#1
Moeten die melodie lijnen dan per sé dat typische TB-303 geluid hebben? Ik vond het toch wel iets acid achtigs hebben, ondanks dat het niet exact dé acid sound heeft.Lauu zei:Daar zit geen acid in Olle, maar wel een lekker nummer :P
Olle
Moeten die melodie lijnen dan per sé dat typische TB-303 geluid hebben? Ik vond het toch wel iets acid achtigs hebben, ondanks dat het niet exact dé acid sound heeft.Lauu zei:Daar zit geen acid in Olle, maar wel een lekker nummer :P
W.F.L. zei:Lauu zei:Er zijn verschillende soorten acid geluidjes maar je hoort er toch altijd duidelijk wel de 303 in dat maakt juist het hele acid gebeuren de steeds meer opzwepende/complexere acid lijnen.
trouwens W.F.L. hier een download link voor die nummers: http://www6.zippyshare.com/v/40441545/file.html
![]()
W.F.L. zei:Die hoge en lage spacende geluidjes gemaakt met de TB-303 (of wat anders) = acid.
Edit: @Lauu en Beanhead: Supertracks! Thx!
ik mag toch hopen dat je die nummers gedownload heb vand ie link :P
Beanhead zei:Live is hij ook echt baas![]()
(label van DDR)
Aalpoepert zei:![]()
Den Bosch 29 Januari

http://www.multiupload.com/FL9R4GBN5A <--- deze?W.F.L. zei:Beanhead zei:Live is hij ook echt baas![]()
Oja.. Heeft iemand setje Mr. Gasmask live @ Korps Mekanik, den haag voor mij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."