Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvetste optreden/act

vetste optreden/act

24 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#1
goed, ik kon dit topic nog nergens vinden, mocht t wel al bestaan, bij deze mijn excuses.

nou heel simpel; wat is het vetste optreden dat je ooit hebt meegemaakt?

een band op n festival, n dj op n groot feest, n artiest op de markt, noem maar op :)
en onderbouw dan natuurlijk ook even waarom dat zo was.

gr
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
volgens de internet etiquette begint TS met het beantwoorden van zijn eigen vraag
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
volgens de internet etiquette begint TS met het beantwoorden van zijn eigen vraag
Klik om te vergroten...

excuses :), voor mij is dat toch echt rage against the machine op pinkpop.
geweldige energie, nummers introductie en sfeer. wil ze zeker nog een keer live zien als ze weer in de buurt komen. de pits vond ik destijds wel erg heftig, allemaal bebloede mensen die op elkaar in waren aan t slaan.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op het moment vond ik Machine Head op black crusade in 2007 (denk ik?) het vetst, maar toen vond ik die muziek nog leuk.

Prodigy op lowlands was ook wel sick, maar kwam meer door de hype.

Het vetst was waarschijnlijk een of andere drum & bass dj waar ik helemaal op los ben gegaan maar ben vergeten omdat ik vendekaert was :P
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tool in de HMH, volgens mij in 2006, steekt er voor mij wel bovenuit.
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#6
het beste/vetste concert, dat is een moeilijke vraag eigenlijk... ik heb echt al heel veel vette optredens gezien.
Het allervetste/beste concert van 2010 is Etienne De Crécy @ Dour....
Visueel en muzikaal een orgasme van begin tot het einde!
kiekevel en 100% goe gaan! ik kan me voorstellen met mdma in je lijf dat dit NOG vetter zou zijn
[youtube]v=6HYLTYnExfg[/youtube]
[youtube]v=onpogWsC4DE&feature=related[/youtube]
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Skindred op sziget.

Dat zat hem meer in de sfeer, dronken zijn, pitten, schreeuwen, nog meer drinken en crowd surfen, pet verliezen, je kop openhalen en verder pitten.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
brick_top zei:
Tool in de HMH, volgens mij in 2006, steekt er voor mij wel bovenuit.
Klik om te vergroten...

Zeker, heb ze daar ook gezien in 2006 inderdaad (en nog twee keer). Indrukwekkend was het.

The Chemical Brothers = altijd een groot feest, heb ze drie keer live gezien en het was altijd gaaf. Weinig diepzinnig, lekker uitzinnig.

Maar CocoRosie in openluchttheater Caprera (2009) was pas echt bijzonder te noemen. Ik was zeer onder de indruk, wat een supermeiden zijn dat :hearteyes: , geniale artiesten.

Optredens van Daedelus in Paradiso en Trouw (beide 2009) waren subliem :sunglasses: . Beste elektronische knip-en-plak muziek als je het mij vraagt + beste live vertoningen daarbij, waar ik enorm vrolijk van werd.

Verder noemenswaardig:
Ozric Tentacles in Willemeen (Arnhem), 2007.
Spinvis in de Philharmonie (Haarlem), 2007. Dubbele staande ovatie en terecht :]
Sigur Rós in Paradiso 2005. Zalig zalig zalig!
Four Tet, Paradiso 2005.

Het Godspeed You Black Emperor concert van afgelopen woensdag moet ik nog even laten bezinken hahaaa. Prachtig^2.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cocorosie vind ik echt niks, maar da`s een mening.

Ik vond een mijn eerste illegale buiten-tekno in de bossen bij loon op zand ook behoorlijk indrukwekkend.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bob Dylan in de HMH, ook al was het helemaal geen geweldig optreden; het was toch Bob Dylan :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beef, Apocalyptica en Black Sabbath :rock:
En qua act Rammstein, overal vuur enzo. :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Portishead in de HMH de laatste keer. het gevoel werd zo goed over gebracht dat iedereen aan het janken was. briljant. :hearteyes: :hearteyes:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#13
mooie namen zitten dr tussen, en toch veel afwisseling :)

andere die voor mij benoemenswaardig zijn, zijn o.a: the offspring, metallica, the prodigy, boys noize, the bloody beetroots en, geloof 't of niet, rowwen heze :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daft Punk, by far. :smoke:
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Daft Punk, by far. :smoke:
Klik om te vergroten...

Dat geloof ik graag ja! Wat zou ik die ook graag een keer zien :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Metallica rock werchter 2006 ... fantastische show, fantastisch publiek (in de stromende regen)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Portishead in de HMH.

shit, het hele publiek was aan het huilen op een gegeven moment, zo beel emotie zat er in.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gorillaz in de HMH. Radiohead op Westergasterrein.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pink floyd of ShPoNgLe :hearteyes:
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hihi Noize Suppressor Presenting Sonar :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."