Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfterparties

Afterparties

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooscaar zei:
Dunnetjess33 zei:
Slappe hap volgens mij als ik dit hier lees hahaha! :grin:
Klik om te vergroten...
Hier heb je denk ik wel een stuk meer plezier van dan zondagmiddag laat op een of andere vage after te staan :P
Klik om te vergroten...


Ik weet niet beter maar het lijkt mij wel.. :grin:
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was afgelopen ADE op zo'n after. Eerst het 'gewone' feest tot 8 uur 's ochtends. Vervolgens met onze nieuwe beste vrienden naar de melkweg, waar een feestje was vanaf 08.00 ofzo.. en volgens mij zonder eindtijd. ben nog tot 15.30 geweest, non stop gedanst (al had ik om 03.00 voor het laats een beetje 4fmp bijgepakt, dus vergeleken met de meeste best netjes). Maar er waren inderdaad veel gasten die niet heel fris uit hun ogen keken. Het feit dat er ook verkleedspullen werden uitgegooid en iedereen dus vaag was met een of andere pruik op hun hoofd maakte het al helemaal gaar :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor een hoop mensen is het ook gewoon een alternatief om thuis naar het plafond te staren, familie tegen te komen, of gewoon normaal doen op je gare zondag.

Ikzelf doe liever thuis wat klusjes, s'middags wat boodschappen en bestel s'avonds meestal nog wat vette bezorg troep, maar ik ben nooit meer zo heel gaar, das meer voor beginners...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
das meer voor beginners...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ze ook zeker wel meegemaakt, maar ik haak dan vaak wel vrij snel af. Vanwege m'n spierziekte kan ik ondanks de drugs gewoon op een gegeven moment niet meer dansen en heb ik er gewoon geen energie meer voor. Vind het ook vaak niet heel gezellig meer. Ben feesten na een uurtje of 10 a 12 toch écht écht wel zat :wink:

Thuis afteren daarentegen vind ik heerlijk en kan ik een stuk makkelijker aan. Lekker bankhangen en slappe filmpjes kijken, muziek maken, door de buurt wandelen, dingen in elkaar zetten of slopen... Mijn afters zijn meestal thuis dus en duren doorgaans tot de volgende avond en dan val ik om 8 of 9 uur 's avonds in slaap :P

Ik ben gewend dat als het eenmaal licht is en een uur of 8 a 9, dan kan ik echt niet meer slapen en probeer ik het dus ook niet meer.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben niet zo heel erg van dr afterparties, meestal als het feest afloopt ben ik er ook wel klaar mee, vooral als ik xtc op heb. Met 4f kan ik meestal nog wel ff doorgaan maar ik vind het ook wel prima om gewoon op tijd thuis te zijn. Vaak doen we gewoon nog even bij iemand thuis chillen en een jointje roken ofzo. Of keta als dat er is, altijd wel leuk op afters haha.

Vroeger, (lees anderhalf jaar geleden), kon ik prima ma een avondje studio 80 nog doorgaan bij een vriend tot 1400 ofzo maar ik merk gewoon dat ik nu vaak al rond 0900 te moe ben en mezelf ook niet te veel wil vertyfen.

Als ik 4f op heb dan kan ik toch meestal niet slapen dus dan ga ik meestal maar gewoon wat normale dingen doen overdag. Naar t centrum om een nieuwe percolator te halen ofzo :tongueout:
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#7
Timmie94 zei:
Naar t centrum om een nieuwe percolator te halen ofzo :tongueout:
Klik om te vergroten...

Haha, niet onbelangrijk om hartkloppingen-koffie te kunnen zetten :P

Vind t wel lekker maar is niet voor caffeïne-pussies.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deze NYE was voor mij de after bij mij thuis met z'n 4en.. was wel gezellig tot 1 januari 18:00 :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
typisch geval verkeerde feestje, bij ons ging het door tot januari.

op de 3oe waarschuwing gekregen van de wijkagent dat we met oud en nieuw geen geluidsoverlast zouden veroorzaken :grin: ...op een verlaten industrieterein.

vanaf buiten gemeten kwamen we daar met 1,x decibel(geen DbA) overheen.

F the P that B. die conclusie trokken ze zelf ook met oudjaar en kwetterende Tetra porto's. autobranden, gebouwen in de fik...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deze NYE ook naar een after gewest en die was nog beter dan mijn hoofdfeestje zeg maar. Iedereen danste nog vol op was echt geweldig. Tot uurtje of 10 gebleven en daarna lekker 5 km naar huis gelopen in het zonnetje.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind je post moeilijk te volgen... Ligt dat aan mij?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."