#1
Ik geniet liever optimaal van xtc oid als de zon opkomt, echt een heerlijk gevoel.
grts
grts
Of ondergaat, op een festivalmandragora zei:Ik geniet liever optimaal van xtc oid als de zon opkomt, echt een heerlijk gevoel.
grts
Heiden zei:en voor de mensen die niet graag te veel rare dingen nemen naast wiet en bier heb ik mijn eigen tip als ervaren mosher en headbanger. Ga los Wakker die adrenaline aan en rook een lekkere sativa erbij of drink een energydrankje.
Ik zelf zoek gewoon de moshpit op een festival en headbang er op los. in mijnervaring word je pas moe als je even rust neemt. Letterlijk partycrashen noem ik dat, gewoon doorfeesten tot je lichaam in slaapstand gaat en je in elkaar stort en dat kan lang duren als die adrenaline stroomt je gaat aleen heel diep en lang slapen dus zorg dat je maten bij je hebt. de metalfestivals waar i kheen ga is iedereen wel zo sociaal je naar een boom te slepen en op het gras te leggen maar heb ook anders mee gemaakt
IkkeIkkeIkke zei:Ik heb al feestjes gehad dat ik zonder drugs lange nachten volhield ( BassLeader ) was zonder drugs en zonder alchohol en was er tot het eind...
Nu zou ik vooral leven met speed en wiet die houden me toch wel degelijk op de been ook al is het raar dat je hoort dat wiet je op de been houd maar ja , iedereen is verschillend.
Meestal als ik uitga smoor ik een joint of 3 ga ik naar binnen begin ik met gewoon bier ...
Na dat bier me een beetje beu gedronken is begin ik aan wodca en eens dat ik dat gewoon begin te worden pak ik een lijntje en ga ik nog ietsje meer drinken maar niet te veel heb het effect dat ik niet zoveel dorst heb maar juist dat ik wel een droge keel heb van alles van ervoor .
Grtz Ikke.

urtinriZ zei:Tijdens het feest xtc en/of speed, en direct erna wat speed om helder te worden en wakker te blijven tot ik thuis ben. Voor het eerst geprobeerd afgelopen weekend en werkte super![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."