#1
Ik ga gewoon een nachtje door stampen op alcohol
!
UeWEclipse zei:Opzich wel zin om te gaan, echter het weekend ervoor naar Qlimax wordt nogal duur bij elkaar![]()
Xeloc zei:[youtube]hT7CFxoI-AM[/youtube]
Dit jaar geen anthem? Ochja hoeft ook niet altijd toch? Ben wel benieuwd naar de timetable!
Manonnie zei:Ik ga niet..
vandaag mijn kaartje verkocht, gezien ik nu gewoon al een paar weken nauwelijks kan lopen lijkt het me een slecht plan om te gaan. Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer, maargoed er komen nog zat andere feesten en ik bespaar mijn knieen dan liever het kleine beetje dat kan, dan dat ik daar ga staan met alleen maar heel veel pijn.
Haha.Manonnie zei:Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer,
Exceptional Insight zei:Haha.Manonnie zei:Zo denken mijn ouders er ook over, dus dit vind ik wel jammer,
Oh en leuk hè, van die kutknieën.

, wat een line-up!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."