Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget 2010

Sziget 2010

64 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou de knoop is doorgehakt, ik ga geen kaartje voor Lowlands meer proberen te bemachtigen, dit jaar wordt het voor het eerst Sziget! :grin:

Namen tot nu toe:

08001
30 Seconds to Mars
Amparo Sanchez
Bad Religion
Baskerville
Besh O Drom
Billy Talent
Breakestra
Calvin Harris
Cankisou
Charlie Winston
Children Of Bodom
Csík zenekar és vendégei
Daniel Kahn & The Painted Bird
Danko Jones
Death Valley Screamers
Enter Shikari
Faithless
Fear Factory
Gentleman
Gorillaz Sound System
Gotan Project
Gwar
Ill Niño
Infected Mushroom
Iron Maiden
Jaune Toujours
K.I.Z.
Kamelot
Kasabian
Kries
Los De Abajo
Lyapis Trubetskoy
Mahala Rai Banda
Major Lazer
Monster Magnet
Muse
Nina Hagen
Oi Va Voi
Orquestra Buena Vista Social Club® und Omara Portuondo
Papa Roach
Paradise Lost
Parno Graszt
Rada & Ternovik
Rotfront
Rupa & the April Fishes
Shantel & Bucovina Club Orkestar
Simian Mobile Disco
Ska-P
Skindred
Sondorgő + Ferus Mustafov
Subsonica
The 69 Eyes
The Cribs
The Hives
The Specials
The Toy Dolls
Tony Allen
Vive La Fête
Yeasayer
Young Punx


Laat de organisatie weten wat jij graag wilt zien! http://sziget.hu/fesztival/kivansaggep (Fellépő's invullen en op Szavazat elküldése klikken) Kan zo vaak je maar wilt :grin:

Gezien ik Sziget-maagd ben, ben ik benieuwd naar alle positieve en negatieve ervaringen op dit festival. En dit is natuurlijk ook de plek om eventuele meetings te organiseren.

Ik heb er zin in! :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op hoeveel euro (exclusief treinkaartje en festival kaartje) zou je moeten rekenen aan eten en drinken op 't festival?

Ik heb geen flauw benul van de prijzen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nathaniel zei:
Gezien ik Sziget-maagd ben, ben ik benieuwd naar alle positieve en negatieve ervaringen op dit festival.
Klik om te vergroten...

Ik ben er zelf nooit heen geweest maar een maatje van me vond het helemaal geweldig :).
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
prijzen zijn 170 euro voor een camping ticket en 100 euro voor een sziget trein ticket...

en count me in?

wel lijp als we een drugsforum meet in boedapest kunnen houden, zou wel episch zijn :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Op hoeveel euro (exclusief treinkaartje en festival kaartje) zou je moeten rekenen aan eten en drinken op 't festival?

Ik heb geen flauw benul van de prijzen.
Klik om te vergroten...

Op de Sziget-Hyve ( :kots: ) staat een soortgelijke vraag. Mensen die het niet te bont maken komen met 200 euro de week goed door. Biertje kost 1,60 voor o,6l las ik :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
heeft iemand eerder hier die trein gepakt?

ben benieuwd naar de beveiliging onderweg en het drugsbeleid daar...
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga met wat vrienden ook dit jaar (mijn eerste keer ook)..
Ben zelf van plan met het vliegtuig te gaan,

No drugs, just lots of alcohol :)

Ben van plan 1000/1200 euro te sparen ofzo (en daar moet het vlieg + festivalticket nog vanaf)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik dus 270 voor de reis en het verblijf, en ongeveer 400 euro om daar op te brassen, wiet word geprobeerd mee te loodsen...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kwam nog iets leuks tegen : Stuur de Sziget organisatie jou wishlist :grin:

hierrrr je "Fellépő's" invullen, en op "Szavazat elküldése" klikken om te verzenden. Kan zo vaak je wilt!

:rockband:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vorige 3 jaar geweest, denk dat ik dit jaar over sla...
Het word elk jaar toch wat minder... De prijzen van het drinken waren vorig jaar t.o.v het eerste jaar dat ik er was met zo'n 50% gestegen... Ook het aantal Nederlanders begint iets te groot te worden vorig jaar was zo'n 30% Nederlands, nu zal de helft wel al Nederlands zijn, terwijl 1 vd charmes van het festival toch de mix van nationaliteiten was...
Begrijp me nier verkeerd, tis nog steeds een paradijs daar, maar tis gewoon jammer dat het steeds commercieler word en het een een ''Nederlands'' festival word...

Grote kans dat ik dit jaar naar Exit in Servie ga... iemand hier wel eens geweest??
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
drank is natuurlijk leuk aleen heeft iemand ervaring met (hard)drugs ?
wordt er egt heel streng op gecotroleerd ?
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoorde dat je wel wat jaartjes kan zitten als ze je al pakken met skunk?
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#13
craktesius zei:
drank is natuurlijk leuk aleen heeft iemand ervaring met (hard)drugs ?
wordt er egt heel streng op gecotroleerd ?
Klik om te vergroten...
Bij binnenkomst werd er de afgelopen jaren totaal niet gecontroleerd... Loopt wel beveiliging rond, maar heb nou niet de indruk dat die zich echt druk maken om drugsgebruik... Als je bij de mokka chucka tent (24uurs/afterpartyspot) bent, zie je vrijwel alleen maar vage/strakke koppen en zit iedereen op bankjes jontjes te draaien...
Als je trouwens het risico niet durft te nemen om drugs mee te nemen naar budapest zoals ik (durf het voornamelijk niet mee te nemen in het vliegtuig), raad ik je niet aan bij het afrika gedeelte drugs te kopen (vrijwel altijd crap, alhoewel ik er vorig jaar 1 keer redelijke pep gekocht heb)... Maar ga gewoon aan mensen vragen, zat die het wel meenemen en wel wat willen verkopen...
eerste jaar hadden we na dag 1 zelfs een hongaarse dealer, die voor een schappelijke prijs goede mdma pillen verkocht en van wie we de rest van de week ook een telefoonnummer haden... ideaal!! :grin:

Wat de consequenties zijn wanneer je gepakt word weet ik niet, maar wanneer je er op het terrein een beetje voorzichtigmee om gaat kan je weinig gebeuren...
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik dnke dta ik dat ook wel ga doen gewoon aan mensen vragen en dan gewoon meteen nemen en het je bent weer veilig :P
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het namen-festijn is nu echt begonnen :grin: (zie OP)
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat ik mij afvraag..

Gorillaz Sound System.. Heeft het iets te maken met Gorillaz of wat!?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nathaniel zei:
- Buena Vista Social Club
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#18
nultien zei:
Wat ik mij afvraag..

Gorillaz Sound System.. Heeft het iets te maken met Gorillaz of wat!?
Klik om te vergroten...

Ja is een Gorillaz dj-set.

Op festivalinfo zag ik trouwens Gss én gewoon Gorillaz staan, zal wel een foutje zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nathaniel zei:
Ja is een Gorillaz dj-set.
Klik om te vergroten...

Awww, dat zou ik best willen meemaken :hearteyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ehm er staat 2 keer paradise lost tussen, wel een briljante band.. die MOET je gewoon 2X bevestigen!

Ik moet ook nog steeds een keer naar sziget, ben vrij vaak in hongarije geweest omdat m'n ma een boerderij heeft op ongeveer 200km afstand van budapest... zou wel weer eens een geslaagde vakantie zijn! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."