#1
Manonnie zei:Ja, ik heb ook een hele agenda vol, en heb echt behoorlijk wat feesten moeten schrappen.
Maar dat maakt niet uit, nightmare![]()
Alleen jammer dat het nu 16+ is.. Vind ik dan, ik heb ook gewoon tot mijn 18e moeten wachten (niet dat ik dat deed..)
En nu mag ik eindelijk, moet ik tussen tuig van 14-15 lopen.
Maargoed, kinderen of geen kinderen, knallen wordt het!![]()
Ikzelf ben 16 en heb al een aantal feestjes achter de rug, maak altijd een hoop ''vrienden'' op feestjes die allemaal denken dat ik 18+ ben, overigens als ik ze vertel dat ik 16 ben zien ze dat daarna dus ook niet als een probleem.
en ga dit jaar ook voor het eerst nightmare, jammer dat je er zo over denkt want niet elke 16 jarige is hetzelfde
haha.