#1
Niemand die van dat soort nichterige muziek met cocabaslijntjes houdt? ![:)]()
Ik begin!
(Brede benaming enzo maar het is allemaal even slecht.. funk/disco/new wave/electro/italo..)
Ik begin!
(Brede benaming enzo maar het is allemaal even slecht.. funk/disco/new wave/electro/italo..)
