#1
Opgezwolle, Winne & Typhoon; bam.
Oja, en De Huilende Rappers als ik in een kut bui ben.
Oja, en De Huilende Rappers als ik in een kut bui ben.
Intoxicated zei:Dione zei:Oom Klaas zei:Kan iemand me uitleggen waarom sommige lui blaxtar serieus nemen?
Blaxtar? Luister je wel goed naar zijn teksten?? Die man is geniaal en wordt enorm ondergewaardeerd als rapper.
Blaxtar is zeker hard en die kleine Typhoon is momenteel mijn favoriet.
Hey D. watskeburt met Paradize? Altijd al iemand over Lange Fransie begint moet ik even dat spittbattle filmpje laten zien.
-edit: bedenk me ineens duvel was ook altijd hard, maar ik ben niet echt op de hoogte wat iedereen uitvoert sinds... lang....
Dione zei:luchtigtoetje zei:Dione zei:Haha NLhiphop is wel mijn ding. Heb zelf heel lang in die scene gezeten en ook geschreven voor nlhiphop.nl
oh echt? dan kennen wij elkaar waarschijnlijk wel![]()
zat jij op nlhiphop? wat was je nickname? ik ben daar heel lang actief geweest op het forum en heb dus een tijdje geschreven voor de site. artikelen zijn geschreven onder mijn echte naam (ruth) en op het forum heette ik safire :P ik zat ook op vrijwel alle andere hiphopfora haha (hiphopnet, theblazz, hiphopsakee, ml75)
knolselderij zei:hmmz safire komt me wel heel erg bekend voor... zat je niet ook op Helemaalleip
luchtigtoetje zei:dit menen jullie toch niet serieus he?![]()

Ik vind de lyrics van dat nummer dat ik postte niet slecht. Hoog poëzie gehalte. En ik vind die gozer z'n stem zo lekker onschuldig klinken, dit soort dingen klinken voor mij heel snel te zwart en daar houd ik niet van.luchtigtoetje zei:dit menen jullie toch niet serieus he?![]()
Sublimo zei:luchtigtoetje zei:dit menen jullie toch niet serieus he?![]()
Wat is er mis mee ?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."