Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 Dec. Nightmare indoor

4 Dec. Nightmare indoor

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga gewoon een nachtje door stampen op alcohol :grin:!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker! Is al over 2 weken!
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3
UeWEclipse zei:
Opzich wel zin om te gaan, echter het weekend ervoor naar Qlimax wordt nogal duur bij elkaar :wink:
Klik om te vergroten...

Ik ga ook naar allebei :grin: :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
[youtube]hT7CFxoI-AM[/youtube]

Dit jaar geen anthem? Ochja hoeft ook niet altijd toch? Ben wel benieuwd naar de timetable!
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xeloc zei:
[youtube]hT7CFxoI-AM[/youtube]

Dit jaar geen anthem? Ochja hoeft ook niet altijd toch? Ben wel benieuwd naar de timetable!
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, van s'Aphira en nog 1 (bron: een interview). Vind het alleen raar, want ze draaien zelf niet op Nightmare.

We horen 't wel.

Volgende week lekker los, heb 3 Q-Dance pillen ter beschikking voor mezelf getest op 180mg MDMA :) Ben eens benieuwd.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bron? :P
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
:cry: Ik ga niet..
vandaag mijn kaartje verkocht, gezien ik nu gewoon al een paar weken nauwelijks kan lopen lijkt het me een slecht plan om te gaan. Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer, maargoed er komen nog zat andere feesten en ik bespaar mijn knieen dan liever het kleine beetje dat kan, dan dat ik daar ga staan met alleen maar heel veel pijn.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manonnie zei:
:cry: Ik ga niet..
vandaag mijn kaartje verkocht, gezien ik nu gewoon al een paar weken nauwelijks kan lopen lijkt het me een slecht plan om te gaan. Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer, maargoed er komen nog zat andere feesten en ik bespaar mijn knieen dan liever het kleine beetje dat kan, dan dat ik daar ga staan met alleen maar heel veel pijn.
Klik om te vergroten...
:cry: Jammer... maar begrijpelijk. Sterkte er mee he!
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt :)
Ik zal zo nu en dan nog wel een beetje laten weten hoe het gaat, vermoedelijk krijg ik weer een operatie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Manonnie zei:
Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer,
Klik om te vergroten...
Haha.

Oh en leuk hè, van die kutknieën.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
Manonnie zei:
Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer,
Klik om te vergroten...
Haha.

Oh en leuk hè, van die kutknieën.
Klik om te vergroten...

Ik luister gewoon altijd goed naar mijn ouders :sunglasses: Maar het is inderdaad vervelend, morgen zal ik wel weer te horen krijgen: niks aan doen, dan houd je het het langst.
Ja of ik krijg eindelijk eens een onderzoek, wat nu wel eens tijd wordt :rolleyes:
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jajajaja, nog maar 3 daagjes en dan flink raggen om Oranje snoepjes met een Q erop :rock:

Kan niet wachten :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
kom allemaal naar Jungelize in de piratenbar te schevening ipv dit derderangs kut feest
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmmm, het worden toch Groene canadezen ipv oranje Q-base.

Hopen dat het lekkere snoepjes zijn!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#15

Wel grappige anthem... Zin aan, waar zullen jullie aanwezig zijn? Early hier :rock: , wat een line-up!
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het was wel 'n lekker feestje. Niks gebruikt ivm het gebruik van de week ervoor @ Qlimax. Dus gewoon alcohol gehad, en heb mij zeker vermaakt :grin:
t
theblitchedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nightmare was echt niet normaal meer :grin: dit was me eerste x op een feest waar echt alleen maar een hardcore zaal was en heb me erg goed vermaakt :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vond het wel vet... maar het was mij toch net iets te groot. Doe mij maar een gezellig klein zaaltje. Hoge tonen waren te scherp, deed gewoon pijn! En je kon de andere zaal horen tijdens een break van een nummer!

Voor de rest was het inderdaad wel mooi feestje :P.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kan toch verwachten dat het groot is? :P Dat je de andere zaal kan horen met een break is wel klote idd.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, dat had ik ook wel verwacht :P. Het beviel mij alleen minder als ik het verwacht.

Doornroosje en Simplon :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."