#1
ziet er echt lekker uit! ![:openmouth:]()

Lauu zei:damn peppi gaat niet goed...iets te hard op je kaak lopen kauwen?

daar hoorde ik idd meer mensen over, doen ze denk ik voornamelijk om mensen te trekken...knolselderij zei:vond dat dit jaar de focus iets teveel op hardstyle lag

Lauu zei:Maar hardstyle is langzame hardcore![]()
SperSIZEboon zei:misschien als ik een kaartje krijg maar voor deze line up ga ik echt niet betalen

Dopezilla zei:Ik denk dat ik vooral in de industrial en frenchcore/terror area te vinden zal zijn. Maar mocht je me daar treffen mag je me gerust introduceren aan wat goede hardstyle, Lauu. :P
Hellraiser_[NL] zei:2 jaar geleden was enige wat ik daar kon krijgen lsd![]()
Laat maar hangen ja. Daar kan ik niet op losgaan. :PLauu zei:Daar ga je niks aan vinden denk ik, sinds ik alleen nog Early Hardstyle luister qua hardstyle en het BPM ligt echt zwaar laag (140bpm)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."