dit vindk geen goed topic: hardcore van early en niet te recente kan ik goed waarderen en alles wat harder is ook wel maar hardstyle vindk egt verschrikkelijke muziek
als ik het nog luister (momenteel zitk in n enorme techno fase) dan is het early , pokkeherie van darkcore tot terror tot industrial tot speedcore enz enz en de hadcore nummertjes tot zeg pak en beet 2004/2005 tegen woordig komt er zoveeel troep uit , alles lijkt opmelkaar
#8
03:33
diepe bass
#9
Als wat rustig moet
#10
Meer mijn ding...
#11
Dit is geen hardcore meer, maar tis gewoon zo ontspannend
#12
Manonnie zei:
Dit is geen hardcore meer, maar tis gewoon zo ontspannend