Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcid (elektronisch)

Acid (elektronisch)

125 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
Ey, WFL, die link heb ik wel voor jou gepost hé, omdat ik je geen pm kan sturen. Wat vind je er nou van?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
TeKNoZem zei:
Een hele hoop van AA (Rinse, Diex, e.d.) is acid. Zelfde geld voor een hele hoop herrie van Ekeaze. Tussen tekno en acid zit over het algemeen best weinig verschil, ze behoren tot de tribe dusja. =p
Klik om te vergroten...
Ik hoorde dus ook nooit goed het verschil en dacht dat het aan mij lag maar dat is dus niet zo. Sowieso ben ik niet iemand van genres, ik hou van goede muziek en dan maakt het mij niet uit wie de naam eraan geeft.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zweer 't ik had hier iets gepost...

W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4

MOAR!
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
ik hou van goede muziek
Klik om te vergroten...

Don't we all? :wink:
Of houden we onszelf allemaal voor dat we van goede muziek houden?

Nou goed, wat lekkere acid voor het slapen gaan:

:rock:

Lekkerste Hardfloor track

Klassiek & Acid & Breaks? Fukk yeah!

En nu weer wat harders (godver wat was die shit vet in Utrecht vorig jaar :hearteyes: shrooms + brute breakcore met acidlijntjes + pit -> mind = blown :rock: )
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#6
En toen zei er een stemmetje in mijn achterhoofd: MOAR VSnares met acidlijntjes erin:
:hearteyes: (eventjes inloggen op youtube zal wel nodig vanwege 18+ beeldmateriaal gemekker van youtube :wink:)

Truste! :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En verdomme, Venetian Snares. :angry: Off topic ! :grin:


Deze zit ook in de Korps Mekanik liveset.. Fucking dik nummer. :grin:

Deze hoort hier ook niet echt thuis.. Geen idee wat voor genre het is, maar The Stone Roses zijn fucking vet en 808 State is acid house dus ik gooi 'm maar hier:

O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
En verdomme, Venetian Snares. :angry: Off topic ! :grin:


Deze zit ook in de Korps Mekanik liveset.. Fucking dik nummer. :grin:
Klik om te vergroten...

Eh, luister die tracks :B zo oftopic zijn ze niet, dr staat nergens dat je je hier moet beperken tot Acid House of Acid Techno, right? :wink: Heb hier geen Doll Doll Doll tracks gepost bijvoorbeeld :wink:

En verdomme! Zorg er eens even voor dat ik lekker spijt heb dat ik niet naar een feest met die knakker (Mr Gasmask) ben gegaan vorige week. Grmbl :B
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#10

Ik vind zelf de track Blissfinxter van deze release (B2, DBN013) nog vetter, alleen staat die niet op YouTube.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
http://users.telenet.be/new_migraen/downloads.html

geen youtubekes, maar ik ben er zeker van dat jullie je hier wel even mee kunnen amuseren!
Have fun!
Migraen !!!!!!! :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mr Gasmask Live (Binary Bassline)
Arkanoid (Binary Bassline)
Databass (Phat Planet)
Gonzo (Acid Call res./ Phat Planet)
T-9 (Acid Call res.)

Ni te duur! t gaat om den Acid, ni om de centen.
Knappe locatie in t stad, vlakbij Centraal station aan de achterkant van de zoo.
Geen vestiaire voorzien!

Tstad fucking owned (den antweirep) :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fuck, wat een line-up. Ik zou er graag bij willen zijn, maar zo'n reisje naar Gent is financiëel onhaalbaar op het moment. :(

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopezilla zei:
Fuck, wat een line-up. Ik zou er graag bij willen zijn, maar zo'n reisje naar Gent is financiëel onhaalbaar op het moment. :(

Olle
Klik om te vergroten...

Antwerpen!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopezilla zei:
Fuck, wat een line-up. Ik zou er graag bij willen zijn, maar zo'n reisje naar Gent is financiëel onhaalbaar op het moment. :(

Olle
Klik om te vergroten...

Haha ja Gent heeft geen CS, enkel St-Pieters en Dampoort..

Wanneer is dat trouwens Beanhead? Fucking dikke line-up inderdaad. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopezilla zei:
Correctie, had niet gezien dat het in Antwerpen was.

Ach, nog altijd even onbereikbaar voor mij op het moment.

Olle
Klik om te vergroten...

Weekendretour is maar 17,50 ofzo.. Koop een chipkaart van 75eu, reis naar een gat in de buurt van de grens met 40% korting en koop dan een reis van dat gat naar Antwerpen met 25% korting. Dat wordt in BE feesten voortaan. Maar goed, zelfs als je 50eu ophoest kan je voortaan naar Nieuwegein voor 12eu ofzo in plaats van fucking 20 euro retour Rotterdam-Utrecht. Afzetters!

Reclame voor de NS dit.. :tearsofjoy:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beter haal jij gewoon snel je rijbewijs, en word je mijn persoonlijk chauffeur. :grin:

Je bent dan wel jonger, je gaat het denk ik toch eerder halen dan ik. :rolleyes:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopezilla zei:
Beter haal jij gewoon snel je rijbewijs, en word je mijn persoonlijk chauffeur. :grin:

Je bent dan wel jonger, je gaat het denk ik toch eerder halen dan ik. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja is goed hoor, eerst ff 18 worden en naar NL verkassen though :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Dopezilla zei:
Beter haal jij gewoon snel je rijbewijs, en word je mijn persoonlijk chauffeur. :grin:

Je bent dan wel jonger, je gaat het denk ik toch eerder halen dan ik. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja is goed hoor, eerst ff 18 worden en naar NL verkassen though :grin:
Klik om te vergroten...

Euh... Ja duh :grin:

Starttijd:
zaterdag 12 juni 2010 om 23:00
Eindtijd:
zondag 13 juni 2010 om 7:00
Locatie:
Oud Klooster
Straat:
Ploegstraat 25

Ik weet nog niet goed of ik er naartoe ga, misschien wel. Lijkt me wel vet feest :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ha verdomme, dan is het ook Exit23 & KNFLKT in NL.. Maar ja, dat wordt afwachten op de regio natuurlijk, als het ergens in Brabant is ofzo ben ik er zowiezo niet bij. Maar gelukkig is Antwerpen makkelijk te bereiken. :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."