Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsADE

ADE

60 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb donderdag wel wat bewakers zien rondlopen die meer aan Gestapo deden denken.

@Psychedelische Bij: in februari en maart is er weer Hyte, dan heb je vier weekenden met vrijdag house en zaterdag techno als het goed is!
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
kokosmakroon900 zei:
Fool zei:
Als elektronisch muziekliefhebber en partydruggebruiker ben ik nog nooit op ADE geweest, en ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht er uberhaupt naar toe te gaan. :P
Klik om te vergroten...
Dan heb je echt wat gemist!
Klik om te vergroten...

Dit is trouwens niet helemaal waar. Het ADE is, in tegenstelling tot wat sommige mensen denken/zeggen, niet leuk an sich. Ik ben ook nog maar een keer geweest. Er moet natuurlijk wel een feest zijn die jou aantrekt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zolang als het op de meeste plaatsen nog steeds zo stinkend warm is sla ik nog liever over. :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Zolang als het op de meeste plaatsen nog steeds zo stinkend warm is sla ik nog liever over. :P
Klik om te vergroten...

Nou toevallig, in de Tolhuistuin, waar Ramsterdam is, is het redelijk koel. Het is ook niet heel groot en er komen niet zo veel mensen. Thankgawd heb je ook wat personal space dus.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Susanne zei:
Fool zei:
Zolang als het op de meeste plaatsen nog steeds zo stinkend warm is sla ik nog liever over. :P
Klik om te vergroten...

Nou toevallig, in de Tolhuistuin, waar Ramsterdam is, is het redelijk koel. Het is ook niet heel groot en er komen niet zo veel mensen. Thankgawd heb je ook wat personal space dus.
Klik om te vergroten...
Helaas is DnB nog steeds niet iets dat ik vrijwillig op zou zetten. Naar aanleiding van dat topic van net heb ik nog een poging gedaan zo'n mixje te luisteren, dat heeft het helaas maar 20 minuten volgehouden. :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Susanne zei:
Fool zei:
Zolang als het op de meeste plaatsen nog steeds zo stinkend warm is sla ik nog liever over. :P
Klik om te vergroten...

Nou toevallig, in de Tolhuistuin, waar Ramsterdam is, is het redelijk koel. Het is ook niet heel groot en er komen niet zo veel mensen. Thankgawd heb je ook wat personal space dus.
Klik om te vergroten...
Helaas is DnB nog steeds niet iets dat ik vrijwillig op zou zetten. Naar aanleiding van dat topic van net heb ik nog een poging gedaan zo'n mixje te luisteren, dat heeft het helaas maar 20 minuten volgehouden. :P
Klik om te vergroten...

Haha dan houdt het op ja :P toch een dappere poging hoor, respect (Y)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Susanne zei:
kokosmakroon900 zei:
Fool zei:
Als elektronisch muziekliefhebber en partydruggebruiker ben ik nog nooit op ADE geweest, en ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht er uberhaupt naar toe te gaan. :P
Klik om te vergroten...
Dan heb je echt wat gemist!
Klik om te vergroten...

Dit is trouwens niet helemaal waar. Het ADE is, in tegenstelling tot wat sommige mensen denken/zeggen, niet leuk an sich. Ik ben ook nog maar een keer geweest. Er moet natuurlijk wel een feest zijn die jou aantrekt.
Klik om te vergroten...
Daar zit op zich wel wat in, ware het niet dat er zoveel feesten zijn tijdens ADE dat er echt voor iedere elektronische muziekliefhebber wel wat wils is. Ik vind een feest uitkiezen altijd erg lastig puur omdat er zoveel keuze is.

Maargoed, de feesten opzich zijn niet extreem bijzonder en je kunt door heel het land elke week wel mooie feesten vinden. Dus snap dat mensen er niet speciaal heen gaan als je niet in de buurt woont.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er komen trouwens ook heel veel buitenlanders op af, wist je dat. Er zijn mensen die heel Europa ervoor oversteken.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Maargoed, de feesten opzich zijn niet extreem bijzonder
Klik om te vergroten...

Nou qua drum n bass en dubstep wel hoor :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Susanne zei:
Er komen trouwens ook heel veel buitenlanders op af, wist je dat. Er zijn mensen die heel Europa ervoor oversteken.
Klik om te vergroten...
Ik kom er zelf al jaren, dus ik weet dat het een groot internationaal evenement is ja. Het wordt ook alleen maar groter want toen ik er voor het eerst kwam was in verhouding tot nu nog redelijk kleinschalig en was het maar 2 of 3 dagen geloof ik. Maargoed ik kom er graag en snap ook dat het een mooi moment voor toeristen is om Amsterdam aan te doen.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ik vooral bijzonder vind aan ADE is dat je die vijf dagen echt voor 100% je eigen partyplanning kan maken. Er is op elk moment die vijf dagen wel eigenlijk precies het soort feestje waar je heen wilt. Wil jij bijvoorbeeld een bepaald soort muziek op een bepaald soort locatie en graag op zaterdagochtend, dan is dat geen probleem. Zoveel keuze :hearteyes:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga naar Loveland op zaterdag :) vorig jaar Awakenings geweest dat vind ik echt super ruk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Susanne zei:
Fool zei:
Helaas is DnB nog steeds niet iets dat ik vrijwillig op zou zetten. Naar aanleiding van dat topic van net heb ik nog een poging gedaan zo'n mixje te luisteren, dat heeft het helaas maar 20 minuten volgehouden. :P
Klik om te vergroten...

Haha dan houdt het op ja :P toch een dappere poging hoor, respect (Y)
Klik om te vergroten...
Ghehe thanks, tja smaken veranderen dus misschien was dit ook wel veranderd. Ik probeer het vast ook nog wel een keer weer. :wink:
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#14
Helaas niet dit jaar, verkeerde planning op het thuisfront.
Ga het wel missen, afgelopen jaren was top! :)
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#15
bobsacamano zei:
Ik ga naar Loveland op zaterdag :)
Klik om te vergroten...

Ik ben niet de enige dus! :grin:
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#16
token/Reaktor :openmouth: :rock:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
ADE is toch wel een TO DO op mijn party bucket list. Vind dan ook nooit tijdig een crashplek in A.dam.
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen :grin:
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.
Nog minder dan drie weken! :grin:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat klinkt als best een leuk feestje broodjeaap!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#20
broodjeaap zei:
Ik ga dit jaar naar Komm schon alter op zaterdag bij de westergas. Een feestje voor 24+ (word 8 oktober 24, dus dat komt precies uit). Heb er zin in, struikelde vorig jaar nog over de 16 jarige bij strafwerk, dus ben benieuwd naar dit feestje. Er zijn 4 zalen, dus dat is ook leuk, lekker ronddwalen :grin:
Niet mega grote namen, maar dat vind ik wel leuk, wat nieuwe namen leren kennen. wel draaien Oliver Schories, EINMUSIK, victor ruiz.. die zijn wel iets bekender.
Nog minder dan drie weken! :grin:
Klik om te vergroten...

Klinkt goed, Is juist leuk nieuwe namen. Ik vind persoonlijk de onbekende djs het vetst draaien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."