Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProtestlied

Protestlied

39 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Respect man, geweldig nummer! :grin:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vet hoor :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk gedaan plofkop!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
I've said it once and I'll say it again; Een jonge Boudewijn de Groot.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij is fine!
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel een droog liedje, leuk gedaan. Niet echt mijn muziek smaak, maar alsnog :grin:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel grappig :wink:
p
pieterplofkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat ik vind dat het drugsbeleid dat is ingezet door dit huidige kabinet belachelijk is en er hard tegen wil protesteren, heb ik een liedje geschreven. Eigenlijk wil ik ook een statement maken dat iedereen zelf wel kan bepalen of hij drugs wil nemen of niet...

waarom worden al onze vrijheden ingeperkt, en kijkt iedereen toe hoe het gebeurt? Hoe kan het dat er nog niet een groot protest is geweest tegen deze belachelijke bemoeienis van de overheid?

Drugsbeleid zou bepaald moeten worden door mensen die weten waar het over gaat, en niet door fundamentalistische christenen, die zelfs het door god geschapene willen verbieden!

Het zal weinig tot niks helpen...maar het is iig een tegengeluid:



J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik dit lied nog 1x hoor, dan neem ik een overdosis maanzaadthee.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#10
In begin dacht ik van: ohjeej, wat gaat dit worden. :grin:
Maar uiteindelijk vond ik het nog niet eens zo slecht, leuk bedacht.


Mvg,
Kigh.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
heel tof... :grin:
mooi gitaar spel, zang is het soms net niet, maar de tekst is wel oke.

de nieuwe armand..toppie
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarom worden al onze vrijheden ingeperkt, en kijkt iedereen toe hoe het gebeurt? Hoe kan het dat er nog niet een groot protest is geweest tegen deze belachelijke bemoeienis van de overheid?


http://nl.youtube.com/watch?v=l5uGcVcBL4U

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=l5uGcVcBL4U[/youtube][/quote]
dat roep ik nou ook al maanden lang...maar als er meer van dit soort dingen bij komen komt het wel goed uiteindelijk. het land is sowieso een grote kolkende massa die elk moment over de rand kan glijden.

Ben zelf ook al een tijdje bezig met zo`n klein initiatief, maar er is nog niks van terecht gekomen eerlijk gezegd omdat ik meer met het gitaarspel opzich bezig ben. misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het klinkt leuk, het idee is goed, de tekst laat misschien hier een daar wat te wensen over maar mensen hebben altijd wel iets te klagen, right? "Omdat de zon schijnt" vind ik mooier; "Het doet me niets dat mensen dood gaan, want ik heb nieuwe kleren aan." <3 Ik ben fan.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
yeti zei:
Als ik dit lied nog 1x hoor, dan neem ik een overdosis maanzaadthee.
Klik om te vergroten...
Gister gehad trouwens :) Ga zo weer
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha het klinkt wel vrij junkie :beer:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Best een aardig liedje :)

Trouwens, gebruik het volgende om je filmpje meteen op het forum te laten zien, want ik zie nu alleen maar een wit vlak:

Code:
[media=youtube]l5uGcVcBL4U[/media]
Kortom: alleen het gedeelte achter "v=" uit de link neerpleuren.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
:')
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
GOED!!

MOOI HOOR!!
ps. Welke merk gitaar is dat?
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuk lied man :grin:
p
pieterplofkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
wow!

dank voor alle reacties...zowel de positieve als de minder positieve...echt leuk :)
zonder kritiek word je nooit beter :)

GOED!!

MOOI HOOR!!
ps. Welke merk gitaar is dat?
Klik om te vergroten...
merk gitaar weet ik eigenlijk niet zo uit mijn hoofd...heb het nogal impulsief opgenomen en toevallig die van mijn huisgenootje gepakt...heb zelf een prudencio saez, zoals te zien is op op mijn youtubeaccount in het instrumentale lied. Zeer fijn gitaartje.

Ben zelf ook al een tijdje bezig met zo`n klein initiatief, maar er is nog niks van terecht gekomen eerlijk gezegd omdat ik meer met het gitaarspel opzich bezig ben. misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
Klik om te vergroten...
Wat had je in gedachten? Ik sta er wel voor open om er wat meer werk van te maken!

haha het klinkt wel vrij junkie
Klik om te vergroten...
Ben ik stiekem ook wel een beetje...but aren't we all...alles wat lekker is komt toch door fijne neurotransmitters als dopamine e.d.
De vraag is wat je doet om het te triggeren...

@ doerak
thnx..kwam er al niet uit...vandaar de link.


bedankt allemaal!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."