGE
23.00 – 00.00 MR JOEY
00.00 – 01.00 MARTIJN VAN LANGEN
01.00 – 01.15 ADULT FORCE FT MC BEER live
01.15 – 02.15 PULLSTAR
02.15 – 03.15 SPIDER
03.15 – 04.15 XO
04.15 – 04.30 ADULT FORCE FT MC BEER live
04.30 – 05.30 STARBANGER & SPECIAL GUEST
05.30 – 06.30 RIDDLES
MC BEER

De time table voor a.s. zaterdag is nog niet bekend. Maar ik garandeer een heerlijk avondje met fantastische sounds en een geweldige sfeer....

Liefs en sweet kiss,
Candy
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
De industrial vond ik wat slapjes, terwijl ik er toch tot 5:00 heb gestaan...had het harder verwacht.
Klik om te vergroten...
Bij het rondjes lopen heeft de industrial area me nooit echt weten te boeien, dus ik ben er niet gestopt.

Olle
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Helaas,, ground zero heb ik moeten afzeggen ivm gebroken kaak....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
damn peppi gaat niet goed...iets te hard op je kaak lopen kauwen?
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
damn peppi gaat niet goed...iets te hard op je kaak lopen kauwen?
Klik om te vergroten...


Nee zinloos geweld.. Met stappen 2 klappen niet zien aankomen. Iemand vond het nodig mij te slaan zonder reden.. dus helaas dit feestje gemist:(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kansloos gedoe weer idd.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
vond dat dit jaar de focus iets teveel op hardstyle lag
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar hardstyle is langzame hardcore :rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
knolselderij zei:
vond dat dit jaar de focus iets teveel op hardstyle lag
Klik om te vergroten...
daar hoorde ik idd meer mensen over, doen ze denk ik voornamelijk om mensen te trekken...

bij Dominator heb je het dit jaar ook en dat heet nog wel " The hardcore festival "

:rolleyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
Maar hardstyle is langzame hardcore :rolleyes:
Klik om te vergroten...

met n mindere hardke kick en veel blijere melodietjes en n andere sfeer
S
SupaRobinLid
01-01-2024, 00:00
#13
ziet er echt lekker uit! :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan wordt er weer gemeet Peppie, tijd geleden! :rock:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
2 jaar geleden was enige wat ik daar kon krijgen lsd :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."