#1
Op hoeveel euro (exclusief treinkaartje en festival kaartje) zou je moeten rekenen aan eten en drinken op 't festival?
Ik heb geen flauw benul van de prijzen.
Ik heb geen flauw benul van de prijzen.
Nathaniel zei:Gezien ik Sziget-maagd ben, ben ik benieuwd naar alle positieve en negatieve ervaringen op dit festival.
Oom Klaas zei:Op hoeveel euro (exclusief treinkaartje en festival kaartje) zou je moeten rekenen aan eten en drinken op 't festival?
Ik heb geen flauw benul van de prijzen.
) staat een soortgelijke vraag. Mensen die het niet te bont maken komen met 200 euro de week goed door. Biertje kost 1,60 voor o,6l las ik 
Bij binnenkomst werd er de afgelopen jaren totaal niet gecontroleerd... Loopt wel beveiliging rond, maar heb nou niet de indruk dat die zich echt druk maken om drugsgebruik... Als je bij de mokka chucka tent (24uurs/afterpartyspot) bent, zie je vrijwel alleen maar vage/strakke koppen en zit iedereen op bankjes jontjes te draaien...craktesius zei:drank is natuurlijk leuk aleen heeft iemand ervaring met (hard)drugs ?
wordt er egt heel streng op gecotroleerd ?
nultien zei:Wat ik mij afvraag..
Gorillaz Sound System.. Heeft het iets te maken met Gorillaz of wat!?
Nathaniel zei:Ja is een Gorillaz dj-set.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."