Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeadphones

Headphones

37 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben zwaar nt twijfelen want op sites als vergelijk.nl kom je ook niet veel verder. ik vertrouw meer op mn mede drugs gebruikers aangezien die over het algemeen muziek nog net iets meer waarderen als nuchtere mensen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Klik om te vergroten...

Die heb ik ook, fijn ding vooral voor die prijs (50 euro).
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
KoxBox zei:
Klik om te vergroten...

Die heb ik ook, fijn ding vooral voor die prijs (50 euro).
Klik om te vergroten...

Heb ik ook, maar die draad is al 2 keer gebroken omdat hij zo lang is.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4


AKG studio headphones FTW.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
een headphone van 21 euro kan toch kwalitatief niet zo goed zijn ofwel
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
Oom Klaas zei:
KoxBox zei:
Klik om te vergroten...

Die heb ik ook, fijn ding vooral voor die prijs (50 euro).
Klik om te vergroten...

Heb ik ook, maar die draad is al 2 keer gebroken omdat hij zo lang is.
Klik om te vergroten...
Nog geen problemen mee gehad maar het is inderdaad niet altijd even handig.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan maak je hem korter.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb nu n tijdje de monster beats by dr dre solo hd te leen maar mijn god wat is dat geluid lekker, snap niet hoe ik het ooit met oordoppen van 10je heb kunnen doen

T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
Ik heb een bose around ear. Erg fijn ding, zit enorm lekker in vergelijking met andere merken. Kwaliteit is gewoon goed. Wel wat duur.

Klik om te vergroten...

deze bedoelde ik inderdaad ook :)

wel voorzichtig mee omgaan aangezien ze toch redelijk snel beschadigd raken.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sennheiser FOR THE WIN!
koop ze overalennerges. als ze maar Goed!(koop) zijn
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had eerst de Senheisser HD 595. Echt super geluid. Ik had hem aangesloten op een hoofdtelefoon-buizenversterker. Maar omdat ik geld nodig had heb ik die set verkocht.

Toen een jaar zonder hoofdtelefoon. Twee weken geleden heb ik toch maar weer is eentje gekocht (HD 201- voor 21 euro bij de media markt) onder het motto ´hoe slecht kan een goedkope sennheiser zijn?´ Het antwoord: heel erg slecht. Na twee liedjes is het al net of mijn oren beginnen te bloeden. Maar misschien heb ik wel een ´maandagochtend product´ want op bol.com zie ik alleen maar positieve recensies (http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sen ... index.html ) Maar misschien zijn mijn oren ook wel te verwend met die HD 595, want die is wel een aantal keren duurder. Dus misschien zou het ook best wel vreemd zijn als ik tevreden zou zijn met een instapmodel.
Het enige voordeel van deze goedkope sennheiser is dat het een zogenaamd gesloten model is (geldt voor de meeste hoofdtelefoons), zodat niet iedereen kan meeluisteren. Die HD 595, wat een zogenaamd open model is, is dus ook totaal niet bedoeld om op straat te gebruiken.
Naar muziek luisteren op straat doe ik trouwens al jaren niet meer. Je mist dan zoveel.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#12
kapitein-x zei:
Ik had eerst de Senheisser HD 595. Echt super geluid. Ik had hem aangesloten op een hoofdtelefoon-buizenversterker. Maar omdat ik geld nodig had heb ik die set verkocht.

Toen een jaar zonder hoofdtelefoon. Twee weken geleden heb ik toch maar weer is eentje gekocht (HD 201- voor 21 euro bij de media markt) onder het motto ´hoe slecht kan een goedkope sennheiser zijn?´ Het antwoord: heel erg slecht. Na twee liedjes is het al net of mijn oren beginnen te bloeden. Maar misschien heb ik wel een ´maandagochtend product´ want op bol.com zie ik alleen maar positieve recensies (http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sen ... index.html ) Maar misschien zijn mijn oren ook wel te verwend met die HD 595, want die is wel een aantal keren duurder. Dus misschien zou het ook best wel vreemd zijn als ik tevreden zou zijn met een instapmodel.
Het enige voordeel van deze goedkope sennheiser is dat het een zogenaamd gesloten model is (geldt voor de meeste hoofdtelefoons), zodat niet iedereen kan meeluisteren. Die HD 595, wat een zogenaamd open model is, is dus ook totaal niet bedoeld om op straat te gebruiken.
Naar muziek luisteren op straat doe ik trouwens al jaren niet meer. Je mist dan zoveel.
Klik om te vergroten...

die van 21 euro heb ik ook.
bevalt me prima, ik denk dat de mediamarkt je heeft genaait.
Ik heb m al een half jaar. hij werkt nog steeds!
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#13
knolselderij zei:
een headphone van 21 euro kan toch kwalitatief niet zo goed zijn ofwel
Klik om te vergroten...


nou

als jij 20jaar geleden voor 200gulden een headset kocht. kan je voor 20 tegenwoordig wel een headset halen die kwalitatief ongeveer even goed is.
ik ben met je eens ik heb liever een betere maar ik had hem gekocht voor tijdens het werk, snel op/en af doen. en daaar is die perfect voor.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
sjondebeuker zei:
knolselderij zei:
een headphone van 21 euro kan toch kwalitatief niet zo goed zijn ofwel
Klik om te vergroten...


nou

als jij 20jaar geleden voor 200gulden een headset kocht. kan je voor 20 tegenwoordig wel een headset halen die kwalitatief ongeveer even goed is.
ik ben met je eens ik heb liever een betere maar ik had hem gekocht voor tijdens het werk, snel op/en af doen. en daaar is die perfect voor.
Klik om te vergroten...

Onzin. Menig 20 jaar oud koptelefoon zit kwalitatief beter in elkaar met hoogwaardigere componenten dan menig koptelefoon van nu van dezelfde prijs. M'n pa heeft nog een ouwe sennheiser van zo'n 28 jaar oud en dat ding klinkt beter dan de koptelefoons die ik tot nu toe beluisterd heb, behalve dan m'n AKG.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Klik om te vergroten...

HD 205, had ik ook. 2x kapot gegaan telkens na een maand gebruiken. Opzich goede kwaliteit voor het geld, maar ik hoor van erg veel mensen die hem hadden ' ik had die ook maar die was direct kapot'. Ik denk zelf dat ik er nog garantie op heb. M'n volgende wordt hopelijk zo'n BOSE ding dat je omgeving dempt. ( Die dat daar in de apple store hing om te testen). Maar wat een kostprijs weer :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
sjondebeuker zei:
Ik heb m al een half jaar. hij werkt nog steeds!
Klik om te vergroten...
Wow, dan moet die wel van uitzonderlijke kwaliteit zijn! Een hoofdtelefoon die een half jaar meegaat.. :openmouth:

Kom je niet vaak tegen.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sennheiser hd 465 :) Was afgeprijsd naar 90 euro. Ik heb hem nu een jaar en vooral de bass die erin zit is gruwelijk. Wat heel handig is aangezien ik vooral tekno,dubstep,drum en bas enz luister. Nu aan het sparen voor een betere denk toch weer sennheiser.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ Het blijft altijd een bepaalde balans tussen ruimtelijkheid en laagweergave. Ik persoonlijk vind ruimtelijkheid net iets belangrijker. Maar goed, ik luister dan ook weinig naar elektronische muziek.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#19
En de koptelefoons waarbij de balans beter is zijn vaak wel duurder helaas. Want de ruimtelijkheid kan beter bij mijn huidige koptelefoon en eigenlijk wil ik een nog iets diepere bas,maarja dat word sparen hahah.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#20
vork zei:
En de koptelefoons waarbij de balans beter is zijn vaak wel duurder helaas. Want de ruimtelijkheid kan beter bij mijn huidige koptelefoon en eigenlijk wil ik een nog iets diepere bas,maarja dat word sparen hahah.
Klik om te vergroten...

maar als je dan toch gaat sparen. welke headphone tegen welke prijs word het dan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."