Aangezien ik in de evenementenwereld werk, kom ik regelmatig op dit soort locaties, alleen dan als technicus ipv bezoeker. Ik heb zelf niet zo heel veel met drukke feesten prive.
Maar een paar van de gavere locaties waar ik geweest ben zijn zeker:
De gashouder in Amsterdam. Eigenlijk het hele pandencomplex is wel erg gaaf, maar de oude, ronde vorm van de gashouder geeft net dat extra stukje sfeer mee. En technische uitdaging, aangezien daar een mooie show neerzetten (en zeker het geluid goed krijgen) een stuk moeilijker is dan je zou denken.
De theaterfabriek:
Alweer een gave industiele locatie in Amsterdam. het theater zelf is niet zo bijzonder, maar de hallen ernaast zijn mits goed uitgelicht erg sfeervol.
De RDM Loods in Rotterdam:
Ik zie een patroon hier ontstaan
![:)]()
Ik heb nu eenmaal een voorkeur voor oude panden...
De goudvishal in Nijmegen:
Ik denk dat dit de locatie is die ik als prive bezoeker het gaafste vond. Het pand stelt niets voor, technisch stelt het niets voor, het is gewoon een lekker klein donker punk hol. Super gezellig, laag en krap podium. Dat is zo'n locatie waar je binnen komt, je ziet dat een oude punker van in de 60 in een rolstoel tegen het podium aan gereden is en helemaal los gaat. Heerlijk
![:)]()