Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 Dec. Nightmare indoor

4 Dec. Nightmare indoor

50 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#1
Manonnie zei:
Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare :rock:

Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het! :rock:
Klik om te vergroten...


Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde :wink:
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#2
Manonnie zei:
mehmehmeh zei:
Manonnie zei:
Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare :rock:

Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het! :rock:
Klik om te vergroten...


Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde :wink:
Klik om te vergroten...
Weet ik, ik zeg dat ik zelf ook niet tot mijn 18e gewacht heb, en ondanks mijn lengte verwachtten mensen ook vaak niet dat ik nog geen 18 was, maar je kan zeggen wat je wil, er gaan daar kinderen staan kijken. Maar dat vind ik ook wel ergens grappig, is leuk om op te spacen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Haha, dat zal vast en zeker zijn. achja, zolang het maar gezellig is, wat ook wel zal lukken denk ik. Kaartje is al binnen :rock:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijne niet :rock:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben blij dat die binnen is... deze maand is mij al duur genoeg en dan dat er ook nog overheen :tongueout:.
Nu de reis/eten/drinken nog :tearsofjoy: .
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet :sunglasses:
Maar nu nog kijken of ik wel kan gaan.. moet ook gezellig gaan doen met de familie pfffffffffffft
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Manonnie zei:
Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet :sunglasses:
Maar nu nog kijken of ik wel kan gaan.. moet ook gezellig gaan doen met de familie pfffffffffffft
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ze een maand geleden al verteld... Ik wil best sinterklaas gaan doen en zo, maar niet op 4 December!
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik wel.. heb een best strenge familie.

Maar waarschijnlijk ga ik na dat sinterklaasshit met mn neefje er naartoe :rock:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
Xeloc zei:
Manonnie zei:
Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet :sunglasses:
Maar nu nog kijken of ik wel kan gaan.. moet ook gezellig gaan doen met de familie pfffffffffffft
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ze een maand geleden al verteld... Ik wil best sinterklaas gaan doen en zo, maar niet op 4 December!
Klik om te vergroten...

ag gewoon lekker op 5 december doen op je DA met je brakke hoofd
m
michael1992Lid
01-01-2024, 00:00
#9
knolselderij zei:
Xeloc zei:
Manonnie zei:
Geld is godzijdank eens een keer het probleem niet :sunglasses:
Maar nu nog kijken of ik wel kan gaan.. moet ook gezellig gaan doen met de familie pfffffffffffft
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ze een maand geleden al verteld... Ik wil best sinterklaas gaan doen en zo, maar niet op 4 December!
Klik om te vergroten...

ag gewoon lekker op 5 december doen op je DA met je brakke hoofd
Klik om te vergroten...
Idd want nightmare moet je gewoon bij zijn. Gelukkig hebben mijn ouders besloten om toch maar niet op 5 december te gaan wokken :grin: . Moet er niet aan denken om normaal te moeten eten om niet op te vallen :kots: haha.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahaha nee ik moet 4 december met mn familie gezellig doen.
Maar ik en mn neef hebben besloten om half 11 naar nightmare te vertrekken, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :grin:
Morgen kaartje halen
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik was gegaan, was het wel early geworden ja!!
Godverdomme kutzooi :( spoug er maar weer van..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."