Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeadphones

Headphones

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
hier alles over headphones..

welke rock jij?
aanraders
afraders

waar koop je ze?
waar koop je ze absoluut niet?


zolang het over headphones gaat mag het hier
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een cheapass gemini bij mijn draaitafel gekregen... graf ding! :openmouth:
Doet pijn op je oren na een half uur ofzo...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xeloc zei:
Ik heb een cheapass gemini bij mijn draaitafel gekregen... graf ding! :openmouth:
Doet pijn op je oren na een half uur ofzo...
Klik om te vergroten...

dat is vooral handig voor dj's ja dat ze na n half uur al pijn aan hun oren hebben
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ducttape gewoon 2 woofers tegen je oren... :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wesci headphones zijn de bom :rock:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
knolselderij zei:
ik was van plan om die Monster (by dr dre) te kopen omdat deze een belachelijk goed geluid hebben voor een redelijke prijs (€200), maar raden mensen mij nog andere headphones aan in deze prijs klasse tot maximaal €200
Klik om te vergroten...
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#7
bose koptelefoon (geen flauw idee welk model..)
en dan als oordopjes;
iphone dopjes, cheapste senheisers, en de 3 euro dopjes van de hema :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
ik was van plan om die Monster (by dr dre) te kopen omdat deze een belachelijk goed geluid hebben voor een redelijke prijs (€200), maar raden mensen mij nog andere headphones aan in deze prijs klasse tot maximaal €200
Klik om te vergroten...
Die beats by Dre zijn behoorlijk schel, al hebben ze wel een hoge resolutie en helderheid. Maar als je geen mp3-speler met equalizer hebt zou ik 'm niet halen, want die schelle hoge tonen zijn wel akelig.

Ik heb enkel de Studio headphones gehoord, though, ik kan niet oordelen over de andere uitvoeringen.

Olle
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9


Maar dan zwart/wit gespoten met op het ene oor een rood communism stencil en aan de andere kant een vollume stencil, en allemaal gele bliksem erop gestift.

Vet verkracht maar wel vet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een bose around ear. Erg fijn ding, zit enorm lekker in vergelijking met andere merken. Kwaliteit is gewoon goed. Wel wat duur.

K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik was van plan om die Monster (by dr dre) te kopen omdat deze een belachelijk goed geluid hebben voor een redelijke prijs (€200), maar raden mensen mij nog andere headphones aan in deze prijs klasse tot maximaal €200
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
ben zwaar nt twijfelen want op sites als vergelijk.nl kom je ook niet veel verder. ik vertrouw meer op mn mede drugs gebruikers aangezien die over het algemeen muziek nog net iets meer waarderen als nuchtere mensen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Klik om te vergroten...

Die heb ik ook, fijn ding vooral voor die prijs (50 euro).
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
KoxBox zei:
Klik om te vergroten...

Die heb ik ook, fijn ding vooral voor die prijs (50 euro).
Klik om te vergroten...

Heb ik ook, maar die draad is al 2 keer gebroken omdat hij zo lang is.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17


AKG studio headphones FTW.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
een headphone van 21 euro kan toch kwalitatief niet zo goed zijn ofwel
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
Oom Klaas zei:
KoxBox zei:
Klik om te vergroten...

Die heb ik ook, fijn ding vooral voor die prijs (50 euro).
Klik om te vergroten...

Heb ik ook, maar die draad is al 2 keer gebroken omdat hij zo lang is.
Klik om te vergroten...
Nog geen problemen mee gehad maar het is inderdaad niet altijd even handig.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan maak je hem korter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."