Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGround Zero - 3 Juli

Ground Zero - 3 Juli

94 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Dopezilla zei:
Yesssss, de ticket is binnen! :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
Het is HET ticket.
Klik om te vergroten...
Echt waar? Zo leer ik elke dag weer wat. Net zoals ik enkele dagen terug ontdekte dat katten omhoog plassen.

Ik blijf mij verbazen.

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopezilla zei:
Drientje zei:
Dopezilla zei:
Yesssss, de ticket is binnen! :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
Het is HET ticket.
Klik om te vergroten...
Echt waar? Zo leer ik elke dag weer wat. Net zoals ik enkele dagen terug ontdekte dat katten omhoog plassen.

Ik blijf mij verbazen.

Olle
Klik om te vergroten...
Als katten omhoog plassen is het geen plassen maar sproeien en dat is om hun territorium af te bakenen. Ook gecastreerde katers en poezen kunnen het.

Nog wat geleerd.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
aaah kkan niet meer wachten nog andere week. dan 2,5 uur in de pepbus naar groundzero om vervolgens 12 uur lang mn benen onder mn lijf uit te stampen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grotendeels van de dag bij de Early Hardcore & Early Hardstyle, met een vleugje Frenchcore :rock:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ondanks dat het om de hoek ligt ben ik er niet bij :(
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mij kun je vinden in de frenchcore/terror area. :rock:

Al zal ik ook wel rondjes gaan lopen. :grin:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Olle, links voor bij Chosen Few vs. Tellurian om 23:00 tot 00:00 :grin:

Uurtje Psycore :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Tellurian! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Dat klinkt vet nice.

E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes:

L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycore :hearteyes:
Cenobite Records :hearteyes:
Acid 303 :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
:hearteyes:

Klik om te vergroten...
In 1.30 minuten al drie tussenstukjes....

Niet mijn muziek, i like trainzzz, non stop beats..

Meer in deze richting, opbouw, climax die lang duurt en doorgaat (en ja dat kan) en dan een nieuwe climax en einde:


(En ja, in een topic over Ground Zero post ik lekker tekno.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
Olle, links voor bij Chosen Few vs. Tellurian om 23:00 tot 00:00 :grin:

Uurtje Psycore :rock:
Klik om te vergroten...
Yes sir! :rock:

Al weet ik niet of ik met een vage beschrijving als "links voor" jou nog tegen het lijf ga lopen op zo'n massive festival. Awel, hope to see you there. :rock:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal vooraan links van de dj...

---------------------/ DJ \\----------------------
Hier

Nigga you dig?

:rock:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo moeilijk is dat toch niet? Wij spreken altijd met alle mensen die in het hardstyletopic van fok!-forum posten links vooraan af, en we vinden altijd iedereen. :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan zou het mij ook wel moeten lukken. :grin:

Tenzij er weer allemaal dubbelgangers van Lauu rondlopen. :openmouth:

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pfoeh, 't was me het nachtje wel. Was al bekaf voordat ik arriveerde maar heb toch nog redelijk uit m'n naad kunnen gaan.

En godver, wat was Radium een teleurstelling. Beetje z'n nieuwe shit draaien en dan nog een track van Angerfist erbij ook. Hopelijk kan ik ooit nog een frenchcore setje van 'm bijwonen.

The Speed Freak was ook nogal mager vond ik.

Helden van de avond waren The Sickest Squad en Delta 9. Pfoeh, die gingen hard!

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
The sickest squad waren idd heerlijk hard :rock: Voor mij was ook Kai Tracid heerlijk met veel acid :grin:

De industrial vond ik wat slapjes, terwijl ik er toch tot 5:00 heb gestaan...had het harder verwacht.
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi allemaal,

Ground Zero ligt achter ons.. geweldig genoten.. ik dan met name op de Patrol Boat en bij de Bonfire. Waar de onderstaande artiesten hun geluid lieten horen. Trance, techno, HardTrance... heerlijk.... Hou je daar ook van ? En wil je het nog eventjes dunnetjes over doen. EN is IJmuiden niet te ver voor je ??? PB me dan voor een gastlijstplek voor a.s. zaterdag.

CAREFREE ZONE – BONFIRE
21.00 – 22.00 RAUL MUNIZ
22.00 – 23.00 FUNK VILLAGE
23.00 – 00.00 MR JOEY
00.00 – 01.00 MARTIJN VAN LANGEN
01.00 – 01.15 ADULT FORCE FT MC BEER live
01.15 – 02.15 PULLSTAR
02.15 – 03.15 SPIDER
03.15 – 04.15 XO
04.15 – 04.30 ADULT FORCE FT MC BEER live
04.30 – 05.30 STARBANGER & SPECIAL GUEST
05.30 – 06.30 RIDDLES
MC BEER

De time table voor a.s. zaterdag is nog niet bekend. Maar ik garandeer een heerlijk avondje met fantastische sounds en een geweldige sfeer....

Liefs en sweet kiss,
Candy
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
De industrial vond ik wat slapjes, terwijl ik er toch tot 5:00 heb gestaan...had het harder verwacht.
Klik om te vergroten...
Bij het rondjes lopen heeft de industrial area me nooit echt weten te boeien, dus ik ben er niet gestopt.

Olle
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Helaas,, ground zero heb ik moeten afzeggen ivm gebroken kaak....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."