Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je je beste vriend/vriendin vastgrijpt, die in de ogen (probeert) te kijken en zegt: "Ik gebruik nooit meer drugs.""
"CAMPING B !!"
"MuSick, really, really SICK ! regen/wind/hagel, kon me geen bal schelen, 't plaatje klopte helemaal: MuSick, 's avonds laat, regen + wind + groene lasers + MDMA = WIN WIN WIN Wel balen dat de muziek al stopte om 1u stipt, en van de modder op weg van de camping - weide."
"Filtersigaretten: Lucky Strike / Gauloises Joints: Belgam 20 / Tigra / Rasta"
"Hier in Gent wordt dit ook wel 'Babba' genoemd. Het is MDMA + coke, maar tegenwoordig gooien ze er ook ander spul bij, speed oa. Je wordt er heel actief en geconcentreerd van, zit constant te wippen als je neerzit, nood aan praten, je hele levensverhaal te vertellen, je voelt je zelfzeker, hebt brilliante ideeën/wilt ondernemen, vermindert de eetlust/vermoeidheid, immens grote pupillen (of extreme wallen als je te veel in 1x inneemt), ..."
"1. Op Dubstepic 2 was er géén razzia 2. Alles moest worden stilgelegd omdat een eikel van de security de politie had gelicht; te veel druggebruikers. 3. De organisators waren pissed as hell, en konden niks doen dan het feest afsluiten; of de politie ging binnenvallen en het feest zelf stopzetten. 4. Het is niet omdat het een dubstepfeest is dat drugs daar legaal is; wees toch slim, en krul je joint midden in het publiek of op toilet, en NIET langs de kant, waar de security om de 2 seconden passeert. 5. Iedereen vergeet hoe ziek het feestje wel niet was VOOR alles stopgezet werd. 6. De kleine kinders zijn gewoon lachwekkend, en nergens om je in druk te maken 7. Wasted was ook wel dik feest"
"Zeker! Wordt sowieso een vet feestje."
"Afgelopen weekend kwam ik een vriend van me tegen op een festival, wie MDMA verkoopt, heb een grammetje (kristallen) gekocht en kreeg dit in een zakje. Op de camping werd dit verdeeld onder 4 mensen, en hadden nog +- 0,35gr. over. Het was de hele dag echter al heel slecht weer: regen, wind, hagel, ... Echt geen festivalweertje dus. Wanneer een vriendin en ik wouden bijnemen, zijn we gaan schuilen onder een tent, hebben we een paar keer gedopt, maar aangezien we helemaal nat waren én daarbij nog eens af en toe een paar druppels op ons kregen, werd dit zakje zeer vochtig/beetje nat. Op de momenten zelf waarop we bijnamen, hadden we dit helemaal niet door, maar toen ik 's anderendaags opeens herinnerde dat ik nog wat restjes had, zag ik dat mijn zakje nat was binnenin. Nu heb ik nog +- 0,20gr. over, waarvan een paar mg opgelost vermoed ik. Zou dit nog te gebruiken zijn, en hoe lang/hoe kan ik dit nog bewaren?"