Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is jouw favoriete locatie voor een feestje?

wat is jouw favoriete locatie voor een feestje?

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg mij af wat jullie favoriete uitgaansplek is. Dus welke feestlocatie waar je ooit ben geweest vind je het vetst? en als je de ''ultieme'' feestlocatie zou kunnen schetsen, hoe zou deze er dan uitzien?

Mijn vetste locatie is denk ik toch wel de Gashouder in Amsterdam. Vaak zijn de lichtshows er vet. En het is wat mij betreft wel de goeie grootte. ook al vind ik kleinschalige feestjes ook wel erg vet omdat ik dan altijd meer dat ''underground'' gevoel krijg.

mijn ultieme locatie zou denk ik een verlaten pand op een industrie terrein zijn met meerdere verdiepingen. Het liefst met een vide waar chil banken staan zodat je lekker rustig kan zitten maar toch goed de muziek kan horen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grappig topic,

zelf vind ik de gashouder echt een ontzettende rot locatie haha. Ik vind dan westerunie er naast veel chiller. Maar anyway, het hele industriële vind ik tof maar dan ook echt industrieel en niet zo schoongepoetst om het commerciëler te krijgen ik vind bijvoorbeeld Tresor in Berlijn daar een goed voorbeeld van.

Maar eigenlijk vind ik dat allemaal zo op elkaar lijken dat het me niet zoveel meer boeit. Komende oud en nieuw ga ik naar een feest in de koepelkerk in Amsterdam helemaal omgetoverd in een Alice in Wonderland theme. Dat vind ik wel echt een ziek mooie locatie voor een feest.







kokosmakroon900 zei:
Ik vroeg mij af wat jullie favoriete uitgaansplek is. Dus welke feestlocatie waar je ooit ben geweest vind je het vetst? en als je de ''ultieme'' feestlocatie zou kunnen schetsen, hoe zou deze er dan uitzien?

Mijn vetste locatie is denk ik toch wel de Gashouder in Amsterdam. Vaak zijn de lichtshows er vet. En het is wat mij betreft wel de goeie grootte. ook al vind ik kleinschalige feestjes ook wel erg vet omdat ik dan altijd meer dat ''underground'' gevoel krijg.

mijn ultieme locatie zou denk ik een verlaten pand op een industrie terrein zijn met meerdere verdiepingen. Het liefst met een vide waar chil banken staan zodat je lekker rustig kan zitten maar toch goed de muziek kan horen.
Klik om te vergroten...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hou ook wel van industrieel of underground als het echt om harde techno gaat. Dat past zo goed bij elkaar. En een beetje pep uiteraard ook. :tearsofjoy:

Verder vind ik kleine locaties vrijwel altijd fijner dan grote locaties. Je kunt je vrienden makkelijker terug vinden en ik vind het leuk om de mensen met wie je dan een spontaan praatje maakt later op de avond ook weer tegen te komen. Daardoor geeft het een gezelligere sfeer denk ik. Een grotere locatie geeft wel meer ontdekkingsruimte, maar dan moet ik toch wat meer 'm'n plekje' vinden heb ik het idee.

En het leukst is verder als een feest of festival een leuke aankleding heeft en dat je er ook dingetjes kunt doen! Lekker met lego klooien bijvoorbeeld of bellen blazen of weet ik het wat. EN!!! Ik vind het HEEL belangrijk dat er voldoende zit/chillplekken zijn. Ook als ik nuchter of met alcohol ga feesten vind ik het prettig om zo nu en dan even te gaan zitten. Heb er echt een hekel aan als dat niet kan!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
lekker buiten op het strand
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik grote nadelen vind, is dat het vaak te heet is en/of te druk. Voor mij zijn de beste drie daarom Ruigoord, de Elementenstraat en de Scheepsbouwloods. Ook omdat alle drie deze locaties naar mijn mening elk op hun eigen manier heel gaaf zijn. Denk dat er heel veel (uit Amsterdam en omstreken dan) net zo denken.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Maassilo is Rotterdam is een vette locatie, Klokgebouw in Eindhoven ook.

Ik houd ook wel van die underground locaties maar dan met raw hardstyle.

Verdee is in de zomer aan t strand met de zon natuurlijk ook niet verkeerd.
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
ooscaar zei:
Wat ik grote nadelen vind, is dat het vaak te heet is en/of te druk. Voor mij zijn de beste drie daarom Ruigoord, de Elementenstraat en de Scheepsbouwloods. Ook omdat alle drie deze locaties naar mijn mening elk op hun eigen manier heel gaaf zijn. Denk dat er heel veel (uit Amsterdam en omstreken dan) net zo denken.
Klik om te vergroten...

Ik ga de 30e voor het eerst naar de scheepsbouwloods, ben benieuwd :grin:.

Ik heb ooit wat feestjes gehad in Waalhalla in Nijmegen. Was een skatehal, die nu helaas gesloopt is (er komt wel een nieuwe.. maarja, is niet hetzelfde). Vond het een erg vette locatie, die ramps die je had, de graffiti, vrij groot en op de feestjes waar ik was niet te druk, waardoor je lekker veel plek had om te dansen.
Vind Westerunie ook fijn, leuke zaaltjes en sfeer.
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#8
broodjeaap zei:
Ik heb ooit wat feestjes gehad in Waalhalla in Nijmegen. Was een skatehal, die nu helaas gesloopt is (er komt wel een nieuwe.. maarja, is niet hetzelfde). Vond het een erg vette locatie, die ramps die je had, de graffiti, vrij groot en op de feestjes waar ik was niet te druk, waardoor je lekker veel plek had om te dansen.
Klik om te vergroten...

Yessss ik kwam hier ook om Waalhalla te antwoorden.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een kraakpand in de industriezone, afgelegen van de bewoonde wereld, ergens in een hangar! :) Illegale underground oldskool techno en hardcore party! :tongueout:
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oud militair vliegveld weeze vind ik een erg toffe locatie (waar Q-base is)
Verder de Maassilo in Rotterdam erg goed, lekker industrieel groot maar niet te, veel ruimtes om te roken. Was beetje de weg kwijt maar dat zal ook voor een groot deel te maken hebben met mijn toestand
t
timmmehLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij mij in de buurt worden af en toe feestjes gehouden in een oud fort.
Als je het terrein op komt, moet je eerst over een brug en door een poort, dat geeft altijd wel sfeer.

S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
timmmeh zei:
Bij mij in de buurt worden af en toe feestjes gehouden in een oud fort.
Als je het terrein op komt, moet je eerst over een brug en door een poort, dat geeft altijd wel sfeer.

Klik om te vergroten...
Ziet er vet uit inderdaad, dan dompel je direct onder door de (geestelijke)brug en soort van poort voordat je op het terrein komt !
Waar is het ?
t
timmmehLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sprokkie zei:
Ziet er vet uit inderdaad, dan dompel je direct onder door de (geestelijke)brug en soort van poort voordat je op het terrein komt !
Waar is het ?
Klik om te vergroten...

Dit is vlakbij Utrecht, Bunnik.

geheime liefde en hrfst festival worden hier onder andere gehouden :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
vetste locatie was toch wel een goa-feestje in een kasteel ergens in zuid Limburg eind jaren 90.
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maassilo en factory 010, vind dat industriele erg vet!
Verder hou ik ook wel veel van kleine feestjes, waar lekker die underground sfeer hangt:hearteyes:
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aangezien ik in de evenementenwereld werk, kom ik regelmatig op dit soort locaties, alleen dan als technicus ipv bezoeker. Ik heb zelf niet zo heel veel met drukke feesten prive.

Maar een paar van de gavere locaties waar ik geweest ben zijn zeker:
De gashouder in Amsterdam. Eigenlijk het hele pandencomplex is wel erg gaaf, maar de oude, ronde vorm van de gashouder geeft net dat extra stukje sfeer mee. En technische uitdaging, aangezien daar een mooie show neerzetten (en zeker het geluid goed krijgen) een stuk moeilijker is dan je zou denken.

De theaterfabriek:
Alweer een gave industiele locatie in Amsterdam. het theater zelf is niet zo bijzonder, maar de hallen ernaast zijn mits goed uitgelicht erg sfeervol.

De RDM Loods in Rotterdam:
Ik zie een patroon hier ontstaan :) Ik heb nu eenmaal een voorkeur voor oude panden...

De goudvishal in Nijmegen:
Ik denk dat dit de locatie is die ik als prive bezoeker het gaafste vond. Het pand stelt niets voor, technisch stelt het niets voor, het is gewoon een lekker klein donker punk hol. Super gezellig, laag en krap podium. Dat is zo'n locatie waar je binnen komt, je ziet dat een oude punker van in de 60 in een rolstoel tegen het podium aan gereden is en helemaal los gaat. Heerlijk :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."