Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 Dec. Nightmare indoor

4 Dec. Nightmare indoor

50 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verkoop early bird tickets is net van start gegaan!! 23 april 2011! hoppa :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoop dat ik er dan niet ben... :grin: !
t
theblitchedLid
01-01-2024, 00:00
#3

Met dit nr werd Nightmare afgesloten door Tieum vs Partyraiser :hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik was gegaan, was het wel early geworden ja!!
Godverdomme kutzooi :( spoug er maar weer van..
N
NeodarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen idee, maar kans is klein aangezien het grootste deel van mijn vrienden niet gaan. :(
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jep, na jaren in de planning hebben gestaan maar toch steeds weer net niet... gaan we dit jaar wel :grin:! Hebben de tickets gekocht als een point of no return :tearsofjoy: ! Zin aan.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Opzich wel zin om te gaan, echter het weekend ervoor naar Qlimax wordt nogal duur bij elkaar :wink:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare :rock:

Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het! :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Duidelijk niet aanwezig :rock:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
Duidelijk niet aanwezig :rock:
Klik om te vergroten...

okee wie uit de line up staat je deze keer niet aan :P
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zie allemaal positieve reacties over de early... en dat vind ik sowieso veel vetter als de mainstage :P alleen ken ik die namen dan weer niet! :confused: Maar zal wel goed zitten dus :tearsofjoy: .
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Main
D (It)
DaY-már
Furyan
Mad Dog
Nexes
Nitrogenetics
Partyraiser
Predator
Promo
Tha Playah
Tieum
Vince
Live: Angerfist
Live: Evil Activities
MC: Ruffian

Early
75% Dream Team
Delirium
Forze DJ Team
Lenny Dee
Neophyte
Panic
Rob
Rotterdam Termination Source
Ruffneck
Vinyl Junk
MC: Joe
MC: TMC
Klik om te vergroten...

Even van partyflock gepikt, denk dat het voor mij grootste gedeelte main wordt, en Neophyte RTS en Ruffneck zeker wel even early :rock:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
En toch mis ik de Enzyme Dj's... :cry:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
knolselderij zei:
Lauu zei:
Duidelijk niet aanwezig :rock:
Klik om te vergroten...

okee wie uit de line up staat je deze keer niet aan :P
Klik om te vergroten...

Check Mannonie's post daar staat het antwoord. Jwt toch Knolselderij :P

Ruffneck kan er mee door met early, als ie maar niet weer door de microfoon gaat janken dat er niemand aan het hakke is, grotendeels van de mensen staat hedendaags gewoon stil op zo'n feest.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
knolselderij zei:
Lauu zei:
Duidelijk niet aanwezig :rock:
Klik om te vergroten...

okee wie uit de line up staat je deze keer niet aan :P
Klik om te vergroten...

Check Mannonie's post daar staat het antwoord. Jwt toch Knolselderij :P

Ruffneck kan er mee door met early, als ie maar niet weer door de microfoon gaat janken dat er niemand aan het hakke is, grotendeels van de mensen staat hedendaags gewoon stil op zo'n feest.
Klik om te vergroten...

haha nee ik snap t wel.. maar aan de andere kant dr zijn niet veel grote hc feesten meer zonder de zelfde namen
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pff... 3 uur onderweg met de trein. Moet ik niet te vaak gaan doen dus! :tearsofjoy:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#17
mehmehmeh zei:
Manonnie zei:
Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare :rock:

Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het! :rock:
Klik om te vergroten...


Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde :wink:
Klik om te vergroten...
Weet ik, ik zeg dat ik zelf ook niet tot mijn 18e gewacht heb, en ondanks mijn lengte verwachtten mensen ook vaak niet dat ik nog geen 18 was, maar je kan zeggen wat je wil, er gaan daar kinderen staan kijken. Maar dat vind ik ook wel ergens grappig, is leuk om op te spacen :tearsofjoy:
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#18
Manonnie zei:
Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare :rock:

Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het! :rock:
Klik om te vergroten...


Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde :wink:
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manonnie zei:
mehmehmeh zei:
Manonnie zei:
Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare :rock:

Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het! :rock:
Klik om te vergroten...


Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde :wink:
Klik om te vergroten...
Weet ik, ik zeg dat ik zelf ook niet tot mijn 18e gewacht heb, en ondanks mijn lengte verwachtten mensen ook vaak niet dat ik nog geen 18 was, maar je kan zeggen wat je wil, er gaan daar kinderen staan kijken. Maar dat vind ik ook wel ergens grappig, is leuk om op te spacen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Haha, dat zal vast en zeker zijn. achja, zolang het maar gezellig is, wat ook wel zal lukken denk ik. Kaartje is al binnen :rock:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijne niet :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."