#1
ben zwaar nt twijfelen want op sites als vergelijk.nl kom je ook niet veel verder. ik vertrouw meer op mn mede drugs gebruikers aangezien die over het algemeen muziek nog net iets meer waarderen als nuchtere mensen
KoxBox zei:
Oom Klaas zei:KoxBox zei:
Die heb ik ook, fijn ding vooral voor die prijs (50 euro).
Nog geen problemen mee gehad maar het is inderdaad niet altijd even handig.Dreuge zei:Oom Klaas zei:KoxBox zei:
Die heb ik ook, fijn ding vooral voor die prijs (50 euro).
Heb ik ook, maar die draad is al 2 keer gebroken omdat hij zo lang is.
Petrovic zei:Ik heb een bose around ear. Erg fijn ding, zit enorm lekker in vergelijking met andere merken. Kwaliteit is gewoon goed. Wel wat duur.
![]()
kapitein-x zei:Ik had eerst de Senheisser HD 595. Echt super geluid. Ik had hem aangesloten op een hoofdtelefoon-buizenversterker. Maar omdat ik geld nodig had heb ik die set verkocht.
![]()
Toen een jaar zonder hoofdtelefoon. Twee weken geleden heb ik toch maar weer is eentje gekocht (HD 201- voor 21 euro bij de media markt) onder het motto ´hoe slecht kan een goedkope sennheiser zijn?´ Het antwoord: heel erg slecht. Na twee liedjes is het al net of mijn oren beginnen te bloeden. Maar misschien heb ik wel een ´maandagochtend product´ want op bol.com zie ik alleen maar positieve recensies (http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sen ... index.html ) Maar misschien zijn mijn oren ook wel te verwend met die HD 595, want die is wel een aantal keren duurder. Dus misschien zou het ook best wel vreemd zijn als ik tevreden zou zijn met een instapmodel.
Het enige voordeel van deze goedkope sennheiser is dat het een zogenaamd gesloten model is (geldt voor de meeste hoofdtelefoons), zodat niet iedereen kan meeluisteren. Die HD 595, wat een zogenaamd open model is, is dus ook totaal niet bedoeld om op straat te gebruiken.
Naar muziek luisteren op straat doe ik trouwens al jaren niet meer. Je mist dan zoveel.
knolselderij zei:een headphone van 21 euro kan toch kwalitatief niet zo goed zijn ofwel
sjondebeuker zei:knolselderij zei:een headphone van 21 euro kan toch kwalitatief niet zo goed zijn ofwel
nou
als jij 20jaar geleden voor 200gulden een headset kocht. kan je voor 20 tegenwoordig wel een headset halen die kwalitatief ongeveer even goed is.
ik ben met je eens ik heb liever een betere maar ik had hem gekocht voor tijdens het werk, snel op/en af doen. en daaar is die perfect voor.
KoxBox zei:
Wow, dan moet die wel van uitzonderlijke kwaliteit zijn! Een hoofdtelefoon die een half jaar meegaat..sjondebeuker zei:Ik heb m al een half jaar. hij werkt nog steeds!
vork zei:En de koptelefoons waarbij de balans beter is zijn vaak wel duurder helaas. Want de ruimtelijkheid kan beter bij mijn huidige koptelefoon en eigenlijk wil ik een nog iets diepere bas,maarja dat word sparen hahah.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."