#1
Wow ben je geweestZou graag weer naar Burning Man gaan. Het is echt een speciale happening.
Hopelijk gaat Love Burn 2022 in Florida in februari 2022 door, zoja dan ga ik daar waarschijnlijk naar toe.
Wilde er nog een apart topic over maken
Wow ben je geweestZou graag weer naar Burning Man gaan. Het is echt een speciale happening.
Hopelijk gaat Love Burn 2022 in Florida in februari 2022 door, zoja dan ga ik daar waarschijnlijk naar toe.
Ik ben een keer naar rampage in de heineken musical hall geweest, dat ging echt fking hard. Was absoluut niet gratis trouwens.Ik heb ook ontzettend zin in weer eens een feestje! Ik was ook al aan zoeken welk festival doorgaat enzo.
Ik heb een gratis feestje gevonden op Facebook, Rampage in Lommel, België, 14-16 augustus! Dnb. Dat lijkt me wel wat!
Dat geloof ik graag. Ik ben heel benieuwd naar die tempel vanaf 21.00 min hoe het tot 24.00 steeds duidelijker word
De tempel heeft op mij de meeste indruk gemaakt. Allemaal herinneringen waren daar van geliefden die er niet meer zijn, zo veel en iedereen die daar de stilte voor elkaar respecteert. Veel mediterende mensen ook.Ik ben heel benieuwd naar die tempel vanaf 21.00 min hoe het tot 24.00 steeds duidelijker word
Alleen maar liefde
Nouja.. We weten het nog niet. Staat vaak over meerdaagse festivals. Dat clubs/cafes dicht moeten oke.. Maar 1 daags festival.. Moet toch te doen zijn (met vaccin)Nou, daar gaan alle festivals weer😅😅😅
Pff net weer kaarten gekocht voor Loveland en ADE. Ik zat al op dik 1000 euro aan kaarten.... Kan dit ook wel weer bovenop....Nou, daar gaan alle festivals weer😅😅😅
1,000€ aan kaarten voor 2 festivals?Pff net weer kaarten gekocht voor Loveland en ADE. Ik zat al op dik 1000 euro aan kaarten.... Kan dit ook wel weer bovenop....
Nee hij bedoelt in totaal.. met deze erbij haha.1,000€ aan kaarten voor 2 festivals?
Wat gaat er om in uw hoofd?![]()
![]()
Nouja.. We weten het nog niet. Staat vaak over meerdaagse festivals. Dat clubs/cafes dicht moeten oke.. Maar 1 daags festival.. Moet toch te doen zijn (met vaccin)
Aaah , ik, dacht al.Nee hij bedoelt in totaal.. met deze erbij haha.
1000 euro voor 2 festivals is onmogelijk.
Haha nee. Voor meerdere. Heb ik 2019 grotendeels gekocht....1,000€ aan kaarten voor 2 festivals?
Wat gaat er om in uw hoofd?![]()
![]()
Dan nog. Ik snap je woede/frustratie/teleurstelling.Haha nee. Voor meerdere. Heb ik 2019 grotendeels gekocht....
Beetje hypocriet dit he? Jou leuke festival mag wel doorgaan maar opstap niet? Zeg dan allebij dicht of open maar dit slaat natuurlijk nergens op. Dat festivals jou ding is is voor een ander een discotheek zijn ding.Nee hij bedoelt in totaal.. met deze erbij haha.
1000 euro voor 2 festivals is onmogelijk.
Jawel, want de berichtgeving is ook dat maximum bezoekers naar 1000 gaat en dat testen voor toegang voor evenementen komt waarbij je vaste zitplaatsen hebt, dus dan gaan alle festivals er weer af.
Ik hoop oprecht dat ze de buitenevenementen door laten gaan met testen voor toegang en dan met een strenger beleid met checken. Discotheken mogen dicht van mij
Ik ontmoet alleen maar mooie mensen met een beetje MDMAAls er maar goede muziek, MDMA en mooie mensen zijn!
Beetje hypocriet dit he? Jou leuke festival mag wel doorgaan maar opstap niet? Zeg dan allebij dicht of open maar dit slaat natuurlijk nergens op. Dat festivals jou ding is is voor een ander een discotheek zijn ding.
Bij voorkeur in Nederland... maar sta ook open voor iets in België of Duitsland mits het niet al te ver is... 😅Binnen Nederland of mogen het ook feesten in bijvoorbeeld Duitsland zijn.
Wellicht deze psytrance feesten?Bij voorkeur in Nederland... maar sta ook open voor iets in België of Duitsland mits het niet al te ver is... 😅

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."