#1
Respect man, geweldig nummer! ![:grin:]()
Gister gehad trouwensyeti zei:Als ik dit lied nog 1x hoor, dan neem ik een overdosis maanzaadthee.

[media=youtube]l5uGcVcBL4U[/media]
merk gitaar weet ik eigenlijk niet zo uit mijn hoofd...heb het nogal impulsief opgenomen en toevallig die van mijn huisgenootje gepakt...heb zelf een prudencio saez, zoals te zien is op op mijn youtubeaccount in het instrumentale lied. Zeer fijn gitaartje.GOED!!
MOOI HOOR!!
ps. Welke merk gitaar is dat?
Wat had je in gedachten? Ik sta er wel voor open om er wat meer werk van te maken!Ben zelf ook al een tijdje bezig met zo`n klein initiatief, maar er is nog niks van terecht gekomen eerlijk gezegd omdat ik meer met het gitaarspel opzich bezig ben. misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
Ben ik stiekem ook wel een beetje...but aren't we all...alles wat lekker is komt toch door fijne neurotransmitters als dopamine e.d.haha het klinkt wel vrij junkie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."