#1
Ey, WFL, die link heb ik wel voor jou gepost hé, omdat ik je geen pm kan sturen. Wat vind je er nou van?
Ik hoorde dus ook nooit goed het verschil en dacht dat het aan mij lag maar dat is dus niet zo. Sowieso ben ik niet iemand van genres, ik hou van goede muziek en dan maakt het mij niet uit wie de naam eraan geeft.TeKNoZem zei:Een hele hoop van AA (Rinse, Diex, e.d.) is acid. Zelfde geld voor een hele hoop herrie van Ekeaze. Tussen tekno en acid zit over het algemeen best weinig verschil, ze behoren tot de tribe dusja. =p
Drientje zei:ik hou van goede muziek
)W.F.L. zei:En verdomme, Venetian Snares.Off topic !
![]()
Deze zit ook in de Korps Mekanik liveset.. Fucking dik nummer.![]()
Dopezilla zei:Fuck, wat een line-up. Ik zou er graag bij willen zijn, maar zo'n reisje naar Gent is financiëel onhaalbaar op het moment.
Olle
Dopezilla zei:Fuck, wat een line-up. Ik zou er graag bij willen zijn, maar zo'n reisje naar Gent is financiëel onhaalbaar op het moment.
Olle
Dopezilla zei:Correctie, had niet gezien dat het in Antwerpen was.
Ach, nog altijd even onbereikbaar voor mij op het moment.
Olle
Dopezilla zei:Beter haal jij gewoon snel je rijbewijs, en word je mijn persoonlijk chauffeur.
Je bent dan wel jonger, je gaat het denk ik toch eerder halen dan ik.![]()
W.F.L. zei:Dopezilla zei:Beter haal jij gewoon snel je rijbewijs, en word je mijn persoonlijk chauffeur.
Je bent dan wel jonger, je gaat het denk ik toch eerder halen dan ik.![]()
Ja is goed hoor, eerst ff 18 worden en naar NL verkassen though![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."