#1
Duvel heeft nu ROTTZ opgezet en zijn nu bezig met een tour.
CD komt ook binnenkort uit
CD komt ook binnenkort uit
Dione zei:luchtigtoetje zei:Dione zei:Haha NLhiphop is wel mijn ding. Heb zelf heel lang in die scene gezeten en ook geschreven voor nlhiphop.nl
oh echt? dan kennen wij elkaar waarschijnlijk wel![]()
zat jij op nlhiphop? wat was je nickname? ik ben daar heel lang actief geweest op het forum en heb dus een tijdje geschreven voor de site. artikelen zijn geschreven onder mijn echte naam (ruth) en op het forum heette ik safire :P ik zat ook op vrijwel alle andere hiphopfora haha (hiphopnet, theblazz, hiphopsakee, ml75)
knolselderij zei:hmmz safire komt me wel heel erg bekend voor... zat je niet ook op Helemaalleip
luchtigtoetje zei:dit menen jullie toch niet serieus he?![]()

Ik vind de lyrics van dat nummer dat ik postte niet slecht. Hoog poëzie gehalte. En ik vind die gozer z'n stem zo lekker onschuldig klinken, dit soort dingen klinken voor mij heel snel te zwart en daar houd ik niet van.luchtigtoetje zei:dit menen jullie toch niet serieus he?![]()
Sublimo zei:luchtigtoetje zei:dit menen jullie toch niet serieus he?![]()
Wat is er mis mee ?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."