Beetje melige,flauwe,droge maar vooral slechte humor dan maar tussendoor?
#2
#3
#4
#5
#6
welk liedje is volgens jouw Hero-waardig om hier te noemen? En dan doelen we op het goedje Heroïne, niet op die -piep- muziek van bijvoorbeeld Enrique Iglesias (-:
#7
#8
Nice!! beiden goede nummers.
[youtube]Qx7oJ7-Xjpg[/youtube]
#9
Ik ging ook dat lied van Neil Young posten
Nuja, dit lied doet me ook heroïne denken:
#10
#11
#12
#13
#14
</cliché>
Olle
#15
En dan vooral het gratis internet album 'From The Sounds Inside'. Volgens mij vind ik elk nummer op dat album even prachtig.
#16
yeah!
#17
^nice, i like Cliché <-:
#18
#19
Ik moet dan altijd denken aan die overdosis scene uit trainspotting
[youtube]ky-thk7ftQ0&feature=related[/youtube]
#20
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.