Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe komen jullie de langste party's door?

Hoe komen jullie de langste party's door?

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik geniet liever optimaal van xtc oid als de zon opkomt, echt een heerlijk gevoel.

grts
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
mandragora zei:
Ik geniet liever optimaal van xtc oid als de zon opkomt, echt een heerlijk gevoel.

grts
Klik om te vergroten...
Of ondergaat, op een festival :wink:
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA all the way
of coke&vodka
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#4
en voor de mensen die niet graag te veel rare dingen nemen naast wiet en bier heb ik mijn eigen tip als ervaren mosher en headbanger. Ga los Wakker die adrenaline aan en rook een lekkere sativa erbij of drink een energydrankje.

Ik zelf zoek gewoon de moshpit op een festival en headbang er op los. in mijnervaring word je pas moe als je even rust neemt. Letterlijk partycrashen noem ik dat, gewoon doorfeesten tot je lichaam in slaapstand gaat en je in elkaar stort en dat kan lang duren als die adrenaline stroomt je gaat aleen heel diep en lang slapen dus zorg dat je maten bij je hebt. de metalfestivals waar i kheen ga is iedereen wel zo sociaal je naar een boom te slepen en op het gras te leggen maar heb ook anders mee gemaakt
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heiden zei:
en voor de mensen die niet graag te veel rare dingen nemen naast wiet en bier heb ik mijn eigen tip als ervaren mosher en headbanger. Ga los Wakker die adrenaline aan en rook een lekkere sativa erbij of drink een energydrankje.

Ik zelf zoek gewoon de moshpit op een festival en headbang er op los. in mijnervaring word je pas moe als je even rust neemt. Letterlijk partycrashen noem ik dat, gewoon doorfeesten tot je lichaam in slaapstand gaat en je in elkaar stort en dat kan lang duren als die adrenaline stroomt je gaat aleen heel diep en lang slapen dus zorg dat je maten bij je hebt. de metalfestivals waar i kheen ga is iedereen wel zo sociaal je naar een boom te slepen en op het gras te leggen maar heb ook anders mee gemaakt
Klik om te vergroten...

adrenaline rules!

getting high on your own supply :grin:
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#6
absoluut. darom heb ik harde vechtsport altijd lek gevonden. in een goede wedstrijd heb je die adrenaline testosteron en de endorfines als je een klap gehad hebt samenwerken en creeeren een trance warin alles langzamer lijkt te gaan en iedere klap die je krijgt of uitdeelt is als een hit van de bong.
ADRENALIN RULES
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet te veel gebruiken en veel fruit eten. Bananen en appels doen het goed =D
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#8
mdma ga je snel te veel van likken en dan piek je vroeg, beter met een half pilletje beginnen en als die zakt nog een halfje en een sleutelpuntje pep, dit kan je best lang herhalen. pep blijft zowiezo veel langer leuk dan mdma, daar wordt je gewoon alleen maar moe van na een bepaald punt. Dan kan je beter met weed/speed verder

wat ook lekker lang leuk blijft is LSD, ben je zo 8 uur bezig en als het zakt een puntje pep en een lekkere joint erbij :hearteyes:

zowiezo de beste tip ooit blijft: voel je je sloom,zwaar of draaierig, ga je te hard of begint het juist te vroeg te zakken: eet een banaan :hearteyes: na een potje dansen is dat precies wat je nodig hebt!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
pep


maar de truc is vooral om zo laat mogelijk te beginnen.

eens in de zoveel tijd heb ik afters geplanned waar ik van 10 savonds tot 5 smiddags sta te dansen maar dan pak ik wel op zn vroegst 2/3 snachts mn eerste pilletje en/of pep
J
JB0341Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Party rustig beginnen met een paar biertjes,
daarna snoepjes ! En laatste paar uurtjes wat nuip ( pep/speed ).
i
iTestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rondlopen totdat je zin krijgt in MDMA.
Snoepen tot je in kakt.
Snuiven tot de zon weer onder gaan.

Heb veel gevarieerd, maar op deze manier is het toch echt het leukst :)
I
IkkeIkkeIkkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb al feestjes gehad dat ik zonder drugs lange nachten volhield ( BassLeader ) was zonder drugs en zonder alchohol en was er tot het eind...

Nu zou ik vooral leven met speed en wiet die houden me toch wel degelijk op de been ook al is het raar dat je hoort dat wiet je op de been houd maar ja , iedereen is verschillend :).
Meestal als ik uitga smoor ik een joint of 3 ga ik naar binnen begin ik met gewoon bier ...
Na dat bier me een beetje beu gedronken is begin ik aan wodca en eens dat ik dat gewoon begin te worden pak ik een lijntje en ga ik nog ietsje meer drinken maar niet te veel heb het effect dat ik niet zoveel dorst heb maar juist dat ik wel een droge keel heb van alles van ervoor .

Grtz Ikke.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#13
IkkeIkkeIkke zei:
Ik heb al feestjes gehad dat ik zonder drugs lange nachten volhield ( BassLeader ) was zonder drugs en zonder alchohol en was er tot het eind...

Nu zou ik vooral leven met speed en wiet die houden me toch wel degelijk op de been ook al is het raar dat je hoort dat wiet je op de been houd maar ja , iedereen is verschillend :).
Meestal als ik uitga smoor ik een joint of 3 ga ik naar binnen begin ik met gewoon bier ...
Na dat bier me een beetje beu gedronken is begin ik aan wodca en eens dat ik dat gewoon begin te worden pak ik een lijntje en ga ik nog ietsje meer drinken maar niet te veel heb het effect dat ik niet zoveel dorst heb maar juist dat ik wel een droge keel heb van alles van ervoor .

Grtz Ikke.
Klik om te vergroten...

en hoe wordt je dan wakker en verloopt de rest van de eerstkomende dagen?

gwn een vraag uit nieuwsgieringheid

:wave:
I
ItalianoLid
01-01-2024, 00:00
#14
---Heb niet erg lang gezocht of er al een dergelijk topic bestaat, indien het geval, excuses en verwijs maar door :grin: ---

Beste drugsgebruikers,

Vraag me toch af hoe sommige onder jullie het vol houden 12 uur of langer op een party te staan en nog steeds aardig fit te zijn...?

Wat ik zelf doe is beetje rustig beginnen met paar biertjes, daarna wat MDMA, nog later wat GHB erbij, en eventueel nog wat hasj op het eind, maar dan houd het gewoon op en ben ik gesloopt...

Zeker nu tijdens ADE, als je ziet dat mensen van het ene feest naar het andere trekken, nachten doortrekken e.d.

Hoor graag jullie ervaringen :)
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat verschilt natuurlijk per persoon. De een houdt het vol op MDMA, de ander op alcohol, Red Bull (!), wiet enz. De enige die er echt makkelijk mee weg komen zijn speedgebruikers. Die houden het makkelijk vol en kunnen dagen achter elkaar doorgaan. Nou raad ik je dat zeker niet aan, maar het is wel een feit.
A
Acid BoyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik doe dit vooral met MDMA en xtc.
Je bent nog heel fit en je kan blijven doorgaan met feesten het is echt een super ervaring.
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdens het feest xtc en/of speed, en direct er wat speed om helder te worden en wakker te blijven tot ik thuis ben. Voor het eerst geprobeerd afgelopen weekend en werkte super :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Simpel, wat wiet en drank , thats all folks.
:)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed doet wonderen.
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#20
urtinriZ zei:
Tijdens het feest xtc en/of speed, en direct erna wat speed om helder te worden en wakker te blijven tot ik thuis ben. Voor het eerst geprobeerd afgelopen weekend en werkte super :)
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."