#1
Deze NYE ook naar een after gewest en die was nog beter dan mijn hoofdfeestje zeg maar. Iedereen danste nog vol op was echt geweldig. Tot uurtje of 10 gebleven en daarna lekker 5 km naar huis gelopen in het zonnetje.
Ja dan moet je ondertussen ook niet gaan slapen!Psychedelibee zei:Ik vind de sfeer op een after altijd erg bijzonder, weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven. Persoonlijk sta ik liever op een feest waar iedereen net is begonnen eerlijk gezegd.
Helemaal mee eens, dat naar de klote gaan alleen maar om naar de klote te gaan vind ik een beetje kinderachtig eigenlijk, volgende week (of volgende avond desnoods) weer een feestje toch? Als je dat zo graag wilt :PPsychedelibee zei:Persoonlijk sta ik liever op een feest waar iedereen net is begonnen eerlijk gezegd.
Ik denk niet dat jij nou zo een heel braaf meisje bent per se, ik denk dat het meer komt omdat je het soort afterparties dat jij beschrijft veel minder hebt in Nederland dan in bijvoorveeld Londen of Berlijn. Uit mijn vakantie-ervaringen weet ik dat letterlijk het hele weekend non stop doorfeesten kan in Berlijn, ook al heb ik dat niet actief gedaan. In Londen kan dat blijkbaar ook. In Nederland is het op een gegeven moment voorbij, behalve tijdens ADE misschien of tijdens weekenders in clubs zoals Radion of zoals eerst in Trouw. Naar mijn ervaring beperken de afterparties zich tot chillen en hangen ergens en hooguit tot het middaguur. Laat genoeg naar mijn mening, niets mis met slapen!ZERO- zei:Ben ik nou zo'n braaf meisje dat ik zo'n soort afterparty in NL nog nooit heb meegemaakt? Ik ben ook wel eens op een afterparty na een festival geweest, en dan lopen er misschien in totaal 2 van dit soort types rond maar echt niet een hele zaal vol. Vertel, wat zijn jullie ervaringen met afterparties?![]()

Ja precies ja, zo blijkt ook uit bovenstaande reacties. Meesten hier gaan toch ook thuis afteren, als ze het al doen.. Ik las laatst in een artikel van een vrouw die 24 uur in Radion verbleef dat ze de enige was die er zo lang was. :P Als het aanbod er wel is wordt er blijkbaar ook niet zo veel op ingegaan.ooscaar zei:In Nederland is het op een gegeven moment voorbij, behalve tijdens ADE misschien of tijdens weekenders in clubs zoals Radion of zoals eerst in Trouw. Naar mijn ervaring beperken de afterparties zich tot chillen en hangen ergens en hooguit tot het middaguur. Laat genoeg naar mijn mening, niets mis met slapen!![]()

ooscaar zei:Helemaal mee eens, dat naar de klote gaan alleen maar om naar de klote te gaan vind ik een beetje kinderachtig eigenlijk, volgende week (of volgende avond desnoods) weer een feestje toch? Als je dat zo graag wilt :PPsychedelibee zei:Persoonlijk sta ik liever op een feest waar iedereen net is begonnen eerlijk gezegd.
Ik denk niet dat jij nou zo een heel braaf meisje bent per se, ik denk dat het meer komt omdat je het soort afterparties dat jij beschrijft veel minder hebt in Nederland dan in bijvoorveeld Londen of Berlijn. Uit mijn vakantie-ervaringen weet ik dat letterlijk het hele weekend non stop doorfeesten kan in Berlijn, ook al heb ik dat niet actief gedaan. In Londen kan dat blijkbaar ook. In Nederland is het op een gegeven moment voorbij, behalve tijdens ADE misschien of tijdens weekenders in clubs zoals Radion of zoals eerst in Trouw. Naar mijn ervaring beperken de afterparties zich tot chillen en hangen ergens en hooguit tot het middaguur. Laat genoeg naar mijn mening, niets mis met slapen!ZERO- zei:Ben ik nou zo'n braaf meisje dat ik zo'n soort afterparty in NL nog nooit heb meegemaakt? Ik ben ook wel eens op een afterparty na een festival geweest, en dan lopen er misschien in totaal 2 van dit soort types rond maar echt niet een hele zaal vol. Vertel, wat zijn jullie ervaringen met afterparties?![]()
![]()

Weet ik, ben benieuwd of het wat gaat worden! Helaas de oude Trouw niet echt mee kunnen maken, omdat ik daar toen nog te jong en te onschuldig voor was :Pkokosmakroon900 zei:beetje off-topic maar er komt weer een nieuwe ''trouw'' het heet ''de school'' is in west in een oude ROC. wilde ik even zeggen![]()
Ja, dat kan hier dus blijkbaar ook. :P Maar waar ben jij naar dat soort feestjes geweest? Waar zitten die verstopt?MeejheM zei:Ik ben echt op zat van dergelijke afterparties geweest. dit is meer weggelegd voor mensen die geen of weinig verplichtingen hebben doordeweeks.
[...]
Ik weet niet precies hoe het in london is op het moment, te duur voor mijn smaak, maar in praha en berlin zijn er gewoon plekken waar standaard elke zondag een soort afterpartie is. als je vrienden dan naar een ander feestje geweest zijn kun je ze daar meestal terugvinden.
Ze zijn hier ook gewoon inderdaad, maar vaak wat meer in de illegale sfeer, dus niet zozeer in clubs. Dat zijn van die feestjes waar je net van moet horen via via.ZERO- zei:Ja, dat kan hier dus blijkbaar ook. Maar waar ben jij naar dat soort feestjes geweest? Waar zitten die verstopt?
Hier heb je denk ik wel een stuk meer plezier van dan zondagmiddag laat op een of andere vage after te staan :PDunnetjess33 zei:Slappe hap volgens mij als ik dit hier lees hahaha!![]()
ooscaar zei:Hier heb je denk ik wel een stuk meer plezier van dan zondagmiddag laat op een of andere vage after te staan :PDunnetjess33 zei:Slappe hap volgens mij als ik dit hier lees hahaha!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."