#1
Verkoop early bird tickets is net van start gegaan!! 23 april 2011! hoppa ![:grin:]()


Lauu zei:Duidelijk niet aanwezig![]()
Main
D (It)
DaY-már
Furyan
Mad Dog
Nexes
Nitrogenetics
Partyraiser
Predator
Promo
Tha Playah
Tieum
Vince
Live: Angerfist
Live: Evil Activities
MC: Ruffian
Early
75% Dream Team
Delirium
Forze DJ Team
Lenny Dee
Neophyte
Panic
Rob
Rotterdam Termination Source
Ruffneck
Vinyl Junk
MC: Joe
MC: TMC

knolselderij zei:Lauu zei:Duidelijk niet aanwezig![]()
okee wie uit de line up staat je deze keer niet aan :P
Lauu zei:knolselderij zei:Lauu zei:Duidelijk niet aanwezig![]()
okee wie uit de line up staat je deze keer niet aan :P
Check Mannonie's post daar staat het antwoord. Jwt toch Knolselderij :P
Ruffneck kan er mee door met early, als ie maar niet weer door de microfoon gaat janken dat er niemand aan het hakke is, grotendeels van de mensen staat hedendaags gewoon stil op zo'n feest.
Weet ik, ik zeg dat ik zelf ook niet tot mijn 18e gewacht heb, en ondanks mijn lengte verwachtten mensen ook vaak niet dat ik nog geen 18 was, maar je kan zeggen wat je wil, er gaan daar kinderen staan kijken. Maar dat vind ik ook wel ergens grappig, is leuk om op te spacenmehmehmeh zei:Manonnie zei:Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare![]()
Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het!![]()
Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde![]()
Manonnie zei:Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare![]()
Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het!![]()
Manonnie zei:Weet ik, ik zeg dat ik zelf ook niet tot mijn 18e gewacht heb, en ondanks mijn lengte verwachtten mensen ook vaak niet dat ik nog geen 18 was, maar je kan zeggen wat je wil, er gaan daar kinderen staan kijken. Maar dat vind ik ook wel ergens grappig, is leuk om op te spacenmehmehmeh zei:Manonnie zei:Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare![]()
Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het!![]()
Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde![]()
![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."