Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDour 2011

Dour 2011

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.dourfestival.be/nl/

14/15/16/17 Juli. Prijs voor 4 dagen festival + camping = €110,- (excl. service kosten).

Wie gaat er? Hoevaak ben je al geweest? Op welke verbeteringen hoop je? etc.

Vorig jaar ben ik vanuit Den Haag met een speciale bus naar Dour gegaan, erg handig :) Hij bracht ons ook weer terug naar Den Haag voor in totaal €40 per persoon. Ik kan nog niets vinden voor een bus voor 2011 maar ik zal hier een link plaatsen als er iets over bekend is.

Line Up tot nu toe:

- Dirtyphonics
- Erol Alkan
- House of Pain
- Jamaïca
- Luke Vibert
- Shantel
- Shy FX
- Sigma
- The Amplifetes
- The Gasslamp Killer
- The Japanese Popstars
- The Qemists
- Trolley Snatcha
- Vitalic

DOUREUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De controle van je tas door Dour personeel is sowieso een grap en is volgens mij vooral gericht op het vinden van machine geweren en zwaarden :P en letterlijk de eerste medewerker die ik zag stond zelf in het openbaar een joint te roken
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dour.. =) in 2009 geweest. Erg fijn :grin:
Zit er dit jaar helaas waarschijnlijk niet in :( Werk en anderszins verplichte activiteiten..
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrréééé


anwezig keihard knallen :rock:
dreuge ontmoeten :rock:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxication zei:
Dourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrréééé


anwezig keihard knallen :rock:
dreuge ontmoeten :rock:
Klik om te vergroten...

knallen :rock:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
brick_top zei:
Gaslamp Killer, gaat dat zien! :rock:
Klik om te vergroten...

Inderdaaaaad! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock:
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gaslamp Killer, gaat dat zien! :rock:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben gerepresent. Denkd at we wel weer met 'n groep van plusminus 20 man daar aanwezig zullen zijn om de flink naar de klote te gaan.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga hier sowieso heen denk maar hoe zit het met drugz ? :rock:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op dour mag je hard crashen niemand die je wat gaat doen hoor als je wat doet ook kan je overal jointjes roke waar je wil, vorig jaar wel kleine controle aan het station , daar zijn heel wat mensen kwijt geraakt , want op dour heeft iedereen bij :sunglasses:

knallen :rock: :rock: :rock:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
wobble zei:
ik ga hier sowieso heen denk maar hoe zit het met drugz ? :rock:
Klik om te vergroten...

daar struikel je over op Dour
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
dan zie ik geen reden om er niet heen te gaan ;D
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
wobble zei:
dan zie ik geen reden om er niet heen te gaan ;D
Klik om te vergroten...

Ik ben 2 keer geweest, 1 keer met vrienden door iemands vader gebracht. Toen werden we bijna door politie gecontroleerd. De auto voor ons en de auto achter ons werden van de weg gehaald, maar wij niet, waarschijnlijk omdat we er als onschuldige jongens uitzagen met een vader die ons bracht :P 2e keer met de Dourbus vanaf Den Haag gegaan en toen heb ik geen politie gezien. Die bus is echt relaxt en volgens mij woon je in de buurt van Rotterdam toch? Dus dat is echt een aanrader.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
voor de 7de keer present :grin:
en nog nooit controle gehad, hopelijk dit jaar weer :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoe kom ik contact me de bus ?;D
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shantel is vet, maar ben toch bang dat het sziget+reggae geel gaat worden
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
wobble zei:
hoe kom ik contact me de bus ?;D
Klik om te vergroten...

wordt pas 1 of 2 maanden voor Dour mogelijk, denk ik
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik zeg jaar op jaar dat ik ga maar zal weer van de poen afhangen
E
Euphoria_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
CAMPING B !!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zou graag gaan, maar ligt aan hoeveel ik over heb naast de vakantie :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."