Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget 2010

Sziget 2010

64 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben wel in Hongarije rond die tijd maar ik ga er niet heen! :P
Line-up is wel Kick-Ass btw.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over 24 uur zit ik in de bus richting Sziget :grin: :rock:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tas zo goed als gepakt. :grin:

En de 4 Balkan Fever albums knallen door de buurt :rock:

Damn wat heb ik er zin in, niet alleen in een leuk festival maar ook voor 't eerst in 2 jaar weer eens naar het Buitenland (op een weekendje Berlin na)

:rockband:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat ons weten hoe de schijterij was door het water daar :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb mijn tas ook zo goed als gepakt, ik heb er zin in!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb geen schijterij gehad en ik heb er gewoon uit de kranen gedronken...

Wat een week zeg!

veel vette concerten gezien, veel gezopen, veel vette mensen ontmoet, veel vette acties en stunts uit gehaald, veel gelachen, veel gezien en ik moet nog veel verwerken :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
infected Mushroom is wel vet :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
OH MY GOD

:hearteyes:

Lowlands is echt een buurt braderie vergeleken bij het Episch Spektakel Sziget Festival wat ik heb meegemaakt.

(En ik ook geen schijterij maar ook geen water uit de kraan, iets wat zo naar chloor smaakt krijg ik echt niet door me keel.)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat lullen jullie allemaal over het water, ik ben 7 jaar lang elk jaar naar Hongarije op vakantie gegaan en ik heb nooit last gehad van dergelijke problemen. Probeer India eens.

Wel goed om te horen dat het episch was. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
Ik heb geen schijterij gehad en ik heb er gewoon uit de kranen gedronken...

Wat een week zeg!

veel vette concerten gezien, veel gezopen, veel vette mensen ontmoet, veel vette acties en stunts uit gehaald, veel gelachen, veel gezien en ik moet nog veel verwerken :grin:
Klik om te vergroten...

Nathaniel zei:
OH MY GOD

:hearteyes:

Lowlands is echt een buurt braderie vergeleken bij het Episch Spektakel Sziget Festival wat ik heb meegemaakt.

(En ik ook geen schijterij maar ook geen water uit de kraan, iets wat zo naar chloor smaakt krijg ik echt niet door me keel.)
Klik om te vergroten...

Verhalen posten dan :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Verhalen posten dan :grin:
Klik om te vergroten...
Dat dus.
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het was zoooo vet!! :hearteyes: :hearteyes:

volgend jaar weer :)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een kennis van mij is ook geweest en die heeft uit het raam van de rijdende trein gekotst. :tearsofjoy:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
drain bamage zei:
Oom Klaas zei:
Verhalen posten dan :grin:
Klik om te vergroten...
Dat dus.
Klik om te vergroten...

Pfff moeilijk iets te kiezen wat ook makkelijk te vertellen is, maar ik heb er een denk ik die wel overkomt.

Op een nacht komen we even terug bij de tent om iets te pakken ( :wink: ). Grote commotie bij onze Brabo-Buurtjes: Een zusje dat mee is heeft zichzelf helemaal de tyfus in gezopen en is, door 5 man ondersteund, bezig de laatste honderd meter al kotsend naar haar tent af te leggen.
Ze heeft 3 emmertjes cocktail achter elkaar gezopen wordt me verteld. Dit vind ik toch wel vrij bizar want je weet gewoon dat dat fout gaat dus ik vraag "Waarom,in godsnaam!?"

Brabo-buur : "Als ze er drie kocht kreeg ze een gratis t-shirt.."

Wat al een hilarisch antwoord is.

Maar bij het zien van het ondergekotste gratis shirt kon je me helemaal opvegen :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kwam bij Children of Bodom een franse tattooiste tegen die mijn tepel wel wilde piercen, als ik ergens een willekeurige naald zou gaan halen, is niet doorgegaan want ik kon haar niet meer vinden, ben d`r nog een keertje tegen gekomen, stond ik op een fiets te vinger-verven...

Iemand mensen met roze neusjes zien lopen? Was een actie van m`n sidekick....

En ik heb gekotst omdat ik langs de bar bij World stage kwam en daar kwam zo`n ongelooflijke putlucht uit dat ik spontaan over mijn nek ging. En ik heb een half broodje hamburger uitgekotst recht voor de tent waar ik hem gekocht had, per ongeluk...

Ik ben een paar schoenen kwijtgeraakt, en iemand heeft een I LOVE ABSINTH button in mijn tent gegooid...

We hebben nog bij het inpakken een grote fik gemaakt met de verlaten lampen olie van de buren, een luchtbed, een klapstoel en wat handoeken...
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#16
clockcable zei:
Een kennis van mij is ook geweest en die heeft uit het raam van de rijdende trein gekotst. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

In mijn coupé had iemand gepoept...
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sziget was weer super dit jaar!
Alleen, kan iemand me vertellen waar de Mokka Cuka was dit jaar? :confused:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een week lang in de Donau gepoept...
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hee ff serieus wie had er nog drugs mee, zo ja (vrij logisch :rolleyes: ) hoe hebben jullie dat dan meegenomen of gewoon ter plaatse aangeschaft en werd ook streng op gecontroleerd??
Ik ben er niet zo van om in hongarije gepakt te worden met 20 pillen en vervolgens 3 jaar lang in een stinkend tbc hok te zitten tussen de serieverkrachters if you know what I mean!
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vriend van me had 2.5 gram speed en 1 gram mdma meegenomen in een deoroller, hij is eigelijk geen een keer gecontroleerd, dus kon zonder moeite t gewoon meenemen/gebruiken daar. volgens hem was echt iedereen aan de drugs daarzo. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."