Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat doe je als je zo'n sms krijgt? Je kan er donder op zeggen dat ze dan gericht je telefoon en dataverkeer gaan monitoren *zet aluhoedje op"
"Fenrir zei: Waarom zou je torenhoge boetes (en eventuele vervolging/aantekening op je strafblad/uitleggen aan je ouders waarom je € 2000 moet lenen/etc.) riskeren? Voor 5 lijntjes op een plek waar je toch "maar heel kort" bent? De kans dat je staande gehouden wordt lijkt me miniem, zolang je je gedraagt. Hoe vaak word je in Nederland staande gehouden? Zelfs dan word je bovendien niet meteen gefouilleerd of aangehouden, tenzij daar aanleiding toe is. Maar ja, je zál maar net de lul zijn... Veel plezier gewenst in Berlijn trouwens! Klik om te vergroten... Inderdaad, ondanks dat de kans klein is zou ik het risico niet nemen.."
"BasvanHoven zei: 1,5 uur? Dat is niks. Hoe vaak en hoeveel gebruik je, en hoe hoog is je tolerantie? Ik vind online 4-6 uur gemiddeld. Klik om te vergroten... Ik herken die 1,5 uur ook zeker niet, 4-6 uur wel. Maar het kan inderdaad aan tolerantie of dosis liggen."
"Ze snappen het inderdaad niet, en ben het roerend met je een acht.zes. Wellicht dat ie z'n taalgebruik wel heeft aangedikt ten aanzien van wat ie echt denkt, gezien de laatste zin uit het artikel: acht.zes zei: Drugsbestrijders uit 120 landen zijn bijeen in Rotterdam om van elkaar te leren en afspraken te maken over de aanpak van drugshandel en -productie. Klik om te vergroten..."
"Bij mij in de buurt worden af en toe feestjes gehouden in een oud fort. Als je het terrein op komt, moet je eerst over een brug en door een poort, dat geeft altijd wel sfeer."
"Sprokkie zei: Ziet er vet uit inderdaad, dan dompel je direct onder door de (geestelijke)brug en soort van poort voordat je op het terrein komt ! Waar is het ? Klik om te vergroten... Dit is vlakbij Utrecht, Bunnik. geheime liefde en hrfst festival worden hier onder andere gehouden"
"Onze hond heeft in een ver verleden wat wiet gegeten. Dat wil zeggen, er was een spacecake gebakken op een feestje - iemand had ervan een beetje overgegeven in de tuin - de hond heeft daar wat van gehad.. Was een grote hond (40+ kg), maar heeft wel wat effect op d'r gehad. Was zeer sloom voor enkele uren. Achteraf gezien gelukkig goed afgelopen. Op dat moment ook niet helemaal duidelijk dat de hond ervan gehad had, pas later de optelsom gemaakt..."
"Molly is toch niet hetzelfde als MDMA wat we in NL kennen? Geloof ooit eens wat gelezen te hebben dat er in USA heel veel verschillende research chemicals als Molly verkocht worden. Daar is de war on drugs nog gigantisch, en hebben ze niet de mogelijkheid om de drugs te testen zoals hier.."
"Psychedelibee zei: https://www.erowid.org/chemicals/nitrous/nitrous_article2.shtml Dit onderzoek laat zien dat er inderdaad metaal deeltjes bij slagroom patronen vrij komen die je dan kunt inademen. Maar dat kun je heel makkelijk voorkomen door er een paar lagen keukenpapier overheen te doen. Die komen ook in slagroom terecht. Alleen is het dan verspreid over een groter oppervlak en adem je het niet in, dat maakt het aanzienlijk minder schadelijk. Klik om te vergroten... Interessant, dacht altijd dat het een broodje aap verhaal zou zijn.. Ik heb het artikel even snel doorgescand, maar 144 patronen is ook wel erg veel .. Toch voortaan maar een aantal laagjes keukenpapier gebruiken!"
"Nog niet heel veel tickets in de pocket voor dit seizoen. Eerste buitenfestival al gehad, Sneeuwbal festival. Op de planning - Defqon weekend - Geheime liefde - Lief Daarnaast moet er nog wat bij, Mysteryland stond er vaak standaard op.. Maar wellicht dit jaar toch wat anders proberen.."